Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:37 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Ik ken hem van naam. Maar heb nog nooit een boek van hem gelezen. Op de één of andere manier spraken zijn woorden me niet aan. Net zoals ik dat heb met bepaalde filosofen, psychologen, etc.
Hij werd zelf beschouwd als verlicht. Zelf ontkende hij het, in zekere zin.quote:Op wiki staan volgende quotes:
[..]
Blijkbaar een scepticus inzake verlichting. Ik ben niet voor, noch tegen verlichting. Daarin eerder een agnost (onwetend). Maar wel geboeid.
De waarheid is hard, zoals de appel op het hoofd van Newton.quote:[..]
Onwetend. Ieder zijn interpretaties. Projecties. Illusies ? Ik kan me aansluiten bij wat hij zegt. Echter voedt het verder niet, vind ik. Waar is de vreugde ? De joy ? De appel is niet echt sappig. De appel is gewoon een appel. Beetje apathisch ? Depressief ? Niet ? Geen idee... Ik kan er niet veel bij zeggen.
Ontkenning van jouw idee van verlichting. Want wat voor vraag je ook stelt, het komt voort uit een concept van verlichting dat je op dat moment hebt. Maar verlichting is non-conceptueel, zoals te vinden in vele, vele bronnen.quote:[..]
What the fuck is dat voor een uitspraak hier ? Kun jij dit verder toelichten. Dit klinkt terug niet goed (vind ik). Ontkenning. Van wat ? Nee, dit klikt niet echt voor me.
Wellicht leerzaam voor je.quote:Maar ik ben geen Krishnamurti kenner. Totaal niet...
Dat is Jiddu Krishnamurti.quote:Wel meen ik me te herinneren (en ik lees het daarnet ook ergens) dat hij ergens van jongs af aan in een soort van religieuze rol werd geduwd (door anderen). Die in hem een soort uitverkorene zagen of wensen te zien. Iets wat hij zelf totaal niet wou zijn. Dat kan het eerste citaat ergens verklaren. Maar verklaart voor mij nog niet het tweede...
Meer een observatie, maar wat je wil.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:45 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Jouw oordeel. Ik voel me niet verward. Ik voel me fijn
Je kan je druk voelen, maar het niet zijn. Dus waarom die behoefte aan een rustige omgeving?quote:[..]
Daar hebben we het al over gehad ? Niet ? Je kan woede voelen, maar daarom geen verdriet zijn. Je kan verdriet voelen, maar daarom geen verdriet zijn. Althans zo aanzie ik het...
Verdriet zijn, is verdriet uiten. Verdrietig worden. Verdriet voelen, is verdriet ervaren. Er getuige van zijn. Maar je wordt of bent het verder niet. Of je verdriet dan wel uit (het laat stromen), of enkel er getuige van bent (het voorbij ziet gaan), maakt me niet uit. Soms is het beter van te stromen (het te laten gaan), soms beter van het niet te uiten (het even in je te houden).
Verlicht zijn, is (vanuit deze optiek voor me) bewust zijn. Zoveel mogelijk bewust zijn van die leegte. Van alles dat komt en gaat. Maar nu ga ik slapen. Het is al veel te laat....
Aldus de denkwijze van UG.quote:En al dit gebabbel hier (hoe leuk, wijs of idioot ook, eerlijk of speels), is ergens maar onzin. Onzin dat niet kleeft. Omdat het enkel maar wolken (woorden) aan de hemel zijn. Niet de hemel zelf. Die hemel blijft onzichtbaar. De wolken die voorbij trekken zien we wel. En daar steken we al onze energie in. In die vluchtige wolken
Ik denk dat het per persoon verschillend is, ik zelf ben niet zo van Westerse personen die zeggen of menen dat ze verlicht zijn of Goeroe's die gedragen worden door een stelletje celebs of populisten.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:44 schreef I-care het volgende:
[..]
Lastig, want begeerte is er in vele vormen. En alhoewel sommige begeerten als negatief ervaren worden kunnen anderen weer als prettig ervaren worden. Waar ligt dan de grens van verlichting. Dan is het een persoonlijke kwestie geworden.
Relativeren, begrijpen en accepteren is een vorm van verlichting, als in rustgevend in het hoe en waarom ergens van. En dat kan denk ik verschillen per persoon, of zou het een universeel pad zijn met vaste principes die begrepen moeten worden om te kunnen spreken van 'verlichting' ?
Akkoord. Maar dan ben je uitgepraat.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:52 schreef Gray het volgende:
Ontkenning van jouw idee van verlichting. Want wat voor vraag je ook stelt, het komt voort uit een concept van verlichting dat je op dat moment hebt. Maar verlichting is non-conceptueel, zoals te vinden in vele, vele bronnen.
Je bent niet wat je voelt, wat je denkt, etc. Je bent onthecht. Je bent verlicht ?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:52 schreef Gray het volgende:
Je kan je druk voelen, maar het niet zijn. Dus waarom die behoefte aan een rustige omgeving?
Mooi verwoordquote:Op woensdag 27 mei 2015 07:27 schreef Konijntjuh het volgende:
Ik weet niet of verlicht zijn ook een goed begrip is, misschien is het beter om te zeggen dat je vanuit je rustpunt de weg weet te vinden in de omgeving waar je bevindt en de verbanden inziet en deze ook begrijpt.
Ook mooi verwoord.quote:Op woensdag 27 mei 2015 07:27 schreef Konijntjuh het volgende:
Misschien nu heel erg simpel, voor mij zou verlicht zijn de weg(de stroom) weten te vinden in je zelf maar ook in de omgeving waarin je bevindt.
Leren omgaan met jezelfquote:Op woensdag 27 mei 2015 07:27 schreef Konijntjuh het volgende:
Hoe je dit bereikt is niet door alles aan te nemen van een ander maar wel het advies meemenen (er over na te denken), de tijd nemen om je omgeving te leren (bestuderen) kennen en de omgeving jou te leren kennen te bestuderen.En nooit je emotie's weg drukken of deze te negeren, maar er proberen voor jouzelf en de omgeving waar in je bevindt er op een goede manier mee om te gaan.
Als we verlichting als concept hier definiëren als het matchen op je omgeving en de ander. Ja, dan is dit een voortdurend proces van bijsturen. Begrip daarin hopelijk (samen) te kunnen vinden. Zodat er meer vertrouwen en liefde ontstaat. Alvast een leuker gevoel dan (instrumentele) haat of wantrouwen te zaaien / (willen) oogsten.quote:Op woensdag 27 mei 2015 07:27 schreef Konijntjuh het volgende:
En dit is een opgave voor elke dag dus elke dag zal je de weg/de stroom/verlichting opnieuw moeten hervinden in jezelf maar ook in de omgeving want het leven en de natuur stromen door en veranderen ook bijtijds van hun richting.
Daarom gaat praten of denken over verlichting nooit iemand tot verlichting brengen. Daarom beoordelen we mensen op hetgeen we wel kunnen bepalen, of iemand goede daden verricht of niet.quote:Op woensdag 27 mei 2015 07:45 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Akkoord. Maar dan ben je uitgepraat.
Niet akkoord. Zonder concepten kun je niet denken. Je verweet me eerder woorden verkeerd te gebruiken. Van een mug een olifant te maken. Dat een olifant (als concept) geen mug (als concept) is, etc.
Zonder notie van concept, kunnen we niets met elkaar vergelijken. Dan kan Osho even goed verlicht zijn. En Krishnamurti niet. Of beide wel. Beide niet. Zonder concepten kun je niet oordelen. Wat maakt Mystikos (doorheen jouw instrumentele ogen bezien) dan nog langer zo slecht ? Niets. Je hebt geen concept meer hiervan. Geen notie van Goed noch Kwaad. Terwijl ook een verlichtte dit nog ergens dient te beseffen. Niet ?
Als alles goed is, kan er geen kwaad meer zijn.
Als alles kwaad is, kan er geen goed meer zijn.
Onthechting wordt vaak genoemd met verlichting. Alles komt en gaat, niets blijft plakken. Ook drukte niet.quote:[..]
Je bent niet wat je voelt, wat je denkt, etc. Je bent onthecht. Je bent verlicht ?
Waarom behoefte aan een rustige omgeving ? Laten we dit eens psychologisch kaderen. Omdat de amygdala (in ons hoofd) bij 'bepaalde' mensen niet goed tegen dergelijke drukte kan ? Omdat teveel stress (drukte) allerlei schadelijke hormonen in ons vrij kan maken ? Omdat sommige van die processen spontaan verlopen, zonder bewuste tussenkomst van onze geest ? Omdat de scheiding tussen ik en omgeving (soms) niet bestaat ? Leef je in de drukte, wordt je die drukte. Leef je in de rust, wordt je die rust. Enzoverder...
Daarnaast bestaat er niet zoiets als één type soort mens. Sommige mensen verkiezen de rust, zijn meer voor rust gemaakt. Anderen verkiezen de onrust, zijn meer voor onrust gemaakt.
Je kan beter gewoon stoppen met wat het dan ook is dat jij ervaart verlichting te noemen, want het is een leugen. Van wat ik heb gehoord lijkt het meer op een ketaminetrip.quote:Je werpt hier terug vragen op, die in jouw visie van verlichting niet beantwoord hoeven te worden.
Wat is verlichting (voor mij) ? Leegte. Het pure (aanwezig) zijn. Er is geen doener. Wat niet wil zeggen dat ik (of iemand anders) niet iets kunnen doen.
Wat belet ons over verlichting te zingen. Ook al is het een lied dat ergens niet gezongen kan worden ?
Maar jij zingt over een drugsvrije ketatrip.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:39 schreef JustTalkLove het volgende:
Dit is een topic om ervaringen te delen.
Ik zing MIJN lied over verlichting.
Jij het JOUWE.
Laat dat duidelijk zijn.
Of ga ergens anders lullen.
Dat is jouw oordeel.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:44 schreef Gray het volgende:
Maar jij zingt over een drugsvrije ketatrip.
Geloven dat jouw versie van het beestje bij de naam noemen de correcte is is een oordeel en ook nog eens een waanbeeld, aangezien je dan jezelf lijkt te zien als iemand die de waarheid in pacht heeft. Wat overigens duidelijk niet het geval is gezien dat je die misstap dus kennelijk niet in ziet, gecombineerd met de rest van je domme, zeikerige, ongefundeerde, jankerige gejengel.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:10 schreef Gray het volgende:
Het beestje bij de naam noemen is niet oordelen.
Jij kent mij duidelijk niet, want ik héb de waarheid in pacht. Tegelijkertijd mijn beste én slechtste eigenschap.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:40 schreef Slijtoniol het volgende:
[..]
Geloven dat jouw versie van het beestje bij de naam noemen de correcte is is een oordeel en ook nog eens een waanbeeld, aangezien je dan jezelf lijkt te zien als iemand die de waarheid in pacht heeft. Wat overigens duidelijk niet het geval is gezien dat je die misstap dus kennelijk niet in ziet, gecombineerd met de rest van je domme, zeikerige, ongefundeerde, jankerige gejengel.
Knap dat je het in een topic als dit als de meest geillusioneerd weet over te komen
Dit geloof je toch zelf niet ?quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:50 schreef Gray het volgende:
Heb je nou echt een trolaccount nodig om zoiets te zeggen, JTL/Mystikos?
En dat geloof je dus écht? Wow. Wel mooi om te zien dat jij in dit topic dus klaagt tegen mensen die net als jij zijn, alleen dan nog iets dommer omdat de anderen hier nog het benul hebben jouw gezeik niet serieus te nemen. Dat ze je zien voor wat je bent; een gefrustreerde zeikcilinder die waar anderen blij mee zijn wil verpesten. Wat zegt dat over jou?quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:50 schreef Gray het volgende:
Jij kent mij duidelijk niet, want ik héb de waarheid in pacht. Tegelijkertijd mijn beste én slechtste eigenschap.
Ik ben geregistreerd op 11-04-2014, het 1e deel van deze reeks is van 05-04-2015, dat jij daarin wil zien dat dit een troll account speciaal om iets tegen jou zeggen is doet je meer gemeen lijken te hebben met iemand Osho dan je in lijkt te willen zien. Het ontbreek je in ieder geval totaal aan zelfkennis.quote:Heb je nou echt een trolaccount nodig om zoiets te zeggen, JTL/Mystikos?
Ja, duh. Alsof iemand uit het niets plotseling een account aanmaakt en speciaal dit topic en die post eruit pakt om een persoonlijke aanval te doen. Bovendien hebben jullie je al van meerdere achterbakse kanten laten zien.quote:
Waar is de liefde nu?quote:Zo ja, ben je rijp voor een psychiatrische instelling.
Blijf maar lekker zitten in je waanbeelden, je droombeelden, je illusies.
Grappig hoe je me van iets beticht om direct de zin daarop het zelf ook te doen.quote:Ik vind het fijn, op een forum, om ervaringen te delen. Soms geef jij ook eens een eigen standpunt mee. Mooi zo. Maar veelal zit je anderen hier maar af te zeiken. Vanuit je eigen 'grote' waarheid en "Mr. Gray Hate Show".
En jij dacht even lekker mee te doen? Ik voel me vereerd dat iemand mijn gedrag komt kopieren.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:09 schreef Slijtoniol het volgende:
[..]
En dat geloof je dus écht? Wow. Wel mooi om te zien dat jij in dit topic dus klaagt tegen mensen die net als jij zijn, alleen dan nog iets dommer omdat de anderen hier nog het benul hebben jouw gezeik niet serieus te nemen. Dat ze je zien voor wat je bent; een gefrustreerde zeikcilinder die waar anderen blij mee zijn wil verpesten. Wat zegt dat over jou?
Whoa, ik wist niet eens dat ik zo'n actieve FOK!ker ben! Trots!quote:Je zou haast denken dat jij het niet aan kan om anderen hun visie aan te horen omdat wanneer die waar zijn die van jou dat niet zijn, in ieder geval niet zo waar als jij jezelf wil laten geloven.
Trouwens wel apart iemand als jij, die de waarheid in pacht heeft, niks beter met zijn bestaan weet dan 18.562 post (gemiddeld 10 per dag) op een internet forum te maken. Verlichte dagbesteding hor!
Maakte Osho ook trolaccounts?quote:[..]
Ik ben geregistreerd op 11-04-2014, het 1e deel van deze reeks is van 05-04-2015, dat jij daarin wil zien dat dit een troll account speciaal om iets tegen jou zeggen is doet je meer gemeen lijken te hebben met iemand Osho dan je in lijkt te willen zien. Het ontbreek is in ieder geval totaal aan zelfkennis.
Je zou haast een punt hebben, ware het niet dat ik wat jij zegt geen 1x gedaan heb.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:16 schreef Gray het volgende:
En jij dacht even lekker mee te doen? Ik voel me vereerd dat iemand mijn gedrag komt kopieren.
Als je daar serieus trots op bent zal dat wel zijn omdat je niet veel anders hebt, maar goed, dat is verder jouw zaak.quote:Whoa, ik wist niet eens dat ik zo'n actieve FOK!ker ben! Trots!
Dus als iemand op jou reageert omdat diegene het niet ziet zoals jij is het automatisch een trollaccount? Netjes! Ik zou het knap noemen dat jij jezelf als uitgangspunt voor alle anderen op FOK! durft te nemen ware het niet dat het compleet kortzichtig en dom is, maar goed, dat dat de stijl waar jij je prettig bij voelt is heb je inmiddels wel voldoende laten zien.quote:Maakte Osho ook trolaccounts?Ben je helemaal uit je sociaal isolement gekomen om dat aan de wereld te openbaren? Wow.
Dus in jouw hoofd is Mystikos zijn account van mij? Dat is serieus wat jij hier in ziet?quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:16 schreef Gray het volgende:
Waarom heb je eigenlijk die Mystikos-account aangemaakt? En waarom schrijf je zo raar wanneer je als JTL post? Waarom überhaupt meerdere accounts? Ben je schizofreen? Wil je hulp?
Je hebt gelijk, je komt totaal niet over als gefrustreerde zeikcilinder die blijdschap van anderen komt verpesten.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:23 schreef Slijtoniol het volgende:
[..]
Je zou haast een punt hebben, ware het niet dat ik wat jij zegt geen 1x gedaan hebt.
Het is blijk van de toewijding aan een hobby die me na jaren nog steeds vermaakt.quote:[..]
Als je daar serieus trots op bent zal dat wel zijn omdat je niet veel anders hebt, maar goed, dat is verder jouw zaak.
Waarom heb je ervoor gekozen je eerste post op deze account a) aan mij te wijden b) zo negatief geladen te maken in een topic dat over verlichting gaat? Zit je panty scheef?quote:[..]
Dus als iemand op jou reageert omdat diegene het niet ziet zoals jij is het automatisch een trollaccount? Netjes! Ik zou het knap noemen dat jij jezelf als uitgangspunt voor alle anderen op FOK! durft te nemen ware het niet dat het compleet kortzichtig en dom is, maar goed, dat dat de stijl waar jij je prettig bij voelt is heb je inmiddels wel voldoende laten zien.
Ik denk dat Slijtoniol en JTL dezelfde uitgezakte aardappel zijn achter het scherm.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:24 schreef Slijtoniol het volgende:
[..]
Dus in jouw hoofd is Mystikos zijn account van mij? Dat is serieus wat jij hier in ziet?
Ik hoop nu echt even dat je zelf loopt te trollen want als je dit meent gaat er bij jou echt iets heel goed mis.
Ik heb over jouw negativiteit, jouw gezeik en domme, ongefundeerd gejengel. Zelfs iemand die zo in z'n frustratie zit als jij zou moeten zien dat het woord blijdschap daar niet in voor komt. Je hebt wederom geen punt, maar dat zijn we inmiddels gewend van je.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:35 schreef Gray het volgende:
Je hebt gelijk, je komt totaal niet over als gefrustreerde zeikcilinder die blijdschap van anderen komt verpesten.
Ach ja, en dat het je nog steeds vermaakt zegt natuurlijk niksquote:Het is blijk van de toewijding aan een hobby die me na jaren nog steeds vermaakt.
Verlichting staat los van negatief of positief, dat zou iemand als jij die de waarheid in pacht heeft toch moeten weten?quote:Waarom heb je ervoor gekozen je eerste post op deze account a) aan mij te wijden b) zo negatief geladen te maken in een topic dat over verlichting gaat? Zit je panty scheef?
Het meest verontrustende is inmiddels dat jij dit echt lijkt te geloven.quote:Of heb je een oud trollaccount opgevist, JTL? Je dacht zeker dat je met Love in je naam meer liefdevol zou zijn. Zeg hallo tegen deze grijze spiegel!
Zelfde geldt voor jou, minus het gedeelte over intelligentie.quote:Ik denk dat Slijtoniol en JTL dezelfde uitgezakte aardappel zijn achter het scherm.
Mystikos schrijft te goed voor jullie intelligentie, maar niet goed genoeg om zijn narcistische kwakzalverij te maskeren.
Hou toch op JTL, log weer in op je reguliere account, want dit is te zielig om aan te zien.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:44 schreef Slijtoniol het volgende:
[..]
Ik heb over jouw negativiteit, jouw gezeik en domme, ongefundeerd gejengel. Zelfs iemand die zo in z'n frustratie zit als jij zou moeten zien dat het woord blijdschap daar niet in voor komt. Je hebt wederom geen punt, maar dat zijn we inmiddels gewend van je.
[..]
Ach ja, en dat het je nog steeds vermaakt zegt natuurlijk niks
[..]
Verlichting staat los van negatief of positief, dat zou iemand als jij die de waarheid in pacht heeft toch moeten weten?
[..]
Het meest verontrustende is inmiddels dat jij dit echt lijkt te geloven.
Wel komisch dat jij het aandurft te praten over een spiegel trouwens haha.
[..]
Zelfde geldt voor jou, minus het gedeelte over intelligentie.
Het is inderdaad erg zielig dat je liever doet dat dit zijn account is dan te lezen wat er gezegd wordt, je zou haast denken dat je wat er staat niet onder ogen durft te komen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:46 schreef Gray het volgende:
Hou toch op JTL, log weer in op je reguliere account, want dit is te zielig om aan te zien.
Mensen met meerdere accounts vind ik een beetje eng. Ze zijn doorgedraaid en gaan uit het niets agressief doen, zoals jij. Praten met ze helpt niet, want ze leven in hun eigen wereld.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:48 schreef Slijtoniol het volgende:
[..]
Het is inderdaad erg zielig dat je liever doet dat dit zijn account is dan te lezen wat er gezegd wordt, je zou het denken dat je wat er staat niet onder ogen durft te komen.
Hahahahahaha hoe kwam jij deze topics reeks binnen vallen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:50 schreef Gray het volgende:
Mensen met meerdere accounts vind ik een beetje eng. Ze zijn doorgedraaid en gaan uit het niets agressief doen, zoals jij. Praten met ze helpt niet, want ze leven in hun eigen wereld.
Een beetje kritiek is iets anders dan verpesten, wat sowieso wat moeilijk zou moeten gaan bij goed in balans zijnde mensen, die zo overtuigt zouden zijn van hun waarheid.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:09 schreef Slijtoniol het volgende:
[..]
En dat geloof je dus écht? Wow. Wel mooi om te zien dat jij in dit topic dus klaagt tegen mensen die net als jij zijn, alleen dan nog iets dommer omdat de anderen hier nog het benul hebben jouw gezeik niet serieus te nemen. Dat ze je zien voor wat je bent; een gefrustreerde zeikcilinder die waar anderen blij mee zijn wil verpesten. Wat zegt dat over jou?
Kritiek is een kadootje man, omarm het met de liefde waarvan je denkt dat de ander die mist. Het mag er ook gewoon zijn, je hoeft er niet geïrriteerd met een wijzend vingertje terug op in te gaan.quote:Je zou haast denken dat jij het niet aan kan om anderen hun visie aan te horen omdat wanneer die waar zijn die van jou dat niet zijn, in ieder geval niet zo waar als jij jezelf wil laten geloven.
Oh, ik heb wat gemist zie ik. Waar beweert Gray zelf verlicht te zijn?quote:Trouwens wel apart iemand als jij, die de waarheid in pacht heeft, niks beter met zijn bestaan weet dan 18.562 post (gemiddeld 10 per dag) op een internet forum te maken. Verlichte dagbesteding hor!
Met mijn enige account. En dank je, ik ben inderdaad komisch.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:54 schreef Slijtoniol het volgende:
[..]
Hahahahahaha hoe kwam jij deze topics reeks binnen vallen?![]()
Nogmaals, je bent erg komisch, hou dat vooral vast, ondanks dat het op zo'n inzichtloze manier is; het is waarschijnlijk het enige wat je hebt.
Begrijp wel dat je zulke mensen eng vind, je ziet er teveel van jezelf in, helemaal wat betreft dat in je eigen wereld leven
Heb je Gray dit al verteld? Hij heeft nogal moeite met anderen hun ideeën, alsof hij zo dwangmatig aan z'n eigen overtuigingen vasthoudt dat hij het niet aan kan die van anderen te horen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:59 schreef Scary_Mary het volgende:
Een beetje kritiek is iets anders dan verpesten, wat sowieso wat moeilijk zou moeten gaan bij goed in balans zijnde mensen, die zo overtuigt zouden zijn van hun waarheid.
Heb je Gray dit al verteld? Hij heeft nogal moeite met andere hun ideeën, alsof hij zo dwangmatig aan z'n eigen overtuigingen vasthoudt dat hij het niet aan kan die van anderen te horen.quote:Kritiek is een kadootje man, omarm het met de liefde waarvan je denkt dat de ander die mist. Het mag er ook gewoon zijn, je hoeft er niet geïrriteerd met een wijzend vingertje terug op in te gaan.
Wie heeft het hier over Gray en zijn niet bestaande verlicht zijn en/of kennis/begrip daarvan? Ik doelde hier op:quote:Oh, ik heb wat gemist zie ik. Waar beweert Gray zelf verlicht te zijn?
Een uitspraak die zo uit Osho zijn mond zou kunnen komen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:50 schreef Gray het volgende:
Jij kent mij duidelijk niet, want ik héb de waarheid in pacht. Tegelijkertijd mijn beste én slechtste eigenschap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |