SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierOp zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Kan, is iets met 7 of 8 strings meestalquote:
Ik ken de band al jaren van naam, maar nooit echt goed geluisterd. Ik krijg een beetje kriebels van fantasy-achtige videoclips bij muziek, dus ik zal het eens luisteren zonder beeld. Teveel fantasy in metal-achtige muziek trek ik overigens bij voorbaat slecht, met uitgang van Ayreonquote:
Panteraquote:
Neberu is een kleine metalcore band uit Duitsland die hier laatst in een mini-kroeg in Haarlem optrad. Helemaal verliefd op geworden, zijn bezig met een LP nu.quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:38 schreef Champy het volgende:
[..]
Pantera![]()
Neberu kende ik niet, die ga ik checken
quote:
hier is een mooi workoutliedje dat jou wel aan zal spreken Ethaquote:Op donderdag 7 mei 2015 11:48 schreef Ethanolic het volgende:
metalcore, klinkt echt als iets dat ik niet zou luisteren
quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:55 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Niet?Al die lift for taytay threads ook altijd
meeste is toch troep daar (net zoals op fok)quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:57 schreef JaqenHghar het volgende:
Ohja nofap wordt wel een stuk makkelijk zonder 4chan btw
Deuce zou het wel bevallen daar denk ikquote:Op donderdag 7 mei 2015 11:59 schreef Beach het volgende:
[..]
meeste is toch troep daar (net zoals op fok)
komt door sanderquote:Op donderdag 7 mei 2015 12:09 schreef Awesome_ het volgende:
waarom heeft elke yt-vid nu dezelfde titel bij mij in dit topic wtf
youtube.com/devicesupport = illuminatiquote:Op donderdag 7 mei 2015 12:09 schreef Awesome_ het volgende:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:09 schreef Ethanolic het volgende:
srs rockmuziek houdt voor mij op bij de peppers en u2
Beetje linkin park, beetje 3 doors down, fallout boy is ook wel cool ,alles van bon jovi, nickelback vind ik tof, zz top, acdcquote:Op donderdag 7 mei 2015 12:09 schreef Ethanolic het volgende:
srs rockmuziek houdt voor mij op bij de peppers en u2
Ik vind jou ook wel een beetje Ricky Martin typje.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Beetje linkin park, beetje 3 doors down, fallout boy is ook wel cool ,alles van bon jovi, nickelback vind ik tof, zz top, acdc
dan heb ik het wel een beetje gehad. Luister ook veel country, dat is sinds san andreas al mijn guilty pleasuretje
Oh ik liep al te kankeren op m'n iPhone maar daar ligt het dus niet aan. Ugh.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:09 schreef Awesome_ het volgende:
kktrollquote:Op donderdag 7 mei 2015 12:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
3 doors down, fallout boy bon jovi, nickelback
Haha, nee.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik vind jou ook wel een beetje Ricky Martin typje.
not at all, vriend. not at all. Wist dat ik van die metalheads tegen het zere been ging schoppen daarmee. Maar toen bedacht ik me ineens dat ik echt geen ene kanker geef om wat jullie daar van denken en toen had ik het alsnog gepost.quote:
Een zelfstandige en onafhankelijke vrouwquote:Op donderdag 7 mei 2015 12:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Maar toen bedacht ik me ineens dat ik echt geen ene kanker geef om wat jullie daar van denken
Tenacious D is dan wel weer erg tof. Ik verover menig vrouwenhart met het spelen en zingen van Fuck Her Gently op gitaar.quote:
Wat vind je van Kid Rock?quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:19 schreef Awesome_ het volgende:
Meetverzoek voor iedereen die het er niet mee eens is kan nog steeds ingediend worden via dm![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Niets mis met 3dd en nickelback op z'n tijd
Waarom heb ik dat nog nooit geprobeerd, shit, ga morgen oefenenquote:Op donderdag 7 mei 2015 12:20 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Tenacious D is dan wel weer erg tof. Ik verover menig vrouwenhart met het spelen en zingen van Fuck Her Gently op gitaar.
Shit is easy-peasy, vrouwtjes worden daar wel nat van vriend.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:25 schreef Champy het volgende:
[..]
Waarom heb ik dat nog nooit geprobeerd, shit, ga morgen oefenen
LOLquote:Op donderdag 7 mei 2015 12:20 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Tenacious D is dan wel weer erg tof. Ik verover menig vrouwenhart met het spelen en zingen van Fuck Her Gently op gitaar.
Ik doe vaak Tears in Heaven of Nothing Else Mattersquote:Op donderdag 7 mei 2015 12:27 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Shit is easy-peasy, vrouwtjes worden daar wel nat van vriend.
Van deze ook wel trouwens
Sobieso goed lijstje. Eerste en de laatste ook live gezienquote:Op donderdag 7 mei 2015 12:27 schreef Questular het volgende:
Metallica
Guns & Roses
Iron Maiden
Pink Floyd
Stevie ray vaughan
Slipknot
Rammstein
ACDC
Pearl Jam
Hoewel ik Tears in Heaven ook enigszins nog kan spelen krimp m'n penis daar altijd wel ernstig hard van.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:28 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik doe vaak Tears in Heaven of Nothing Else Matters
quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:27 schreef Questular het volgende:
Metallica
Guns & Roses
Iron Maiden
Pink Floyd
Stevie ray vaughan
Slipknot
Rammstein
ACDC
Pearl Jam
Volgens mij ben jij hier het enige schreeuwende gekkie met je 'JAILBREAKKK' elke dag.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:29 schreef Ethanolic het volgende:
echt vet cool
vertel me meer over schreeuwende gekkies
quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:29 schreef Ethanolic het volgende:
echt vet cool
vertel me meer over schreeuwende gekkies
quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:32 schreef Awesome_ het volgende:
IK LUISTER NIKS ZONDER DAT IK ZIE WIE HET IS VAN TE VOREN
quote:
Lol nee echt nietquote:Op donderdag 7 mei 2015 12:35 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Die shit gaat echt te ver Jakken, zelfs voor mij.
ik 3x...dus.....quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:37 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Moet tot mijn schaamte bekennen dat ik die live heb gezien
Nee, sorryquote:
quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wil je ze een hersenbloeding van walging op laten lopen?
quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:37 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Moet tot mijn schaamte bekennen dat ik die live heb gezien
quote:
nostalgiequote:Op donderdag 7 mei 2015 12:39 schreef JaqenHghar het volgende:
Awesome luistert ook naar Blink182 en Falloutboy mark my words.
En loopt nog mee te bleren ook in de gym.
Auw auw auw al dat edgy doet gewoon zeer aan mn orenquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:39 schreef JaqenHghar het volgende:
Awesome luistert ook naar Blink182 en Falloutboy mark my words.
En loopt nog mee te bleren ook in de gym.
quote:
iddquote:Op donderdag 7 mei 2015 12:39 schreef Awesome_ het volgende:
rockmensjes zijn nog vaker butthurt dan electronische muziek mensen
zit in het aard van het beestje vriendquote:Op donderdag 7 mei 2015 12:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
idd
Echt voor schut
Beetje schreeuwen om schreeuwmuziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |