wanneer ben jij eigenlijk jarig mint?quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:23 schreef minthy het volgende:
En een hartstikke jarig Muisje!!![]()
Gefeliciteerd!!
Minthy is forever 21quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wanneer ben jij eigenlijk jarig mint?
14 mei, tegelijk met Sersjee. Topdag is dat.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wanneer ben jij eigenlijk jarig mint?
Gezellig op je verjaardag naar de helse honderd luisterenquote:Op donderdag 7 mei 2015 10:26 schreef minthy het volgende:
[..]
14 mei, tegelijk met Sersjee. Topdag is dat.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
MUZ / Plaats hier een leuk nieuw nummer van youtube.com/devicesupport
Goed topic jongens.
Nou, wat je zegt!!quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gezellig op je verjaardag naar de helse honderd luisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Heb je ook op Deja Vu gestemd?quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
Hoe kan ik nou makkelijk m'n lijst hierheen kopiëren?
Overigens alleen uit de voorkeurslijst wat bekende albums voor mij gekozen die ik wel goed vind
Heb alleen voorkeursplaten gepakt, vandaar dat m'n lijst zo kort isquote:Op donderdag 7 mei 2015 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je ook op Deja Vu gestemd?
schandalig dat die niet in de voorkeuzelijst stond
quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:31 schreef SilentChaos het volgende:
Oh geluktVond mijn lijst beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
CCR staat er niet in, ik neem die keuzelijst niet echt serieusquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:31 schreef SilentChaos het volgende:
Oh geluktWat een baggerlijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#TeamJimmylekker faxen heel de dag echt genot
CCR vind ik ook niet echt een albumband.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
CCR staat er niet in, ik neem die keuzelijst niet echt serieus
Maar goed, jij ook niet echt gelukkig
Ik kreeg meer een Kylie Minogue-feel.quote:
Nee man, Act Naturally, With a little help from my friends, What goes on...quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
De beste Beatles is Helter Skelter, gevolgd door Eleanor Rigby, Girl, Golden Slumbers, Tomorrow Never Knows.
waarom zit jij de hele dag te typen, Ed?quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook.
Maar echt muzikaal behang
Act Naturally vind ik wel top, de andere 2 niet zo. Within You Without You mist het meeste in mijn top 5. En While My Guitar Gently Weeps. En Back in the USSR. Waar Ringo zo strak op drumt.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee man, Act Naturally, With a little help from my friends, What goes on...
Of eigenlijk alles wat Ringo zingt
Ringo.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee man, Act Naturally, With a little help from my friends, What goes on...
Of eigenlijk alles wat Ringo zingt
quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:23 schreef minthy het volgende:
En een hartstikke jarig Muisje!!![]()
Gefeliciteerd!!
Dank je welquote:
Something en Here Comes The Sunquote:Op donderdag 7 mei 2015 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
De beste Beatles is Helter Skelter, gevolgd door Eleanor Rigby, Girl, Golden Slumbers-drieluik, Tomorrow Never Knows.
Something ja. A Day in the Life ook wel.quote:
Ik vind With a little help from my friends wel echt een typisch Beatle-nummer, die andere 2 niet zo.... (Act naturally is dan ook niet door de Beatles geschreven)quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Act Naturally vind ik wel top, de andere 2 niet zo. Within You Without You mist het meeste in mijn top 5. En While My Guitar Gently Weeps. En Back in the USSR. Waar Ringo zo strak op drumt.
Ringo = Baasquote:
Godver,ik moest nadenkenquote:
En ook geschrevenquote:
Hihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bronson eat your heart outlekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:52 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn Hemelse 100 lijstWaarom zet je First Aid Kit erin, slechte band.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bronson eat your heart out[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Je bent me voorquote:Op donderdag 7 mei 2015 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Zou ik ook andere dingen mogen meten bij de Renault dealer?
Mss moeten we minder tijd met elkaar door brengen... als we al hetzelfde denken...quote:
Ik kom hier wel te veel jaquote:Op donderdag 7 mei 2015 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss moeten we minder tijd met elkaar door brengen... als we al hetzelfde denken...
Asjequote:
Edjequote:Op donderdag 7 mei 2015 11:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
Jezus, wat een infantiele niksige muziek vanochtend.
Sheppard en Echosmith zijn al langsgeweest, nu nog even dit niemendalletje.
Wie wat waar?quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Asje
Je hebt 1 felicitatie in dit topiek over het hoofd gezien!
Ik heb dat echt zeldenquote:Op donderdag 7 mei 2015 11:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
It's so hard.
Had ik vanochtend ook weer zo'n last van
Alleen als ik keihard moet zeiken om de 1 of andere redenquote:Op donderdag 7 mei 2015 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb dat echt zelden
/liefdagboek
jep, da's ook het enige moment ja...quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Alleen als ik keihard moet zeiken om de 1 of andere reden
Ben blij dat ik daar geen last van heb.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
jep, da's ook het enige moment ja...
En pissen met een harde lul is echt een opgave
quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel leuke film trouwensquote:
Tenacious D - Cock Pushupsquote:Op donderdag 7 mei 2015 12:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Destine. (Ik neem aan dat je het nummer bedoelt?)quote:
Ja.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Destine. (Ik neem aan dat je het nummer bedoelt?)
Dankzij crowdfunding, ja.quote:
Het bewijs dat de meerderheid van de mensheid geen muzieksmaak heeft.quote:
Wie, wat, waar?quote:
LB1quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:09 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Paint It Black - The Rolling Stones
Brak Obama - Stepherd & Skinto
Lunchbox 2
Scooby Snacks - Fun Lovin' Criminals
Ode To The Bouncers - Studio Killers
Brak Obamaquote:
Live gezienquote:
LB2quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:09 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Paint It Black - The Rolling Stones
Brak Obama - Stepherd & Skinto
Lunchbox 2
Scooby Snacks - Fun Lovin' Criminals
Ode To The Bouncers - Studio Killers
quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:32 schreef wolfrolf het volgende:
haha check mijn draadpoppetje op een plafondspeaker UI
Mooi gemaakt he
Kan niet tippen aan die van mij.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:45 schreef wolfrolf het volgende:
Jim
Wat vind je van mijn hemelse 100 lijst dan jongeh
Bazenlijstquote:
Die ook ja.quote:
NIELSONquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier op kantoor al de hele dag Q aan staan. Da's haast een verademing te noemen. Voor m'n gevoel veel meer muziek en vooral veel minder concertenfestivalkaartjesweggeefpromogeneuzel.
Dat klopt, had ik laatst ookquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier op kantoor al de hele dag Q aan staan. Da's haast een verademing te noemen. Voor m'n gevoel veel meer muziek en vooral veel minder concertenfestivalkaartjesweggeefpromogeneuzel.
Ik vind Q nog meer meuk draaien.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
okequote:Op donderdag 7 mei 2015 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Q nog meer meuk draaien.
Als ik bij m'n vriendin in de auto zit wil ik alleen maar nummertjes maken en denk ik "wat een neuk"quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen foute uur is wel tof, maar bij m'n vriendin in de auto staat het vaak op en dan denk ik bij elk nummer 'wat een meuk'
Ja, het zijn veel standaardnummers, maar wel minder gepushte NL shit.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat klopt, had ik laatst ook
maar ja, als je elke dag Q draait ben je er op een gegeven moment ook klaar mee
Dat zeker ja!quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, het zijn veel standaardnummers, maar wel minder gepushte NL shit.
dat gaat wat onhandig in een klein fordje, dan gaat het lijken op die reclame.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als ik bij m'n vriendin in de auto zit wil ik alleen maar nummertjes maken en denk ik "wat een neuk"
Dit.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen foute uur is wel tof, maar bij m'n vriendin in de auto staat het vaak op en dan denk ik bij elk nummer 'wat een meuk'
4/10quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als ik bij m'n vriendin in de auto zit wil ik alleen maar nummertjes maken en denk ik "wat een neuk"
Q mist inderdaad een rauw randje en een aantal classics. Q zit een beetje tussen Sky en 3fm in wat mij betreft.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit.
Mijn ouders hebben altijd Q op staan. Ik maak wel eens grapjes dat tussen 9 en 10 het enige uur is dat ze fatsoenlijke muziek draaien.
Q draait veel dezelfde muziek als 3FM alleen mist het op Q aan de net iets alternatieve muziek en de classics buiten het foute uur om.
Minder gepusht? Laatst was het Major Lazer week, ik heb ze wel elk uur langs horen komen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja dat zijn op 3fm ook drie acts ofzo, als ik de voors en de tegens wegstreep komt 3fm er beter vanaf.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ken je die nieuwe van Dotan alquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
En Q draait te veel R&B en hiphop shit.
En noemt bijna elke plaat nieuw
Eens.quote:
Misschien kunnen ze de cover van Journey eens doen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Soms heb ik het idee dat ze van 3FM hier meelezen en ideeën opdoen.
We zouden eens bedankt moeten worden ofzo.
gezien het af en toe hoge azijngehalte hier zie ik dat niet zo snel gebeurenquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Soms heb ik het idee dat ze van 3FM hier meelezen en ideeën opdoen.
We zouden eens bedankt moeten worden ofzo.
😓😑😭quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze de cover van Journey eens doen.
Origineel van Glee uiteraard.
beter dan origineel zelfsquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit wel vrij slecht, maar het is in ieder geval een origineel item.
oh ik geloof niet dat ze hier niet meelezen. Ik bedoel, de meeste DJ's weten van het bestaan van FOK! en dit topic, ik geloof best dat er een paar hier wel af en toe kijken.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
gezien het af en toe hoge azijngehalte hier zie ik dat niet zo snel gebeurenMichiel heeft het destijds nog het langst volgehouden. Maar de kans lijkt mij groot dat er wordt meegelezen ja. Ik volg ook discussies op fora over mijn werkgever.
Zoiets is me vandaag nog niet opgevallen. Ongetwijfeld wel als ik paar weken zou luisteren.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Minder gepusht? Laatst was het Major Lazer week, ik heb ze wel elk uur langs horen komen.
Of je luistert nog niet lang genoeg of je bent zo verbitterd tegenover 3FM dat ook al zouden ze potten goud weggeven je er nog aan zou ergeren.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zoiets is me vandaag nog niet opgevallen. Ongetwijfeld wel als ik paar weken zou luisteren.
Waar 3FM eens mee moet stoppen is élk uur minimaal één spotje over een 3FM Presents-concert en/of festival. Je zou bijna het idee krijgen dat 3FM het jammer vindt dat ze tussen de reclame door nog muziek moeten draaien.
Nou nou nou.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:46 schreef SilentChaos het volgende:
Cholera, Vampire Weekendwat een AIDS
kneuzenmuziek
Het is wel een beetje puber muziek ja, maar wel lekker vrolijk.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:46 schreef SilentChaos het volgende:
kneuzenmuziek
Hey Hey Hey Hey.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:46 schreef SilentChaos het volgende:
kneuzenmuziek
Dit is juist niet je hapslikwegbritpopbandje.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:46 schreef SilentChaos het volgende:
kneuzenmuziek
Ze hebben geen evolutie in hun sound maar het wegzetten als pubermuziek komt alleen maar omdat de singles wat opzwepend zijn. beetje makkelijk hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is wel een beetje puber muziek ja, maar wel lekker vrolijk.
Klopt, wel tergend kut, dat welquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is juist niet je hapslikwegbritpopbandje.
weinig evolutie, dat vind ik een treffende term bij Vampire Weekendquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben geen evolutie in hun sound maar het wegzetten als pubermuziek komt alleen maar omdat de singles wat opzwepend zijn. beetje makkelijk hoor.
A-Punk vind ik wel goed, op die eerste plaat staan nog wel meer goede dingen. Maar met die tweede plaat was ik er wel klaar mee.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
weinig evolutie, dat vind ik een treffende term bij Vampire Weekend
Maar is een OK plaatje
dat had ik met de derde plaat van The Killers.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
A-Punk vind ik wel goed, op die eerste plaat staan nog wel meer goede dingen. Maar met die tweede plaat was ik er wel klaar mee.
dat vind ik ook niks gek, beetje pet shop boys kloon maar dan gewoon echt heel saai en belegen. Spaceman was een vermakelijk hitje en naarmate ik hem vaker hoorde vond ik dat laatste nummer wel mooi, maar die moest ik daar echt vaak voor horenquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat had ik met de derde plaat van The Killers.
verder lezen de DJ's niet mee hoorquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat vind ik ook niks gek, beetje pet shop boys kloon maar dan gewoon echt heel saai en belegen. Spaceman was een vermakelijk hitje en naarmate ik hem vaker hoorde vond ik dat laatste nummer wel mooi, maar die moest ik daar echt vaak voor horen
Terwijl de eerste 2 albums meer een Bruce Springsteen met duidelijke stem waren.
het kan mij nog steeds niet bekoren. Maar velen vinden het wel OK.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dit toch wel een leuk liedje blijf vinden, hoe vaak ik er ook negatief geluid van anderen over hoor, ik vind m echt wel leuk.
10x liever dit dan Human. Maar ik kan het me voorstellen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
het kan mij nog steeds niet bekoren. Maar velen vinden het wel OK.
Human is inderdaad ruk. En The Killers hebben inderdaad bewust iets anders geprobeerd, en ik geloof dat ze achteraf niet zo blij waren met het experiment. Wat dat betreft benieuwd naar hun volgende album.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
10x liever dit dan Human. Maar ik kan het me voorstellen.
Ik vind de vierde plaat van de Kings of Leon eigenlijk vervelender. Die hebben hun rauwe randje verloren zonder echt een soundontwikkeling door te maken. The Killers hebben oprecht iets anders proberen te doen op dat derde album, thans dat is mijn gevoel.
Zit er niet specifiek op te wachten maar het zal vast wel op 3fm voorbij komen dus ik hoor het wel.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Human is inderdaad ruk. En The Killers hebben inderdaad bewust iets anders geprobeerd, en ik geloof dat ze achteraf niet zo blij waren met het experiment. Wat dat betreft benieuwd naar hun volgende album.
hij heeft al wat online gezet, maar later in de maand komt het album geloof ik.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit er niet specifiek op te wachten maar het zal vast wel op 3fm voorbij komen dus ik hoor het wel.
Al heeft Brandon Flowers toch net weer iets nieuws uit?
Lolbreek.twitter:bartjancune twitterde op donderdag 07-05-2015 om 14:54:47LOLBREEK: SBS6 draait een pilot om te kijken of Waku Waku terug kan komen op de buis. Zojuist bevestigd aan #nosop3. https://t.co/55QGnS0MO5 reageer retweet
beter dan een lulbreekquote:Op donderdag 7 mei 2015 15:17 schreef Bronson het volgende:
Lolbreek.twitter:bartjancune twitterde op donderdag 07-05-2015 om 14:54:47LOLBREEK: SBS6 draait een pilot om te kijken of Waku Waku terug kan komen op de buis. Zojuist bevestigd aan #nosop3. https://t.co/55QGnS0MO5 reageer retweet
quote:
Ik moest lachen.quote:Hij scoorde vorig jaar een nummer 2 hit in Nederland met Home
In Belgie wel op 1.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:43 schreef Bronson het volgende:
[..]
[..]
Ik moest lachen.![]()
Zovaak gedraaid en dan nog geen nummer 1.
twitter:radiocarol twitterde op donderdag 07-05-2015 om 15:42:23OMG @DotanMusic moet afzeggen! Het was natuurlijk ook veel met 4-5 mei in dezelfde week, lekker uitrusten, wij gaan plaatjes draaien xxx reageer retweet
quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:43 schreef Bronson het volgende:
[..]
[..]
Ik moest lachen.![]()
Zovaak gedraaid en dan nog geen nummer 1.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:48 schreef Sersjee het volgende:
Ah fuck, hij heeft afgezegd...twitter:radiocarol twitterde op donderdag 07-05-2015 om 15:42:23OMG @DotanMusic moet afzeggen! Het was natuurlijk ook veel met 4-5 mei in dezelfde week, lekker uitrusten, wij gaan plaatjes draaien xxx reageer retweet
quote:Het was natuurlijk ook veel met 4-5 mei in dezelfde week
Het zit je diep he de dotanhaatquote:Op donderdag 7 mei 2015 15:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]. Poeh, twee dagen werken. Drukdrukdruk!
Makkelijk oordelen als je z'n agenda niet kent.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]. Poeh, twee dagen werken. Drukdrukdruk!
4 en 5 mei in één week? Hoe kán dat? Kamervragen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:48 schreef Sersjee het volgende:
Ah fuck, hij heeft afgezegd...twitter:radiocarol twitterde op donderdag 07-05-2015 om 15:42:23OMG @DotanMusic moet afzeggen! Het was natuurlijk ook veel met 4-5 mei in dezelfde week, lekker uitrusten, wij gaan plaatjes draaien xxx reageer retweet
Inderdaad.quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:10 schreef rubbereend het volgende:
Het gerucht gaat? Hebben C & S onder een steen gezeten, de transfer is al rond
Stem Smith.quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:16 schreef Pino112 het volgende:
Sam Smith laat eindelijk iets aan z'n stem doen.
Mits Rob Fruithof, anders GTFO.quote:
Topshowquote:Op donderdag 7 mei 2015 16:38 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik hoorde Kees, Patty Brard en Viktor dacht ik.
En Britt.
Ow. Zeker een SBS-productie dan?quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:38 schreef Bronson het volgende:
[..]
En Britt.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:38 schreef Bronson het volgende:
[..]
En Britt.
En Geer en Goor natuurlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:38 schreef Bronson het volgende:
[..]
En Britt.
jammer dat Nielson er tussen staatquote:Op donderdag 7 mei 2015 17:56 schreef Pino112 het volgende:
Radio 2 geeft kaarten weg voor het Volvo Ocean Race Festival. Line-up:
Golden Earring, Racoon, DI-RECT, Anouk, Typhoon, Gers Pardoel, Nielson en Miss Montreal
Ik luister 100x liever naar Nielson dan naar Gers hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jammer dat Nielson er tussen staat
hee waar was jijquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:11 schreef Pandaplint het volgende:
Coen wil de Benno Baksteen van de dronewereld worden
Neukenquote:
Je mist een hoop als je niet in de ultrageheime whatsapp groep zitquote:
Godsamme.quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:56 schreef Pino112 het volgende:
Radio 2 geeft kaarten weg voor het Volvo Ocean Race Festival. Line-up:
Golden Earring, Racoon, DI-RECT, Anouk, Typhoon, Gers Pardoel, Nielson en Miss Montreal
Heavylight? http://www.3fm.nl/serious(...)il/355395/HeavyLightquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Godsamme.
Ik had onderweg naar huis ook Radio 2 op staan en hoorde dat ze artiesten benoemen tot 'Radio 2 Talent'. Da's echt origineel!
quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heavylight? http://www.3fm.nl/serious(...)il/355395/HeavyLight
quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je mist een hoop als je niet in de ultrageheime whatsapp groep zit
omg, daar had ik overheen gekregen, je hebt gelijkquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik luister 100x liever naar Nielson dan naar Gers hoor.
Mocht ik winnen. Wie gaat er mee?quote:Onder de huurders die stemmen verloten we 100 Wi-Fi-routers en 2 x 2 kaartjes voor Nickelback in de Ziggodome.
Ik ga wel hoorquote:Op donderdag 7 mei 2015 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mocht ik winnen. Wie gaat er mee?
zonderquote:
Pick me! Pick me!quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mocht ik winnen. Wie gaat er mee?
Quote, voor de zekerheidquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb het sterkte biertje op van Belgie en hij kwam hard aan...
Aangeschoten zijn na een biertje
Daar ging mijn jaar
Ouder worden betekent niet wijzer worden...
#megafail
Ik raaskal... net ook al tegen mijn huisgenoot. Mss is het beter dat ik nooit meer een druppel alcohol tot mij neem. Maar het is zo lekker
dubbelquotequote:Op donderdag 7 mei 2015 23:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Daar ging mijn jaar
#megafail
Ik raaskal... net ook al tegen mijn huisgenoot. Mss is het beter dat ik nooit meer een druppel alcohol tot mij neem. Maar het is zo lekker
volgende meet in Wageningen, dan kunnen we Muis echt dronken zien wordenquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Daar ging mijn jaar
#megafail
Hij hangt hier in de cloud, wat dat ook moge betekenen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:48 schreef wolfrolf het volgende:
Even in een txt file in dropbox opgeslagen
Ik ben nu al om, moet je na gaan na een avond stappen...quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgende meet in Wageningen, dan kunnen we Muis echt dronken zien worden
saved by the quotequote:Op donderdag 7 mei 2015 23:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben nu al om, moet je na gaan na een avond stappen...
Moet mij wel iemand thuis brengen, want het schijnt dat ik na een avond niet meer zo recht loopt...
De straten zijn gewoon waanzinnig onlogisch aangelegd in Wageningen, het valt me mee dat er niet meer klachten over zijn. Al die kronkelende weggetjes...quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben nu al om, moet je na gaan na een avond stappen...
Moet mij wel iemand thuis brengen, want het schijnt dat ik na een avond niet meer zo recht loopt...
Het maakt mij echt geen ene zingende zaag uit!quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus meet in Wageningen?
Er kunnen mensen blijven slapen. Er is een aparte slaapkamer... Voordat er weer rare opmerkingen worden gemaakt. Daarbij wiil je helemaal niet bij mij op de kamer slapen dat ten zijde.
Gezellige kroegentochtLangs de vlaamse reus, de doktor, de zaaier.
you're not alonequote:Op donderdag 7 mei 2015 23:54 schreef minthy het volgende:
Tevens in de war van posten in meerdere SC's
ik hou het even hierquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:54 schreef minthy het volgende:
als je dat ook op de meet in Wageningen doet dan laat maar hoorquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Iets met naar bed doen en verstandig gaan.
Helaas, dan kunnen wij niet. Zou ik erg jammer vinden!!quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stel voor volgende week zaterdag. Wageningen. Klaar. Punt. Eind. Geen discussie mogelijk.
We gieten haar gewoon vol.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je dat ook op de meet in Wageningen doet dan laat maar hoor
Tot dat ik niet meer kan lopen?quote:
je mag ze zelf kopen, wij gieten ze erin bij jouquote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tot dat ik niet meer kan lopen?
Goedkope avond
Dan nog goedkope avond. Mijn alcohol tolerantie is tegenwoordig echt neits meer.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je mag ze zelf kopen, wij gieten ze erin bij jou
Goede deal!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je mag ze zelf kopen, wij gieten ze erin bij jou
Dat gaan we testen uiteraardquote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan nog goedkope avond. Mijn alcohol tolerantie is tegenwoordig echt neits meer.
Ikquote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Goede deal!
[..]
Dat gaan we testen uiteraard
Dit weekend eens concreet afspreken via de app of FB.quote:
Zal ik eens in jou posten dan?quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:54 schreef minthy het volgende:
Godverdomme.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 06:27 schreef SilentChaos het volgende:
Zal ik eens in jou posten dan?
Doe de brievenbus maar open!
Godsamme.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 06:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 06:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ongewenste reclame.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 06:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdomme.quote:
Het gaat vrij aardig met me, maar het zou goeder mogen.quote:
quote:
en? katertjequote:
Sodemieters, zeg dat wel.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 08:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]scherp
akelig scherp voor een vrijdagochtend, Pino
Al twee uur wakker he.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 08:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]scherp
akelig scherp voor een vrijdagochtend, Pino
Nou ja ik ben ook vanaf 6:00-6:15 al m'n bed uit, maar ik ben lang niet zo scherpquote:
Jij zuipt nog eerder dan de Fransen op een zondagmorgen, dan!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 08:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja ik ben ook vanaf 6:00-6:15 al m'n bed uit, maar ik ben lang niet zo scherpdat kost bij mij altijd een paar biertjes
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 08:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij zuipt nog eerder dan de Fransen op een zondagmorgen, dan!
Dat zegt niksquote:
Wijn heeft toch ook 12%?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was deze
[ afbeelding ]
Slecht 12%
Ah, je dacht ik pak mijn evenbeeld erbij?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was deze
[ afbeelding ]
Slecht 12%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |