abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152513511
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 04:05 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Dus ik mag foto's van obama plaatsn en zeggen: dit is Al-Gore? Dat is wat hij namelijk doet _O-
Ik quote niemand. Ik lees hier en zie meer geneuzel op elkaar dan over het nieuwsbericht.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  Moderator dinsdag 12 mei 2015 @ 08:40:07 #122
8781 crew  Frutsel
pi_152514507
quote:
Nogmaals:
-Aub link naar bron erbij?
-Wat is er op de foto te zien en wat wil je d'r mee zeggen?

Dit zijn foto's uit 2013...

Voor een inhoudelijke discussie, als dat uberhaupt nog mogelijk is, helpt het niet door lukraak met foto's en/of video's te strooien.

BTW: Dit geldt voor iedereen natuurlijk en niet alleen voor Pizzamizza
pi_152515941
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 03:10 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Objectieve waarheid. Je weet niet eens wie Barzani is. _O- Je laat een foto zien van Talabani en zegt ''kijk hier, Barzani'' _O- Je zegt dat Barzani de PKK steunt terwijl Barzani de PKK meerdere malen heeft bevochten _O- Je noemt de PKK terroristisch omdat het op een Amerikaanse website staat zonder zelf een objectieve mening erop na te houden _O-
Wel eens gehoord van stropopredeneringen..
pi_152518237
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:00 schreef Geoffrey het volgende:

[..]

Wel eens gehoord van stropopredeneringen..
wel eens gehoord van kennis opdoen? Je bent keihard op je bek gegaan en durft het gewoon niet toe te geven.

Kijk, dat je geen kennis hebt, dat is een. Daarvoor kunnen wij je hier verbeteren. Maar geef gewoon toe dat je er niks van afweet.
#freefrederike
pi_152518299
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 08:40 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Nogmaals:
-Aub link naar bron erbij?
-Wat is er op de foto te zien en wat wil je d'r mee zeggen?

Dit zijn foto's uit 2013...

Voor een inhoudelijke discussie, als dat uberhaupt nog mogelijk is, helpt het niet door lukraak met foto's en/of video's te strooien.

BTW: Dit geldt voor iedereen natuurlijk en niet alleen voor Pizzamizza
Sinds wanneer moet je een link naar een bron voor een foto?
#freefrederike
pi_152518456
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 11:35 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

wel eens gehoord van kennis opdoen? Je bent keihard op je bek gegaan en durft het gewoon niet toe te geven.

Kijk, dat je geen kennis hebt, dat is een. Daarvoor kunnen wij je hier verbeteren. Maar geef gewoon toe dat je er niks van afweet.
Waarom kan je de discussie niet gewoon inhoudelijk voeren zonder mij te proberen te beledigen. Je kent mij niet, je hebt geen idee welke diploma's ik heb, uit welk land ik kom en welke bronnen ik heb, maar toch doe je allemaal belachelijke aannames en uitspraken die je eigenlijk alleen uit de mond een kinderachtige Rudawfanboy hoort.

En daarmee laat ik jou het laatste woord, ga me niet verlagen tot zo een niveau.
pi_152518673
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 11:43 schreef Geoffrey het volgende:

[..]

Waarom kan je de discussie niet gewoon inhoudelijk voeren zonder mij te proberen te beledigen. Je kent mij niet, je hebt geen idee welke diploma's ik heb, uit welk land ik kom en welke bronnen ik heb, maar toch doe je allemaal belachelijke aannames en uitspraken die je eigenlijk alleen uit de mond een kinderachtige Rudawfanboy hoort.

En daarmee laat ik jou het laatste woord, ga me niet verlagen tot zo een niveau.
1: waarom weet jij niet wie Barzani is, maar beschuldig je hem wel van alles?
2: waarom plaats je een foto van Talabani, en zeg je: ''dit is Barzani''?
3: waarom zeg jij dat Barzani de PKK steunt terwijl Barzani de PKK juist heeft bevochten?
4: waarom noem jij de PKK terroristisch alleen maar omdat Amerika 't zegt?

_O-
#freefrederike
pi_152519483
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 11:51 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

1: waarom weet jij niet wie Barzani is, maar beschuldig je hem wel van alles?
2: waarom plaats je een foto van Talabani, en zeg je: ''dit is Barzani''?
3: waarom zeg jij dat Barzani de PKK steunt terwijl Barzani de PKK juist heeft bevochten?
4: waarom noem jij de PKK terroristisch alleen maar omdat Amerika 't zegt?

_O-
pfff... oké ik ga het je één keer uitleggen en daarna kan je fijn oprotten naar Rudaw.

1: ik weet beter dan jou wie Barzani is. Wanneer is de laatste keer dat je in Noord-Irak bent geweest?
2. Ik heb nooit gezegd dat het Barzani was op de foto.. Je citeert wel leuk, maar ik heb nergens "dit is barzani" gezegd ik heb alleen gezegd dat Barzani en Douri vriendjes zijn en met die foto proberen te illustreren dat er wel meer koerden waren die hun volk verkochten.
3. Barzani steunt de PKK. Dat is een feit, ik weet niet waar jij het vandaan haalt dat hij ze bevecht..
4. Ik noem de PKK niet terroristisch omdat Amerika het zegt, ik noem de PKK terroristen omdat het terroristen zijn. Dat Amerika, Europa en zo'n beetje elk serieus land op aarde die mening deelt is alleen maar een plus.

5. De hele tijd roepen dat iemand ongelijk heeft is niet hetzelfde als een discussie voeren. Ik kwam met argumenten die ik probeerde te onderbouwen met foto's en terreurlijsten. Het enige wat jij doet is mij proberen te beledigen in de hoop dat ik me ook tot zo'n niveau verlaag waardoor je geen argumenten hoeft te geven.

Jij bent van mening dat de PKK geen terroristen zijn, jij bent van mening dat Barzani geen dictator is,jij bent van mening dat hij een goed politicus is.

13 jaar is Barzani aan de macht en hij probeert dat zonder verkiezingen te verlengen. Hij en zijn familie zijn sinds de oorlog miljardairs geworden. Hij heeft zijn familie alle belangrijke plekken in de KRG gegeven. Terwijl de Peshmerga doodgaan voor hun volk koopt hij lamborghini's

Hij heeft Hayder Shesho, een Yezidi met een militie die tegen ISIS strijd opgepakt omdat hij met de regering wilde vechten en hem gezegd dat hij alleen vrij komt als hij Irak verlaat. De Peshmerga van Barzani's partij hebben zich teruggetrokken uit Yezidi gebieden omdat ze "alleen voor koerden vechten". Dat zijn allemaal acties die fascisten en dictators zetten.

SlemaniTimes twitterde op vrijdag 24-04-2015 om 15:18:11 The personal phone of former Baathist & Terrorist leader Izat al Douri contained the telephone numbers of '3 #KDP officials.' #ISIS #Iraq reageer retweet
Hier heb je een koerdische bron.

Ik heb mijn beweringen onderbouwt. Waar is jouw onderbouwing?
pi_152519680
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 12:19 schreef Geoffrey het volgende:
1: ik weet beter dan jou wie Barzani is. Wanneer is de laatste keer dat je in Noord-Irak bent geweest?
waarom laat je dan een foto zien van Talabani en zeg je dat dat Barzani is?

quote:
2. Ik heb nooit gezegd dat het Barzani was op de foto.. Je citeert wel leuk, maar ik heb nergens "dit is barzani" gezegd ik heb alleen gezegd dat Barzani en Douri vriendjes zijn en met die foto proberen te illustreren dat er wel meer koerden waren die hun volk verkochten.
Niet waar, je zei dat Barzani en Douri vriendjes waren en liet toen een foto zien dat dat Barzani moest zijn. Je weet dus niet eens wie Barzani is. Probeer jezelf er niet onderuit te lullen, geef gewoon toe dat je fout zat?

quote:
3. Barzani steunt de PKK. Dat is een feit, ik weet niet waar jij het vandaan haalt dat hij ze bevecht..
Barzani steunt de PKK niet, hij bevecht ze. In de Koerdische burgeroorlog heeft hij zelfs het Turkse leger toegelaten en hulp gevraagd. Samen hebben ze de PKK aangevallen.

Fighting continued throughout the winter between the KDP and PUK. Complicating matters, the Kurdistan Worker's Party or PKK was present in Iraq. On friendly terms with the PUK, the PKK allegedly began fighting with ethnic Assyrians and civilians who supported the KDP.[20] In response, Turkish forces launched Operation Hammer in May, in a violent attempt to root out the PKK from Iraqi Kurdistan. This operation caused heavy PKK casualties, however the PKK continued to operate in Iraqi Kurdistan.(wiki)

http://www.todayszaman.co(...)-affairs_378314.html
http://ekurd.net/iraqi-ku(...)s-remarks-2015-04-17

quote:
4. Ik noem de PKK niet terroristisch omdat Amerika het zegt, ik noem de PKK terroristen omdat het terroristen zijn. Dat Amerika, Europa en zo'n beetje elk serieus land op aarde die mening deelt is alleen maar een plus.
Bullshit. De EU heeft de PKK alleen op die lijst geplaatst vanwege Turkije, Amerika hetzelfde. Alleen de landen die Turkije als billenmaatje hebben, hebben de PKK op die lijst gezet. China, rusland, India, en bijna elk ander land in de wereld heeft de PKK daar niet opstaan. In tegenstelling tot bijv. Al-Qaida die overal opstaat. De overgrote meerderheid van de wereld ziet de PKK niet als terroristisch.

quote:
5. De hele tijd roepen dat iemand ongelijk heeft is niet hetzelfde als een discussie voeren. Ik kwam met argumenten die ik probeerde te onderbouwen met foto's en terreurlijsten. Het enige wat jij doet is mij proberen te beledigen in de hoop dat ik me ook tot zo'n niveau verlaag waardoor je geen argumenten hoeft te geven.
Jij komt met de verkeerde kennis. Je komt niet met argumenten. Als jij in eerste instantie geen kennis hebt, moet je geen discussie voeren. Een simpele ''kurdish politics'' op google kon al jouw valse informatie verbeteren. Dat heet nalatigheid.

quote:
Hier heb je een koerdische bron.

Ik heb mijn beweringen onderbouwt. Waar is jouw onderbouwing?
Een tweet van 'SlemaniTimes' als bron gebruiken? _O- waar is het originele stuk dan? De Shiitische terreurmilities, die deze onzin hebben verkondigd, zeiden ook dat ze Amerikaanse helicopters hebben neergeschoten met daarin wapens voor ISIS. Van beide onzinverhalen is nooit bewijs gevonden.

Net zoals er tot op de dag van vandaag nog steeds geen bewijs is geleverd dat de vermoorde persoon daadwerkelijk Al-Douri is. Ze hebben zijn identiteit niet eens kunnen vaststellen en dan kom jij al verder praten.
#freefrederike
pi_152519754
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 12:26 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

waarom laat je dan een foto zien van Talabani en zeg je dat dat Barzani is?

[..]

Niet waar, je zei dat Barzani en Douri vriendjes waren en liet toen een foto zien dat dat Barzani moest zijn. Je weet dus niet eens wie Barzani is. Probeer jezelf er niet onderuit te lullen, geef gewoon toe dat je fout zat?

[..]

Barzani steunt de PKK niet, hij bevecht ze:

Fighting continued throughout the winter between the KDP and PUK. Complicating matters, the Kurdistan Worker's Party or PKK was present in Iraq. On friendly terms with the PUK, the PKK allegedly began fighting with ethnic Assyrians and civilians who supported the KDP.[20] In response, Turkish forces launched Operation Hammer in May, in a violent attempt to root out the PKK from Iraqi Kurdistan. This operation caused heavy PKK casualties, however the PKK continued to operate in Iraqi Kurdistan.(wiki)

http://www.todayszaman.co(...)-affairs_378314.html
http://ekurd.net/iraqi-ku(...)s-remarks-2015-04-17

[..]

Bullshit. De EU heeft de PKK alleen op die lijst geplaatst vanwege Turkije, Amerika hetzelfde. Alleen de landen die Turkije als billenmaatje hebben, hebben de PKK op die lijst gezet. China, rusland, India, en bijna elk ander land in de wereld heeft de PKK daar niet opstaan. In tegenstelling tot bijv. Al-Qaida die overa lopstaat.

[..]

Jij komt met de verkeerde kennis. Je komt niet met argumenten. Als jij in eerste instantie geen kennis hebt, moet je geen discussie voeren. Een simpele ''kurdish politics'' op google kon al jouw valse informatie verbeteren. Dat heet nalatigheid.

[..]

Een tweet van 'SlemaniTimes' als bron gebruiken? _O- waar is het originele stuk dan? De Shiitische terreurmilities, die deze onzin hebben verkondigd, zeiden ook dat ze Amerikaanse helicopters hebben neergeschoten met daarin wapens voor ISIS. Van beide onzinverhalen is nooit bewijs gevonden.

Net zoals er tot op de dag van vandaag nog steeds geen bewijs is geleverd dat de vermoorde persoon daadwerkelijk Al-Douri is. Ze hebben zijn identiteit niet eens kunnen vaststellen en dan kom jij al verder praten.
Ahá een blind volgertje van de KDP en Rudaw dus zonder enige kennis van zaken.. :')

Veel plezier met je leven verder, kom maar terug als je een paar jaartjes ouder bent, wel serieuze argumenten hebt gebaseerd op feiten en geen stropopredeneringen gaat gebruiken. Het feit dat je de PMU "sjiitische terreurmilities" noemt zegt al genoeg.
pi_152519821
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 12:30 schreef Geoffrey het volgende:
Ahá een blind volgertje van de KDP en Rudaw dus zonder enige kennis van zaken.. :')
Zegt diegene die een foto van Talabani laat zien en dan zegt ''dit is Barzani''.

quote:
14s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 12:30 schreef Geoffrey het volgende:
Veel plezier met je leven verder, kom maar terug als je een paar jaartjes ouder bent, wel serieuze argumenten hebt en geen stropopredeneringen gaat gebruiken.
Hier, een simpele bron voor je, zodat je in het vervolg wat meer weet over Koerdische politiek:

http://en.wikipedia.org/wiki/Kurdistan_Democratic_Party

http://en.wikipedia.org/wiki/Patriotic_Union_of_Kurdistan
#freefrederike
pi_152519851
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 00:37 schreef Geoffrey het volgende:

[..]

Als Turkije terreur gebruikt om hun bevolking onder druk te zetten zijn ze inderdaad terroristen. Andere landen in het Midden-Oosten ook.

Het is trouwens niet bepaald een geheim dat PKK terroristen de grens over gingen naar Irak toen er een wapenstilstand kwam. Ook niet dat ze hun aanvallen vanuit Irak coordineerde. En al helemaal niet dat het Turkse leger in Irak stellingen van de PKK aanviel. Vertel mij eens, als Barzani de PKK niet steunt, wat doet de PKK daar dan?

Dat jij die dictator die meer slechts dan goeds heeft gedaan voor de koerden zo beschermt zegt meer over jou dan over mij..

[ afbeelding ]
Vertel me nog eens hoe dat sjiitische terroristenpropaganda is dat Barzani en Douri vriendjes zijn?
Waar zie jij "dit is barzani" staan dan? :')
Je weet wel dat aanhalingstekens betekent dat je iets aan het citeren bent.. ?

[ Bericht 4% gewijzigd door Frutsel op 12-05-2015 12:52:04 (edit: doe het dan zelf ook niet) ]
  Moderator dinsdag 12 mei 2015 @ 12:50:33 #133
8781 crew  Frutsel
pi_152520453
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 11:37 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Sinds wanneer moet je een link naar een bron voor een foto?
Sinds we in deze reeksen merken dat users elkaar in de haren vliegen over bronnen, oude rommel etc etc. Iedereen komt lukraak met foto's of andere (on)betrouwbare linkjes, die anderen weer betwisten of als (on)betrouwbaar betichten etc. Gelieve dat met foto's ook te doen.
pi_152522161
waddup!

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_152522645
ahmusawi twitterde op zondag 10-05-2015 om 20:03:17 Al-Iraqia to broadcast an interview on Friday with one of the butchers of #Speicher1700 who was apprehended by ISF http://t.co/yiKKAtlGIu reageer retweet
pi_152524339
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 14:41 schreef Geoffrey het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe die fanboys hier omheen gaan lullen.. Ik gok op "leugens van de sjiietische terroristen"
welke fanboys? waar omheen?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_152524538
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 14:44 schreef Slayage het volgende:

[..]

welke fanboys? waar omheen?
Neem het hem niet kwalijk. Hij weet niet eens het verschil tussen Barzani en Talabani(hij liet me een foto van Barzani zien terwijl het Talabani was op die foto) het en zegt dat barzani de PKK steunt.

[ Bericht 3% gewijzigd door PizzaMizza op 12-05-2015 15:02:19 ]
#freefrederike
pi_152524650
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 14:41 schreef Geoffrey het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe die fanboys hier omheen gaan lullen.. Ik gok op "leugens van de sjiietische terroristen"
Had al ruim een decennia eerder moeten gebeuren, door uitsluiting van Soenitische minderheden en discriminatie is het zo ver gekomen in de eerste plaats, wat valt er omheen te lullen, de Iraakse regime doet het om de mogelijke aantrekkingskracht van ISIS/Baath te verminderen, strategisch en politiek dus. :')
pi_152526606
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 14:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Had al ruim een decennia eerder moeten gebeuren, door uitsluiting van Soenitische minderheden en discriminatie is het zo ver gekomen in de eerste plaats, wat valt er omheen te lullen, de Iraakse regime doet het om de mogelijke aantrekkingskracht van ISIS/Baath te verminderen, strategisch en politiek dus. :')
uitsluiting van soennitische minderheden en discriminatie? Iedereen, behalve oud baath leden, was gelijk in het nieuwe Irak. Wat jij net zegt is golfpropaganda. Irak heeft een democratisch bestuur waar soennieten zelfs in oververtegenwoordigd zijn..
pi_152526634
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 15:21 schreef reza1 het volgende:

[..]

Slecht idee, die gaan natuurlijk weer overlopen naar terroristen. Net als ze dat eerst deden naar Al Qaida en toen naar ISIS.
Maar dat komt allemaal natuurlijk door onderdrukking. :'( :'(
Heb je niet door, dat jij door je vooroordelen meer kwaad dan goed doet?
pi_152526662
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 15:58 schreef Geoffrey het volgende:

[..]

uitsluiting van soennitische minderheden en discriminatie? Iedereen, behalve oud baath leden, was gelijk in het nieuwe Irak. Wat jij net zegt is golfpropaganda. Irak heeft een democratisch bestuur waar soennieten zelfs in oververtegenwoordigd zijn..
:')

Als ik met frustraties opgescheept zit omdat je mijn salaris niet uitbetaald, moet je niet zeggen dat je wel andere gasten van mijn afkomst wel hebt betaald, verminderd min frustatie niet echt :')
pi_152526666
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 15:59 schreef Geoffrey het volgende:

[..]

Heb je niet door, dat jij door je vooroordelen meer kwaad dan goed doet?
De eerste keer doen ze het, de tweede keer doen ze het maar de derde keer niet? En daarvoor werkte ze nog samen met de genocidale Saddam.
pi_152526687
SayedModarresi twitterde op vrijdag 20-02-2015 om 18:51:30 Muslim boy writes on Mosul wall — at great personal risk: "My Christian brothers, you shall return to your churches" http://t.co/SMjKAh8RvH reageer retweet
pi_152526748
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 16:00 schreef reza1 het volgende:

[..]

De eerste keer doen ze het, de tweede keer doen ze het maar de derde keer niet? En daarvoor werkte ze nog samen met de genocidale Saddam.
Wie is "ze" ?
pi_152526800
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 16:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

:')

Als ik met frustraties opgescheept zit omdat je mijn salaris niet uitbetaald, moet je niet zeggen dat je wel andere gasten van mijn afkomst wel hebt betaald, verminderd min frustatie niet echt :')
Iedereen in Irak zit met frustraties, maar niet iedereen sluit zich aan bij een terreurgroep... Of denk jij dat Irak voor sjiieten hemels is? Dat we gratis geld uitgedeeld krijgen?
pi_152526822
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 16:02 schreef Geoffrey het volgende:

[..]

Wie is "ze" ?
De soennieten bewapend werden door de VS, 'awakening'.
pi_152526868
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 16:04 schreef reza1 het volgende:

[..]

De soennieten bewapend werden door de VS, 'awakening'.
die zijn niet overgelopen.. die zijn overlopen doordat er een sektarische agenda gepusht werd. Een agenda gesponsort door de golfstaten, het westen, maar ook door Iran. Vergeet dat niet. Zijn genoeg sjiieten die net zo erg zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')