abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152451475
quote:
4s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:31 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Dat is rusland en de EU niet tegen elkaar opspelen. Elk land denkt aan economische belangen en probeert haar eigen land zo veel mogelijk te bevoordelen. Handel drijven.

[..]

Ik moet je eerlijk zeggen dat Obama best wel een schoothondje is van Erdogan. Erdogan heeft zovaak kritiek op Obama maar ik heb Obama nog nooit iets terug horen zeggen. Moest ie eens bij Bush doen.
Obama heeft volgens mij gewoon schijt aan hem. Bij. Kobane zag je dat ook. Erdogan wilde dit erdogan wilde dat . Obama deed gewoon wat hij zelf wilde en erdogan mocht hoog en laag springen zonder dat hij zijn zin kreegg
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_152452172
IraqiSecurity twitterde op zaterdag 09-05-2015 om 21:54:00 Sunni cleric Sh. Khalid al-Mulla escaped an assassination attempt near #Tikrit. Al-Mulla is pro-Hashd, anti-Da'ish. http://t.co/xFM2TlceLo reageer retweet

IraqiSecurity twitterde op zaterdag 09-05-2015 om 22:01:36 #Iraq; 8 martyred and 20+ wounded in a car bomb blast in Karrada, central #Baghdad today. Target: Shi'a pilgrims. http://t.co/3BzcjI2cS1 reageer retweet
pi_152452956
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 09:24 schreef reza1 het volgende:
IraqiSecurity twitterde op zaterdag 09-05-2015 om 21:54:00 Sunni cleric Sh. Khalid al-Mulla escaped an assassination attempt near #Tikrit. Al-Mulla is pro-Hashd, anti-Da'ish. http://t.co/xFM2TlceLo reageer retweet
[ afbeelding ]
IraqiSecurity twitterde op zaterdag 09-05-2015 om 22:01:36 #Iraq; 8 martyred and 20+ wounded in a car bomb blast in Karrada, central #Baghdad today. Target: Shi'a pilgrims. http://t.co/3BzcjI2cS1 reageer retweet
[ afbeelding ]
Maar soennieten worden onderdrukt weet je :'(
pi_152457488
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 04:20 schreef marsan het volgende:

[..]

Obama heeft volgens mij gewoon schijt aan hem. Bij. Kobane zag je dat ook. Erdogan wilde dit erdogan wilde dat . Obama deed gewoon wat hij zelf wilde en erdogan mocht hoog en laag springen zonder dat hij zijn zin kreegg
Dat van Kobane kwam meer door de Amerikaanse en Koerdische lobby dan door Obama zelf.
#freefrederike
pi_152457524
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 10:25 schreef Peunage het volgende:

[..]

Maar soennieten worden onderdrukt weet je :'(
Soennieten worden ook onderdrukt, door hun eigen achterlijkheid. Zolang ze geloven dat ze worden onderdrukt, zullen ze er ook nooit uitkomen.

In de praktijk betekent dat voor de Iraakse soennieten dat ze dus weer hegemonie willen hebben over Irak en er een dictatuur van de minderheid willen vestigen. Dat gaat niet gebeuren, dus ze zullen blijven roepen ''we worden onderdrukt''.
#freefrederike
  zondag 10 mei 2015 @ 17:46:40 #96
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_152464361
Raqqa_Sl twitterde op zaterdag 09-05-2015 om 10:11:08 #ISIS cut the hands of two young men on charges of theft in #Nineveh in #Iraq http://t.co/wENv5pyCf2 reageer retweet

Say what?
  zondag 10 mei 2015 @ 17:47:19 #97
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_152464374
Raqqa_Sl twitterde op zaterdag 09-05-2015 om 14:24:38 #ISIS executes a man in #Al_Anbar in #Iraq on charges of roguery to the people http://t.co/hdJyP3AANW reageer retweet

Say what?
  zondag 10 mei 2015 @ 17:47:29 #98
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_152464377
:')
Say what?
  zondag 10 mei 2015 @ 17:51:16 #99
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_152464448
On charges of theft :')
Nee al dat baardapentuig dan dat huizen heeft ingenomen door heel Syrië en Irak. Kankervolk.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_152464452
Barbaren
-
pi_152465853
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 17:46 schreef UpsideDown het volgende:
Raqqa_Sl twitterde op zaterdag 09-05-2015 om 10:11:08 #ISIS cut the hands of two young men on charges of theft in #Nineveh in #Iraq http://t.co/wENv5pyCf2 reageer retweet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
beelden via dm svp :s)
pi_152505020
IraqiSecurity twitterde op maandag 11-05-2015 om 13:32:30 Excellent news. Reports that #Iraq's PM will soon sign a $3bn arms deal with #Russia for helicopters, tanks and other heavy weapons. reageer retweet
IraqiSecurity twitterde op maandag 11-05-2015 om 14:36:21 No revenge committed by Shia groups. Sunnis mainly control Tikrit. Intra-Sunni issues worrying http://t.co/aoCv90Rn73 http://t.co/imOGQYSs2B reageer retweet
  maandag 11 mei 2015 @ 22:28:10 #103
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_152507314

Orban vs Barzani: wie regeert er het langst

Kurdish forces and allies 'broke ISIS spine': Kurdish leader
Say what?
pi_152510341
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 22:28 schreef UpsideDown het volgende:
[ afbeelding ]

Orban vs Barzani: wie regeert er het langst

Kurdish forces and allies 'broke ISIS spine': Kurdish leader
Barzani is een verkapte westenpijpende nepdictator.
pi_152510468
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 23:44 schreef Geoffrey het volgende:

[..]

Barzani is een verkapte westenpijpende nepdictator.
Barzani is een extreem ervaren politicus. Deze man kan rust houden in chaos. Plus hij heeft genoeg Amerikaanse adviseurs.
#freefrederike
pi_152510516
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 23:48 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Barzani is een extreem ervaren politicus. Deze man kan rust houden in chaos. Plus hij heeft genoeg Amerikaanse adviseurs.
Hij kan ook heel goed zijn zakken en die van zijn familie vullen en terreur sponsoren, oh ja, en zijn bevolking voor de gek houden met beloftes van democratie..
pi_152510599
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 23:50 schreef Geoffrey het volgende:

[..]

Hij kan ook heel goed zijn zakken en die van zijn familie vullen en terreur sponsoren, oh ja, en zijn bevolking voor de gek houden met beloftes van democratie..
Terreur sponsoren? En democratie in een tijd van oorlog? In welke droom leef jij?
#freefrederike
pi_152510669
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 23:53 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Terreur sponsoren? En democratie in een tijd van oorlog? In welke droom leef jij?
Blijkbaar niet in dezelfde droom als jou..

Amerika heeft al meer dan honderd jaar oorlog, hebben zij ook een dictator aan de macht, of mogen dictators alleen in het midden oosten regeren?
Barzani sponsort de PKK, een bekende terreurorganisatie, en dan hebben we het nog niet eens over zijn telefoonnummer in de contactenlijst van Al Douri of die keer dat hij een veroordeelde crimineel hielp.
pi_152510855
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 23:55 schreef Geoffrey het volgende:

[..]

Blijkbaar niet in dezelfde droom als jou..

Amerika heeft al meer dan honderd jaar oorlog, hebben zij ook een dictator aan de macht, of mogen dictators alleen in het midden oosten regeren?
Barzani sponsort de PKK, een bekende terreurorganisatie, en dan hebben we het nog niet eens over zijn telefoonnummer in de contactenlijst van Al Douri of die keer dat hij een veroordeelde crimineel hielp.
De PKK terroristisch? Hou op aub. En barzani sponsort de pkk niet. BArzani heeft de PKK juist een aantal keren bevochten. Jij weet niet waar je over praat.

En dar al douri gedoe is nooit bewezen. De terroristische shiitische milities zeggen vaker zulke onzin. Net zoals toen er zogenaamde israelische spionnen zouden opgepakt zijn, of dat Amerikaanse straaljagers zouden zijn neergeschoten met daarin wapens voor isis.
#freefrederike
pi_152510953
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 00:02 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

De PKK terroristisch? Hou op aub. En barzani sponsort de pkk niet. BArzani heeft de PKK juist een aantal keren bevochten. Jij weet niet waar je over praat.

En dar al douri gedoe is nooit bewezen. De terroristische shiitische milities zeggen vaker zulke onzin. Net zoals toen er zogenaamde israelische spionnen zouden opgepakt zijn, of dat Amerikaanse straaljagers zouden zijn neergeschoten met daarin wapens voor isis.
Ah jij bent er zo eentje..
http://www.state.gov/j/ct/rls/other/des/123085.htm
pi_152511058
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 00:06 schreef Geoffrey het volgende:

[..]

Ah jij bent er zo eentje..
http://www.state.gov/j/ct/rls/other/des/123085.htm
Jij bent er dus zo eentje dat letterlijk het Amerikaanse beleid als standaard neemt? :') hoe diep moet je wel niet zakken om zelf geen gezonde keuze te kunnen nemen over groeperingen.
#freefrederike
pi_152511148
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 00:09 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Jij bent er dus zo eentje dat letterlijk het Amerikaanse beleid als standaard neemt? :') hoe diep moet je wel niet zakken om zelf geen gezonde keuze te kunnen hebben over groeperingen.
Zullen we even puur objectief kijken?

ter·ro·ris·me (het; o)
1
het onder druk zetten van een regering of bevolking door daden van terreur
- See more at: http://www.vandale.nl/opz(...)lang=nn#.VVEpXvntmko

PKK voldoet daar volgens mij gewoon aan. ongeacht of ze op de US, EU of andere lijst staan..
pi_152511527
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 00:13 schreef Geoffrey het volgende:

[..]

Zullen we even puur objectief kijken?

ter·ro·ris·me (het; o)
1
het onder druk zetten van een regering of bevolking door daden van terreur
- See more at: http://www.vandale.nl/opz(...)lang=nn#.VVEpXvntmko

PKK voldoet daar volgens mij gewoon aan. ongeacht of ze op de US, EU of andere lijst staan..
Dus dan is Turkije zelf ook terroristisch? Net zoals elk ander land in het middenoosten dat haar burgers onderdrukt? Volgens jouw definitie is dus de hele wereld terroristisch aangezien vrijwel elk land geregeerd wordt door partijen of een partij die de (een deel van) de bevolking onderdrukt.

Met je "barzani steunt pkk", met die opmerking liet je zien dat je nergens vanaf weet.
#freefrederike
pi_152511747
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 00:28 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Dus dan is Turkije zelf ook terroristisch? Net zoals elk ander land in het middenoosten dat haar burgers onderdrukt? Volgens jouw definitie is dus de hele wereld terroristisch aangezien vrijwel elk land geregeerd wordt door partijen of een partij die de (een deel van) de bevolking onderdrukt.

Met je "barzani steunt pkk", met die opmerking liet je zien dat je nergens vanaf weet.
Als Turkije terreur gebruikt om hun bevolking onder druk te zetten zijn ze inderdaad terroristen. Andere landen in het Midden-Oosten ook.

Het is trouwens niet bepaald een geheim dat PKK terroristen de grens over gingen naar Irak toen er een wapenstilstand kwam. Ook niet dat ze hun aanvallen vanuit Irak coordineerde. En al helemaal niet dat het Turkse leger in Irak stellingen van de PKK aanviel. Vertel mij eens, als Barzani de PKK niet steunt, wat doet de PKK daar dan?

Dat jij die dictator die meer slechts dan goeds heeft gedaan voor de koerden zo beschermt zegt meer over jou dan over mij..

Vertel me nog eens hoe dat sjiitische terroristenpropaganda is dat Barzani en Douri vriendjes zijn?
pi_152512549
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 00:37 schreef Geoffrey het volgende:
Als Turkije terreur gebruikt om hun bevolking onder druk te zetten zijn ze inderdaad terroristen. Andere landen in het Midden-Oosten ook.
Dan zijn alle landen in het middenoosten dus terroristen. Dus dan moet je voortaan ook terreurTurkije, terreurIran en terreur(insert willekeurig middenoosters land) zeggen. Maar dat doe je niet, omdat jouw kortzichtige visie is gebaseerd op wat Amerikaanse sites jou vertellen. _O-

quote:
Het is trouwens niet bepaald een geheim dat PKK terroristen de grens over gingen naar Irak toen er een wapenstilstand kwam. Ook niet dat ze hun aanvallen vanuit Irak coordineerde. En al helemaal niet dat het Turkse leger in Irak stellingen van de PKK aanviel. Vertel mij eens, als Barzani de PKK niet steunt, wat doet de PKK daar dan?
Het is ook geen geheim dat PKK-strijders nog steeds in Turkije zitten, dus jij zegt nu dat Turkije de PKK steunt? Volgens jouw redenering steunt Turkije de PKK omdat de PKK nog steeds in de bergen zitten in het zuidoosten van Turkije.

quote:
Vertel me nog eens hoe dat sjiitische terroristenpropaganda is dat Barzani en Douri vriendjes zijn?
waar zie jij Barzani staan, leeghoofd? Dat is Talabani. Jij moet jezelf echt eens weggooien. Je hebt nu:

1) Barzani uitgemaakt voor PKK-steuner terwijl hij tegen de PKK heeft gevochten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en:

2) Je kunt niet eens een verschil maken tussen Massoud Barzani en Jalal Talabani(die man op die foto). Ga je George Bush nu ook Obama noemen en andersom? En Balkenende rutte?
#freefrederike
pi_152512587
*;

#freefrederike
pi_152513368
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 01:25 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Dan zijn alle landen in het middenoosten dus terroristen. Dus dan moet je voortaan ook terreurTurkije, terreurIran en terreur(insert willekeurig middenoosters land) zeggen. Maar dat doe je niet, omdat jouw kortzichtige visie is gebaseerd op wat Amerikaanse sites jou vertellen. _O-

[..]

Het is ook geen geheim dat PKK-strijders nog steeds in Turkije zitten, dus jij zegt nu dat Turkije de PKK steunt? Volgens jouw redenering steunt Turkije de PKK omdat de PKK nog steeds in de bergen zitten in het zuidoosten van Turkije.

[..]

waar zie jij Barzani staan, leeghoofd? Dat is Talabani. Jij moet jezelf echt eens weggooien. Je hebt nu:

1) Barzani uitgemaakt voor PKK-steuner terwijl hij tegen de PKK heeft gevochten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en:

2) Je kunt niet eens een verschil maken tussen Massoud Barzani en Jalal Talabani(die man op die foto). Ga je George Bush nu ook Obama noemen en andersom? En Balkenende rutte?

Wanneer iemand het op de man gaat spelen betekent dat meestal dat hij weet dat hij fout zit, maar het niet wil zeggen. Blijf jij maar fijn leven in die droom.. Hou ik me wel bezig met de objectieve waarheid.
pi_152513398
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 03:04 schreef Geoffrey het volgende:

[..]

Wanneer iemand het op de man gaat spelen betekent dat meestal dat hij weet dat hij fout zit, maar het niet wil zeggen. Blijf jij maar fijn leven in die droom.. Hou ik me wel bezig met de objectieve waarheid.
Objectieve waarheid. Je weet niet eens wie Barzani is. _O- Je laat een foto zien van Talabani en zegt ''kijk hier, Barzani'' _O- Je zegt dat Barzani de PKK steunt terwijl Barzani de PKK meerdere malen heeft bevochten _O- Je noemt de PKK terroristisch omdat het op een Amerikaanse website staat zonder zelf een objectieve mening erop na te houden _O-
#freefrederike
pi_152513490
Probeer gewoon bij feiten te blijven i.p.v hier oorlogje te voeren.

M.a.w kappen met dat Iq-loze persoonlijke geneuzel op elkaar en probeer het eens met tegenargumenten. Echt irritant lezen dit.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_152513509
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 03:42 schreef paddy het volgende:
Probeer gewoon bij feiten te blijven i.p.v hier oorlogje te voeren.

M.a.w kappen met dat Iq-loze persoonlijke geneuzel op elkaar en probeer het eens met tegenargumenten. Echt irritant lezen dit.
Dus ik mag foto's van obama plaatsn en zeggen: dit is Al-Gore? Dat is wat hij namelijk doet _O-
#freefrederike
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')