Ja, denk dat ik als het vriend dit weekend niet lukt om te installeren Ziggo maar bel.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:06 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ow dat kan ook. Betaal er voor. Er zijn legio bedrijven die staan te trappelen om jou te helpen.
Haha ja sorry, minpuntje van me, moet persé alles direct geregeld hebben ook al is het mijn schuld dat het geregeld moet worden. Haha, het was trouwens de eerste keer dat ik iemand iets aanbood in ruil voor.. dus dat doe ik niet meer. Hooguit een flesje wijn of kratje bier voor de fokker die me er door heen helptquote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:11 schreef Loveless85 het volgende:
Daarom, of vind een FOK!ker die je er remote doorheen lult ofzo. Maar met die hele attitude ben je snel door je 'hulpjes' heen. Joints of seks of niet.
Ah, dit verkleint natuurlijk de groep gewillige FOK!kers die je hulp zouden aanbiedenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:16 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha ja sorry, minpuntje van me, moet persé alles direct geregeld hebben ook al is het mijn schuld dat het geregeld moet worden. Haha, het was trouwens de eerste keer dat ik iemand iets aanbood in ruil voor.. dus dat doe ik niet meer. Hooguit een flesje wijn of kratje bier voor de fokker die me er door heen helpt
Haha, ja was al wel van plan om hem 15 ofzo voor zijn router te geven als hij hem echt persé terug wil. Zometeen maat van me maar even vragen of hij het via teamviewer wil doen, hoeft ie ook niet langs te komen, scheelt hem ook weer.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah, dit verkleint natuurlijk de groep gewillige FOK!kers die je hulp zouden aanbieden
Nee maar serieus, vraag dan desnoods of iemand gewoon even met TeamViewer meekijkt, het is nou ook weer geen rocket science, en dan geef je die vriend 2 tientjes voor z'n router. Hij blij, jij blij.
Moet je even kijken of je op de wifi kan en tegelijk bedraad die router aan je laptop kan hangen. Kan elkaar wel bijten, dus wellicht dat het niet remote lukt. Altijd lastig met dit soort klusjes aangezien TeamViewer uiteraard een werkende internetverbinding vereist, en dat nou juist hetgeen is waar je aan gaat rommelen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:22 schreef Pizzapuntje het volgende:
Haha, ja was al wel van plan om hem 15 ofzo voor zijn router te geven als hij hem echt persé terug wil. Zometeen maat van me maar even vrag
Godverdomme zeg, ook nog eens op eigen houtje een (belachelijk lage) waarde aan ZIJN router hangen. Dat die gast uberhaupt nog met je wil praten joh.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:22 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha, ja was al wel van plan om hem 15 ofzo voor zijn router te geven als hij hem echt persé terug wil. Zometeen maat van me maar even vragen of hij het via teamviewer wil doen, hoeft ie ook niet langs te komen, scheelt hem ook weer.
Dankjequote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, ook nog eens op eigen houtje een (belachelijk lage) waarde aan ZIJN router hangen. Dat die gast uberhaupt nog met je wil praten joh.
Kan een mod dit topic naar R&P schoppen? TS heeft véél grotere problemen dan een niet werkende internetverbinding...
Ziggo monteurs gaan je niet helpen met niet-Ziggo apparatuur.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:09 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ja, denk dat ik als het vriend dit weekend niet lukt om te installeren Ziggo maar bel.
Schijnbaar wel, maar dan kost het 60 per uur en daarna 15 per kwartier. Dacht namelijk ook dat ze dat niet deden, maar heb ze even gebeld.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:44 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ziggo monteurs gaan je niet helpen met niet-Ziggo apparatuur.
Een beetje behoorlijk access point is vanaf 50/60 euro.
Ja dan sturen ze gewoon Guidion ofzo. Maar goed, dat is een vrij prijzige oplossing, dan moet je waarschijnlijk en apparatuur kopen (of hou je dan router van vriend?) en die gasten zullen ook wel een voorrijtarief hebben, of je betaalt altijd het eerste uur volledig ofzo.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:49 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Schijnbaar wel, maar dan kost het 60 per uur en daarna 15 per kwartier. Dacht namelijk ook dat ze dat niet deden, maar heb ze even gebeld.
Oh, ik dacht dat ziggo zelf kwam. Dan maar even een acces point kopen en laten installeren door iemand die er verstand van heeft.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dan sturen ze gewoon Guidion ofzo. Maar goed, dat is een vrij prijzige oplossing, dan moet je waarschijnlijk en apparatuur kopen (of hou je dan router van vriend?) en die gasten zullen ook wel een voorrijtarief hebben, of je betaalt altijd het eerste uur volledig ofzo.
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou eerst gewoon een rustig nadenken over wat je wil.
Je hebt gelijk, thanks!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou eerst gewoon een rustig nadenken over wat je wil. Klik voor de grap een op je eigen posthistorie. Je vliegt van hot naar her, dan weer dit, dan weer dat. Vrijwel niks kan je zelf, maar dan ga je uit ongeduld toch weer ergens aan lopen prutsen en moet een ander het weer oplossen.
Overleg gewoon met die vriend of je z'n router mag overnemen, die heeft het op locatie gedaan en is waarschijnlijk de goedkoopste oplossing. Hang je laptop aan het modem, vraag iemand via Teamviewer even mee te kijken, bridge het modem en je bent wss al een heel eind. Dan alleen nog even in je router WiFi netwerkje een leuke naam geven, beter wachtwoord, kabeltje naar PS3, en klaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |