Echt?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ze doet toch ook de modellen die ze heeft voor de fotoshoots?
Maar de belangrijkste vraag is, kun je ook fulltime bier zuipen en toch broodnuchter je mandje in kruipen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben ook kapper, fotograaf ,Callcenter Manager, Accoutant,bouwer,
De laatste keer niet,ze heeft weleens een stel meiden opgemaakt,maar die waren geen model.quote:
Neequote:Op woensdag 6 mei 2015 23:08 schreef rico80 het volgende:
[..]
Maar de belangrijkste vraag is, kun je ook fulltime bier zuipen en toch broodnuchter je mandje in kruipen.
Ja die was echt geweldig, en heel knap gedaan!quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Utopia hé?
Het is het weer net niet.......
Dit was beter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trainen veel trainen!quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:08 schreef rico80 het volgende:
[..]
Maar de belangrijkste vraag is, kun je ook fulltime bier zuipen en toch broodnuchter je mandje in kruipen.
Ook wel een iets anders type dan debieltjequote:Op woensdag 6 mei 2015 23:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja die was echt geweldig, en heel knap gedaan!
Wauwwww ... is dat echt dezelfde persoonquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Utopia hé?
Dit was beter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ach joh laat haar ... wacht maar op de stemmingquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:12 schreef TillyB het volgende:
Jezus Naomi, zooooooo hilarisch is het niet...
Noom had Tjoekie beter op kunnen maken als Divine zo'n plofkop heeft die welquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:12 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ook wel een iets anders type dan debieltje
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:12 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Wauwwww ... is dat echt dezelfde persoon![]()
Ja waarom is dat licht uit zijn met ze 12e en de helft is nog wakkerquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:13 schreef snetje het volgende:
LauraB aan het klagen dat niemand zich aan de woensdagavond klok houdt ..
Rob: Liggen er al 8 mensen op bed dan?
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
Geen foto,zegt Naomi,want het mag niet vastgelegd.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:12 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Wauwwww ... is dat echt dezelfde persoon![]()
quote:
en dan krijgt ze nog geen stemmenquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:13 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ach joh laat haar ... wacht maar op de stemming
Die was top toen!quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Utopia hé?
Dit was beter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 tjequote:Op woensdag 6 mei 2015 23:14 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
en dan krijgt ze nog geen stemmen
Queen LauraB lag al op bed...super moe van allesquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:14 schreef Hoempaloempa het volgende:
[..]
Ja waarom is dat licht uit zijn met ze 12e en de helft is nog wakker
ik snap dat ze moe van zichzelf wordtquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:16 schreef snetje het volgende:
[..]
Queen LauraB lag al op bed...super moe van alles
Ja, maar flip had ook zijn ogen en mond mee......en dat heeft Gio nou net weer niet.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Utopia hé?
Dit was beter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar wat doet ze daar? echt helemaal niets .... net als zoveel anderen hoor, maar ik noemde haar omdat zij genoemd werd om de boel op orde te kunnen krijgen daarquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:50 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Niet helemaal waar![]()
Haar gevoel is oké! (bijv. patrick) Ze heeft wat meer bevestiging nodigzodat ze ook consequenter en vasthoudender is in haar daadkracht. Nu, geeft Nicole te snel op en gaat te snel mee met anderen, helaas
Bellenblazen ook niet.quote:
De opmakert is Servioquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:19 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Hulde aan deze 'opmaak-tovenaar'![]()
Wat is ZIJN naam?
nu ook weerquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij kreeg vanmiddag alweer kusjes....
Zeker weten doe ik dat natuurlijk ook niet. Maar heb meer vertrouwen in Nicole dat ze dat met goede rugdekking zou kunnen doen dan in personen als ....quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:20 schreef utopinee het volgende:
[..]
maar wat doet ze daar? echt helemaal niets .... net als zoveel anderen hoor, maar ik noemde haar omdat zij genoemd werd om de boel op orde te kunnen krijgen daar
en daar geloof ik dus echt niet in
En ik noemde haar omdat zij standaard achter Ivan aan hobbeltquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:20 schreef utopinee het volgende:
[..]
maar wat doet ze daar? echt helemaal niets .... net als zoveel anderen hoor, maar ik noemde haar omdat zij genoemd werd om de boel op orde te kunnen krijgen daar
en daar geloof ik dus echt niet in
Zolang ze achter de juiste mensen aan hobbelt wel jaquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:24 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Zeker weten doe ik dat natuurlijk ook niet. Maar heb meer vertrouwen in Nicole dat ze dat met goede rugdekking zou kunnen doen dan in personen als ....![]()
![]()
de overige 10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |