Nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:56 schreef DrDentz het volgende:
Niet meer getrakteerd, wat een kutleven hebben kinderen tegenwoordig. Lekker chips vreten joh.
Net als mijn grote held Rasmussen.quote:
Iets minder kan wel.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Marc heeft een tong80 aan overgewicht.
Alleen een crackertje.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:00 schreef schoolstudent het volgende:
Toch ben ik wel benieuwd wat Marc zo op een dag naar binnen werkt.
Zestien frikandelletjes, twee broodjes döner, twee zakken chips, vijftien bier, uitsmijtertje en twee porties bitterballenquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:00 schreef schoolstudent het volgende:
Je vergeet het crackertje met Franse kruidenboter!quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Zestien frikandelletjes, twee broodjes döner, twee zakken chips, vijftien bier, uitsmijtertje en twee porties bitterballen
quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:00 schreef schoolstudent het volgende:
niet hatenquote:
Han Peekel toch ook ?quote:
Ok. Wordt vervolgd.quote:
Daar gaan wij natuurlijk naar kijken.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:26 schreef Karina het volgende:
Vanavond bij Pauw:
Cornald Maas geeft een voorbeschouwing van Eurovisie Songfestival
Oostenrijk maakt zich op voor de zestigste editie van het Eurovisie Songfestival. Songfestival-kenner en commentator Cornald Maas vertrekt zondag alvast naar Wenen om de sfeer te peilen . Wie zijn de grote favorieten? En kan Nederland na veertig jaar eindelijk weer eens winnen? Vanavond geeft Cornald Maas een voorbeschouwing.
De Dijk al ruim dertig jaar voor uitverkochte zalen
‘Mag het licht uit’, ‘Als ze er niet is’ en ‘Groot hart.’ Het is slechts een kleine selectie uit de enorme lijst met hits van De Dijk. Al in de jaren ’80 wist de band Nederland te veroveren met een mix van soul, blues, rock en chanson. Ruim dertig jaar later spelen zanger Huub van der Lubbe en zijn mannen nog steeds voor uitverkochte zalen én komen ze met een nieuwe single.
USAR-team zocht tien dagen onder het puin naar overlevenden in Nepal
Tien dagen lang zochten ze onder het puin naar personen die bedolven werden onder wrakstukken. Binnen 24 uur na de aardbeving kwam een team van 62 Nederlanders aan in Nepal. Gelijk begonnen ze puin te ruimen en deelden voedsel, water en dekens uit. Op verzoek van de Verenigde Naties heeft Nederland vanaf het begin de leiding over het reddingswerk.
Het dodental is inmiddels opgelopen tot 7600 en nog 37 duizend mensen zijn vermist. Een half miljoen huizen zijn beschadigd en de wederopbouw gaat meer dan 350 miljoen euro kosten.
Gisteren keerde het Nederlandse USAR-team terug naar Nederland. Vanavond vertellen ze hun verhaal.
Eerlijk gezegd weet ik niet eens wanneer het isquote:Op donderdag 7 mei 2015 16:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daar gaan wij natuurlijk naar kijken.
ESF hype
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |