Gewoon door gaan en niet over nadenkenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:18 schreef Fripsel het volgende:
Mag ik iets vragen. Als jullie even écht een dipje hebben, wat doen jullie dan om daar uit te komen?
Dat werkt op de lange termijn ook niet kan ik uit eigen ervaring vertellen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:41 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Gewoon door gaan en niet over nadenken
Shoppen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:18 schreef Fripsel het volgende:
Mag ik iets vragen. Als jullie even écht een dipje hebben, wat doen jullie dan om daar uit te komen?
Dit. Of ik ga slapen. Of shoppenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:29 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Niets, aan toegeven en je vervelend voelen.
quote:
mijn favoriete muziek luisteren en keihard meeblerenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:18 schreef Fripsel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Ja. Of Shameless vond ik ook heel fijn. Of Orange is the new Black.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Voor mij helpt het om onder een dekentje op de bank te gaan liggen en naar een jankserie te kijken. Parenthood doet het vooral heel goed maar Brothers & Sisters of Grey's Anatomy werken ook. En dan 6 afleveringen achter elkaar kijken
Hoera.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:20 schreef Fripsel het volgende:
De buurvrouw had het zwembadje vol met heerlijk warm water laten lopen. En het zonnetje scheen, ben daar in de tuin gaan zitten. M'n spieren zijn een beetje ontspannen van het warme water. Al beginnen ze nu wel weer stijf te worden. Voel me in ieder geval een stuk beter dan toenstraks
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:20 schreef Fripsel het volgende:
De buurvrouw had het zwembadje vol met heerlijk warm water laten lopen. En het zonnetje scheen, ben daar in de tuin gaan zitten. M'n spieren zijn een beetje ontspannen van het warme water. Al beginnen ze nu wel weer stijf te worden. Voel me in ieder geval een stuk beter dan toenstraks
Fijnquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:20 schreef Fripsel het volgende:
fijn!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:20 schreef Fripsel het volgende:
klinkt heerlijk!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:20 schreef Fripsel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |