Je hebt daar zeker wel achtergestaan, en doet dat nog steeds. Je staats nog steeds achter FSA-islamisten met een vergelijkbare ideologie als Al-Nusra en ISIS.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:31 schreef Atak het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit achter gestaan. Ik ben tegen alle haatbaarden in Syrië, Irak en Iran. Eigenlijk zal ik jou nooit snappen. Ben je nu opeens Bush fanboy geworden?
Bullshit, jij hebt hem de afgelopen maanden altijd liggen te verdedigen. En nu opeens anti-Erdogan?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:13 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen Erdogan maar hij heeft geen baard.
welke machten speelt Erdogan dan tegen elkaar? Erdogan verzamelt juist alle Europese machten tegen zichzelf...quote:Op zondag 10 mei 2015 00:16 schreef Triggershot het volgende:
Erdogan, de reincarnatie van Abdulhamid Han II
Europese machten tegen elkaar uitspelen en langzaam weer alle krachten verzamelen.
Hoeveel miljard krijgt die bedelaar ook alweer van de EU? En hoe zat het ook alweer met kinderarbeid daar? Prima hoor die trots van je, alleen nogal misplaatst.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:16 schreef Triggershot het volgende:
Erdogan, de reincarnatie van Abdulhamid Han II
Europese machten tegen elkaar uitspelen en langzaam weer alle krachten verzamelen.
Rusland / EU.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:19 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
welke machten speelt Erdogan dan tegen elkaar? Erdogan verzamelt juist alle Europese machten tegen zichzelf...
Je meent te lezen dat ik Turkije als een of ander utopisch land wegzet waar alles goed geregeld is ofzoquote:Op zondag 10 mei 2015 00:20 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hoeveel miljard krijgt die bedelaar ook alweer van de EU? En hoe zat het ook alweer met kinderarbeid daar? Prima hoor die trots van je, alleen nogal misplaatst.
Wie heeft het over een utopie? Ik dacht meer aan een normaal, fatsoenlijk land.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je meent te lezen dat ik Turkije als een of ander utopisch land wegzet waar alles goed geregeld is ofzo?
Erdogan speelt rusland en de EU tegen elkaar? Huh? Ik denk eerder dat rusland en de eu dat zelf doen door Oekraine en de Krim.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Rusland / EU.
Waarbij Obama bijna z'n schoothondje is geworden.
Ik vraag me dan ook af hoe de verhoudingen er uit gaat zien wanneer republikeinen de president leveren. Erdogan eet Hillary namelijk op.
Want er bestaat natuurlijk een land op aarde wat niet interne problemen heeft met mensenrechten, dan wel onafhankelijk is van buitenlandse relaties, juist ja.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:23 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wie heeft het over een utopie? Ik dacht meer aan een normaal, fatsoenlijk land.
Er zijn een aantal zaken waarin Turkije betrokken is, zij het de economische belangen, of de nieuwe investeringen in de energiesector, waarbij Turkije een gasleiding wil aanleggen, kwestie Cyprus, etc etc zo out of the top of my head.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:24 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Erdogan speelt rusland en de EU tegen elkaar? Huh? Ik denk eerder dat rusland en de eu dat zelf doen door Oekraine en de Krim.
Klopt, dat beaam ik ook, Turkije heeft in iets wat mindere bewoordingen "schijt gekregen aan de VS", daar doelde ik op met Obama is Erdogan's schoothondje geworden.quote:Erdogan heeft zichzelf trouwens juist verder van de VS afgeduwd door een onafhankelijk buitenland beleid waarbij geen rekening is gehouden met het VS-beleid, waardoor de VS noodgedwongen zelfs de YPG moest gaan helpen, een grote breuk in de VS-Turkije relaties.
Jij verwacht ook Clinton?quote:Helaas gaan de republikeinen niet winnen trouwens, te weinig goede kandidaten.
Dat is rusland en de EU niet tegen elkaar opspelen. Elk land denkt aan economische belangen en probeert haar eigen land zo veel mogelijk te bevoordelen. Handel drijven.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:27 schreef Triggershot het volgende:
Er zijn een aantal zaken waarin Turkije betrokken is, zij het de economische belangen, of de nieuwe investeringen in de energiesector, waarbij Turkije een gasleiding wil aanleggen, kwestie Cyprus, etc etc zo out of the top of my head.
Ik moet je eerlijk zeggen dat Obama best wel een schoothondje is van Erdogan. Erdogan heeft zovaak kritiek op Obama maar ik heb Obama nog nooit iets terug horen zeggen. Moest ie eens bij Bush doen.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:27 schreef Triggershot het volgende:
Klopt, dat beaam ik ook, Turkije heeft in iets wat mindere bewoordingen "schijt gekregen aan de VS", daar doelde ik op met Obama is Erdogan's schoothondje geworden.
1) De social justice warriors schreeuwen ''emancipatie'', dus feministen heeft ze achter zich staan.quote:
Jawel, in de week dat Erdogan flink uithaalt naar de EU, gaat hij gesellie met Putin de Bulgaren bashen en als reactie op de EU sancties op Rusland flink wat miljarden aan verdragen tekenen voor energieprojecten en opgevoerd handel, in de periode dat Putin solidair is met de Armenen en moeilijk doet over Krim gaat Erdogan nog eens benadrukken dat Turkije en de EU belangrijk voor elkaar zijn en ze nog nader tot elkaar moeten komen, dit terwijl hij weer gesprekken heeft met Putin voor het opzetten van een internationaal economisch unie als evenwicht tegen de EU. Dit is bijna de praktische beschrijving van grootmachten tegen elkaar uitspelen, ook met onder meer de wapendeals met China.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:31 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat is rusland en de EU niet tegen elkaar opspelen. Elk land denkt aan economische belangen en probeert haar eigen land zo veel mogelijk te bevoordelen. Handel drijven.
Precies, nog nooit heeft Turkije met of zonder Erdogan zo een grote bek gehad, wat allemaal begon na 2008 ironisch gezien.quote:Ik moet je eerlijk zeggen dat Obama best wel een schoothondje is van Erdogan. Erdogan heeft zovaak kritiek op Obama maar ik heb Obama nog nooit iets terug horen zeggen. Moest ie eens bij Bush doen.
Hier geef ik je gelijk.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:37 schreef Triggershot het volgende:
Jawel, in de week dat Erdogan flink uithaalt naar de EU, gaat hij gesellie met Putin de Bulgaren bashen en als reactie op de EU sancties op Rusland flink wat miljarden aan verdragen tekenen voor energieprojecten en opgevoerd handel,
Hier niet. Erdogan was namelijk bozer op Europese landen dan op rusland.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:37 schreef Triggershot het volgende:
, in de periode dat Putin solidair is met de Armenen en moeilijk doet over Krim gaat Erdogan nog eens benadrukken dat Turkije en de EU belangrijk voor elkaar zijn en ze nog nader tot elkaar moeten komen,
rusland heeft al zo een. De Euraziatische Unie als ik me niet vergis, iets in die richting.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:37 schreef Triggershot het volgende:
it terwijl hij weer gesprekken heeft met Putin voor het opzetten van een internationaal economisch unie als evenwicht tegen de EU.
Maar dat is zeker niet vreemd, gezien hij op iemand moet terug kunnen vallen?quote:Op zondag 10 mei 2015 00:47 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Hier geef ik je gelijk.
[..]
Hier niet. Erdogan was namelijk bozer op Europese landen dan op rusland.
[..]
rusland heeft al zo een. De Euraziatische Unie als ik me niet vergis, iets in die richting.
Ik ben van mening van wel, als het namelijk uit zo lopen op een militair conflict voor Turkije, zouden ze zich per direct actief bij de NAVO schuilen, net zoals toen ze de patriotten wilden hebben na er wat explosieven op Turks bodem terechtkwam, wanneer daar geen sprake van is, neemt het weer een onafhankelijk positie in van de VS / Navo.quote:Maar dit is nog steeds niet landen tegen elkaar opspelen. Landen tegen elkaar opspelen doet USA bijv. in het Oekraineconflict.
Obama heeft volgens mij gewoon schijt aan hem. Bij. Kobane zag je dat ook. Erdogan wilde dit erdogan wilde dat . Obama deed gewoon wat hij zelf wilde en erdogan mocht hoog en laag springen zonder dat hij zijn zin kreeggquote:Op zondag 10 mei 2015 00:31 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat is rusland en de EU niet tegen elkaar opspelen. Elk land denkt aan economische belangen en probeert haar eigen land zo veel mogelijk te bevoordelen. Handel drijven.
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen dat Obama best wel een schoothondje is van Erdogan. Erdogan heeft zovaak kritiek op Obama maar ik heb Obama nog nooit iets terug horen zeggen. Moest ie eens bij Bush doen.
twitter:IraqiSecurity twitterde op zaterdag 09-05-2015 om 21:54:00Sunni cleric Sh. Khalid al-Mulla escaped an assassination attempt near #Tikrit. Al-Mulla is pro-Hashd, anti-Da'ish. http://t.co/xFM2TlceLo reageer retweet
twitter:IraqiSecurity twitterde op zaterdag 09-05-2015 om 22:01:36#Iraq; 8 martyred and 20+ wounded in a car bomb blast in Karrada, central #Baghdad today. Target: Shi'a pilgrims. http://t.co/3BzcjI2cS1 reageer retweet
Maar soennieten worden onderdrukt weet jequote:Op zondag 10 mei 2015 09:24 schreef reza1 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:IraqiSecurity twitterde op zaterdag 09-05-2015 om 21:54:00Sunni cleric Sh. Khalid al-Mulla escaped an assassination attempt near #Tikrit. Al-Mulla is pro-Hashd, anti-Da'ish. http://t.co/xFM2TlceLo reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:IraqiSecurity twitterde op zaterdag 09-05-2015 om 22:01:36#Iraq; 8 martyred and 20+ wounded in a car bomb blast in Karrada, central #Baghdad today. Target: Shi'a pilgrims. http://t.co/3BzcjI2cS1 reageer retweet
Dat van Kobane kwam meer door de Amerikaanse en Koerdische lobby dan door Obama zelf.quote:Op zondag 10 mei 2015 04:20 schreef marsan het volgende:
[..]
Obama heeft volgens mij gewoon schijt aan hem. Bij. Kobane zag je dat ook. Erdogan wilde dit erdogan wilde dat . Obama deed gewoon wat hij zelf wilde en erdogan mocht hoog en laag springen zonder dat hij zijn zin kreegg
Soennieten worden ook onderdrukt, door hun eigen achterlijkheid. Zolang ze geloven dat ze worden onderdrukt, zullen ze er ook nooit uitkomen.quote:Op zondag 10 mei 2015 10:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar soennieten worden onderdrukt weet je
twitter:Raqqa_Sl twitterde op zaterdag 09-05-2015 om 10:11:08#ISIS cut the hands of two young men on charges of theft in #Nineveh in #Iraq http://t.co/wENv5pyCf2 reageer retweet
twitter:Raqqa_Sl twitterde op zaterdag 09-05-2015 om 14:24:38#ISIS executes a man in #Al_Anbar in #Iraq on charges of roguery to the people http://t.co/hdJyP3AANW reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |