Ik heb nog nooit gesolliciteerd, behalve voor stage.quote:
Ah ja als je blij bent met 25 eu per maand zou ik het ook niet doenquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gesolliciteerd, behalve voor stage.
Ik hoop dat iemand me aanneemtquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gesolliciteerd, behalve voor stage.
Wat moet ik dan zeggen.quote:
"Daten?"quote:
Zover was ik al.quote:
En dan druk je op verstuurquote:
Ja, dat heb ik allemaal in het topic al gedaan.quote:
Geen idee. Ik heb dit hele gedoe jaren geleden al opgegeven.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wat moet je er überhaupt meeKansloos geval
Ik heb wel een keer bij een FOK!ster gecrasht. Alleen ze heeft me gefriendzoned ofzo.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb dit hele gedoe jaren geleden al opgegeven.
Ik weet niet of ik wel wat moet aangaan met een 'halfbloedje', het Germaans bloed moet wel blijven bestaan.quote:
Ik zou beginnen met andere lichaamssappen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik wel wat moet aangaan met een 'halfbloedje', het Germaans bloed moet wel blijven bestaan.
Geintje natuurlijk, ik zou graag wat van mijn bloed met mediterraans bloed mengen.
Goh.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met andere lichaamssappen.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is misschien wat er al die tijd verkeerd gegaan is!
Grappig eigenlijk. Als de dijk doorbreekt is het een slechte dijk. Als De Dijk niet door was gebroken ook.quote:
Hou op, hou op...quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is misschien wat er al die tijd verkeerd gegaan is!
Ik moest een klein beetje gniffelen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Grappig eigenlijk. Als de dijk doorbreekt is het een slechte dijk. Als De Dijk niet door was gebroken ook.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:57 schreef Dagoduck het volgende:
Maar mijn Griekse ex likede vandaag een bericht van me, ze ziet me nog zitten denk ik.
Zo rol ik.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daft ben je wel, een punker niet echt.
Rond de wereld? Harder, beter, sneller, sterker? Nog één keer?quote:
Geintje natuurlijk. Was het maar waar.quote:
We zijn de hele avond omhoog om geluk te krijgen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Rond de wereld? Harder, beter, sneller, sterker? Nog één keer?
Krijg je daar geen kramp of spierpijn van?quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We zijn de hele avond omhoog om geluk te krijgen.
Neuh.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Krijg je daar geen kramp of spierpijn van?
Neuh:quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb dit hele gedoe jaren geleden al opgegeven.
DAT KLOPT NIETquote:Op donderdag 7 mei 2015 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
NOU IK KWAM EEN KEER BINNEN MET KLOPPEN(D LID)
Ja godverdomme kut, het is al laat.quote:
Google Translatequote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Of gewoon dronken. Het verschil is soms moeilijk te zien.
Je bent wel op dreef.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Of gewoon dronken. Het verschil is soms moeilijk te zien.
Kuteind treinen wel.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:13 schreef Dagoduck het volgende:
Kan best kloppen aangezien het Den Helder is.
Volgens mij is dat meer van toepassing op Dago.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een team van goed getrainde apen typt mijn posts voor me.
Ik weet hoe ver alles is.quote:
Je vader heeft ze inderdaad prima afgericht.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een team van goed getrainde apen typt mijn posts voor me.
Goedgetrainde apen lijkt mij een compliment. Bedankt.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:16 schreef DrNick het volgende:
[..]
Volgens mij is dat meer van toepassing op Dago.
Dat is knap van hem.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:16 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je vader heeft ze inderdaad prima afgericht.
Ehh..quote:
Er zitten geen vrouwen op FOK!quote:
Dan zou ik maar gauw terug naar je 'uni'.quote:
Ohquote:Op donderdag 7 mei 2015 01:28 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat kan je ook gewoon tegen mij zeggen haha
Gozer ze komt dat topic binnenvallen met STUUR MIJ JE FOTO'Squote:Op donderdag 7 mei 2015 01:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan zou ik maar gauw terug naar je 'uni'.
Aan het stalken geslagen ja?quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:28 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat kan je ook gewoon tegen mij zeggen haha
Je weet toch dat er achter die user gewoon een jongen zit. Kijk dat overdreven gebruik van woorden als "lief" en "haha".quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gozer ze komt dat topic binnenvallen met STUUR MIJ JE FOTO'S
Ik weet ook wel dat niemand echt foto's zou gaan sturen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gozer ze komt dat topic binnenvallen met STUUR MIJ JE FOTO'S
Ik denk dat je je vergist in de gemiddelde FOK!ker.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:30 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat niemand echt foto's zou gaan sturen.
Je PoHi is wel flink wat [KLB SC]quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:30 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Er is wel een topic met foto's van mij, een link mag iemand anders gaan dumpen hier want ik krijg er hartaanvallen van.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:30 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik heb daar ook nog wel een tijdje gepost, wat een geklaag.quote:
Ik mag GG7 wel.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb daar ook nog wel een tijdje gepost, wat een geklaag.
Je maakt me nieuwsgierig..quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er is wel een topic met foto's van mij, een link mag iemand anders gaan dumpen hier want ik krijg er hartaanvallen van.
Z'n gangetje.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zeker, met jou ook, DjeDje die geen Dje heet?
Heb heb in afwachting van de link mijn genotsknots vast te hand genomen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er is wel een topic met foto's van mij, een link mag iemand anders gaan dumpen hier want ik krijg er hartaanvallen van.
Er staat vast wel ergens een foto van een of andere meet met de MCquote:Op donderdag 7 mei 2015 01:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:
Aan googelen op 'Dagoduck haar' heb je genoegquote:Op donderdag 7 mei 2015 01:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heb heb in afwachting van de link mijn genotsknots vast te hand genomen.
mi gadoquote:Op donderdag 7 mei 2015 01:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Aan googelen op 'Dagoduck haar' heb je genoegZijn wel goed oud die foto's trouwens.
In het echt ben ik een stuk knapper hoor.quote:
Van mij dan uiteraardquote:Op donderdag 7 mei 2015 01:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Er staat vast wel ergens een foto van een of andere meet met de MC
Dat zeggen ze allemaal!quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In het echt ben ik een stuk knapper hoor.
ONZ / Wat moet Dagoduck met zijn veel te lange haar doen?quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Aan googelen op 'Dagoduck haar' heb je genoegZijn wel goed oud die foto's trouwens.
Dit is hij.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:37 schreef DjeDje het volgende:
[..]
ONZ / Wat moet Dagoduck met zijn veel te lange haar doen?
Neem aan dat jij dit niet ben?
Nee, ben ik inderdaad niet.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:37 schreef DjeDje het volgende:
[..]
ONZ / Wat moet Dagoduck met zijn veel te lange haar doen?
Neem aan dat jij dit niet ben?
Hoe weet jij dat nou.quote:
Oja.quote:
Niets uitgebreids ofzo. Chillings bij de Starbucks, of een ander etablissement. Als het klikt doen we dat vaker, zo niet, niet.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:39 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nou.. Uhm.. Je overvalt me een beetje nu..
Klik dan verdomme op mijn last.fm-icoontje.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klik dan verdomme op mijn last.fm-icoontje.
Ja, ik snap er de ballen niet van.quote:
quote:
Dat is correct en tevens juist.quote:
Het is gewoon een dubbele bevestiging.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:36 schreef DrNick het volgende:
http://open.spotify.com/track/5wJzUrgsjB2BJjspzT8E88 Of zo.
Misschien werkt het weer als ik mijn pc opnieuw opstart, ooit.quote:
Wat is je uptime?quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien werkt het weer als ik mijn pc opnieuw opstart, ooit.
Waarom? Er staat niets in.quote:
Hey dave grohl,quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien werkt het weer als ik mijn pc opnieuw opstart, ooit.
Heb je geen vriend ofzoquote:Op donderdag 7 mei 2015 01:45 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hey dave grohl,
Ik kan je foto nergens vinden.
Mietje.quote:
Welke foto?quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:45 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hey dave grohl,
Ik kan je foto nergens vinden.
Hoe weet je dat nou weer. Heb je DrNick die niet Nick heet als vriend ofzo.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:47 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee laat maar, je loog. Je was het wel..
daar zit een slotje opquote:Op donderdag 7 mei 2015 01:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij er om het topic weer leven in te blazen.
Carpe diem toch.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:48 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee nee. Maar.. Shit, ik weet niet wat ik moet zeggen nu.
Nouuuu, als ik je voornaam wist had ik je wel kunnen opzoeken. Maar in dat zelfde topic had je nog een foto in een spoiler.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou weer. Heb je DrNick die niet Nick heet als vriend ofzo.
Hier staat mijn voornaam toch gewoon: http://www.last.fm/user/MCdagoduckquote:Op donderdag 7 mei 2015 01:49 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nouuuu, als ik je voornaam wist had ik je wel kunnen opzoeken. Maar in dat zelfde topic had je nog een foto in een spoiler.
Je maakt het wel makkelijk voor me hahaquote:Op donderdag 7 mei 2015 01:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier staat mijn voornaam toch gewoon: http://www.last.fm/user/MCdagoduck
Ook tof, maar vond die vorige wel iets leuker.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Duurt een minuutje om op gang te komen wel.
Dan moet je beter opletten. Ik heb het wel eens over Noisia.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:51 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ook tof, maar vond die vorige wel iets leuker.
Wist niet dat jij dit genre muziek beluisterde
Dat profiel staat anders al jaren naast mijn quoteknop.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Je maakt het wel makkelijk voor me haha
Haha, goede muzieksmaak wel.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat profiel staat anders al jaren naast mijn quoteknop.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:53 schreef DrNick het volgende:
Moebs gespot
https://www.google.nl/web(...)oeba%20fotos&es_th=1
Die moest in Weekend Woordquote:Op donderdag 7 mei 2015 01:53 schreef Dagoduck het volgende:
Wie gaat er in vredensnaam bij iemand op zijn tijdlijn 'Trein' typen
Foto's van Corsica zijn de shitquote:Op donderdag 7 mei 2015 01:53 schreef Dagoduck het volgende:
Wie gaat er in vredensnaam bij iemand op zijn tijdlijn 'Trein' typen
Nooit opgemerktquote:Op donderdag 7 mei 2015 01:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan moet je beter opletten. Ik heb het wel eens over Noisia.
De fuck is dat.quote:
Weet ik, al mijn foto's zijn baas, daarom staan ze op het internet.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Foto's van Corsica zijn de shit
Uit 2009
Ik stalk mensen op facebook voor mijn hobby genealogie.quote:
Ohja, stond uit he?quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:55 schreef DjeDje het volgende:
Ah jammer, ik kan niet bij drnick zijn vrienden kijken.
Okquote:Op donderdag 7 mei 2015 01:55 schreef DjeDje het volgende:
Ah jammer, ik kan niet bij drnick zijn vrienden kijken.
kutweekendquote:Op donderdag 7 mei 2015 01:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik zat dat weekend 15 uur in de trein, dus gewoon terecht
Je overviel me en ik ben nog steeds overweldigt..quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:56 schreef DrNick het volgende:
Hee maar DjeDje, je hebt nog steeds mijn voorstel niet beantwoord.
Je had wel het bord het meest dicht bij mijn huis uitgekozen.quote:
Gewoon ja zeggen. Drop je nummer anders eens, Whatsapp ik je.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Je overviel me en ik ben nog steeds overweldigt..
Of 69.quote:
Je dacht toch niet dat ik het hele centrum door ga lopen om dan een kombord te vinden hequote:Op donderdag 7 mei 2015 01:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je had wel het bord het meest dicht bij mijn huis uitgekozen.
Watquote:Op donderdag 7 mei 2015 01:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb geeneens WhatsApp, daar ga ik al.
Ik heb een iPod Touch met WiFi altijd bij me, maar daar kan ik geen WhatsApp op downloaden omdat het geen telefoon is.quote:
Koop een Moto G dan, sjiek hendig.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een iPod Touch met WiFi altijd bij me, maar daar kan ik geen WhatsApp op downloaden omdat het geen telefoon is.
Hosseltactics.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gewoon ja zeggen. Drop je nummer anders eens, Whatsapp ik je.
Neenee, gewoon bi.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hosseltactics.
Maar ben je nu 100% straight ofwat?
Ik ook, had mijn moeder gewonnen door mee te doen aan een enquete op d'r werk.quote:
Neat. Wel 64 GB he?quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook, had mijn moeder gewonnen door mee te doen aan een enquete op d'r werk.
Ik ben niet bi maar als ik Geordie Shore en The Valleys zo zie maakt het allemaal niet meer uit tegenwoordig.quote:
Ik kijk louter kwaliteitsprogramma's, dus ben ik niet bekend met dat soort vermaak.quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben niet bi maar als ik Geordie Shore en The Valleys zo zie maakt het allemaal niet meer uit tegenwoordig.
Ik zet de bass eens wat hoger.quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je iets in huis hebt dat goed laag gaat, bohh.![]()
En dit is ook wel leuk
Ehmmmm geen idee, ik denk 8. Maarja..quote:
Ik had wel 64 nodig, anders paste mijn bibliotheek niet.quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ehmmmm geen idee, ik denk 8. Maarja..
Heb toen in 2011 nieuwe gekocht met 32gb, meer dan genoeg, en gebruik hem nu eigenlijk alleen nog voor FB, FOK! en FB Messenger.
Ik hou er normaal ook nooit van maar Geordie Shore ben ik ooit eens gaan kijken in een warme zomernacht. En The Valleys zijn 3 seizoenen van en daar zapte ik zo vaak langs op MTV dat ik ze maar gedownload heb en afgelopen week elke nacht 4 afleveringen heb gekekenquote:Op donderdag 7 mei 2015 02:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik kijk louter kwaliteitsprogramma's, dus ben ik niet bekend met dat soort vermaak.
Ik haalde er elke week wel weer iets af en zette er weer iets op. Was niet zo'n probleem.quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik had wel 64 nodig, anders paste mijn bibliotheek niet.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik hou er normaal ook nooit van maar Geordie Shore ben ik ooit eens gaan kijken in een warme zomernacht. En The Valleys zijn 3 seizoenen van en daar zapte ik zo vaak langs op MTV dat ik ze maar gedownload heb en afgelopen week elke nacht 4 afleveringen heb gekeken
Vond ik maar naar om dat te doen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik haalde er elke week wel weer iets af en zette er weer iets op. Was niet zo'n probleem.
Nieuwe band hoorde ik. Verwerven wel veel groei zo, met die reclame overal.quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:04 schreef DeZwabber het volgende:
Devicesupport is wel rap in populariteit aan het toenemen.
Gaat niet helemaal goed.quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:04 schreef DeZwabber het volgende:
Devicesupport is wel rap in populariteit aan het toenemen.
Unknown en Various Artists zijn ook zo veelzijdig.quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nieuwe band hoorde ik. Verwerven wel veel groei zo, met die reclame overal.
Ah. Zo handig ook dat youtube steeds de boel blijft veranderen. Dan heeft tenminste iedereen er last van.quote:If you see this video in your YouTube app’s video feeds, your device is affected. (Note: If the video appears unexpectedly in a web browser, it means that website is using an outdated method to access YouTube videos.)
Ik sloot hem toch aan om alles wat ik die week had geluisterd te scrobbelenquote:
Jij bent designer, jij weet wie developer zijn, spreek ze eens aan.quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah. Zo handig ook dat youtube steeds de boel blijft veranderen. Dan heeft tenminste iedereen er last van.
hahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 7 mei 2015 02:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij bent designer, jij weet wie developer zijn, spreek ze eens aan.
Leuk meisje is dat.quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:08 schreef Dagoduck het volgende:
DrNick heeft ook een Griekse feestboekvriend.
Nice, daar heb ik ook nog wel eens aan meegedaan.quote:
Ik wil d'r ook wel als vriend.quote:
quote:
Haha, nee dat doe ik niet zo snel. Nare ervaringen mee gehad met andere fokkers.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gewoon ja zeggen. Drop je nummer anders eens, Whatsapp ik je.
wowquote:Op donderdag 7 mei 2015 02:14 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha, nee dat doe ik niet zo snel. Nare ervaringen mee gehad met andere fokkers.
Andere FOK!kers moet je ook niet vertrouwenquote:Op donderdag 7 mei 2015 02:14 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha, nee dat doe ik niet zo snel. Nare ervaringen mee gehad met andere fokkers.
Dus geen date?quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:14 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Het is een sociale onderneming..quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:15 schreef Hoplahopla het volgende:
Mensen die Fok! gebruiken voor sociale ondernemingen...
Toe maar weer.quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:15 schreef DrNick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft zo zijn voordelen natuurlijk.
Het is het enige sociale in mijn leven.quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:15 schreef Hoplahopla het volgende:
Mensen die Fok! gebruiken voor sociale ondernemingen...
Nee dat weet in ondertussen wel hahaquote:Op donderdag 7 mei 2015 02:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Andere FOK!kers moet je ook niet vertrouwen
Haha.quote:
Meer dan ik. Ik vind mensen maar eng.quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is het enige sociale in mijn leven.
dat klinkt niet erg positiefquote:Op donderdag 7 mei 2015 02:16 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ohjaaa wow ja. Jij was echt van het begin van mijn Fok!carrière..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |