SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard-POLL's:SPOILER: Standaard-POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar bemoei jij je mee?, terug in je SC-hok.... ksssssssssssssssstquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:48 schreef mootie het volgende:
Man, man, man... Vraag even om een fatsoenlijke TT in de Fb.![]()
![]()
Paul Turnerquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:49 schreef Urb het volgende:
Godsamme we hadden het er gister nog over, Gio gaat steeds meer op Paul Turner lijken, en nu helpt Naomie hem nog een handje ook.
[ afbeelding ]![]()
Gio
TEAM BAKSTEEN![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:49 schreef Urb het volgende:
Godsamme we hadden het er gister nog over, Gio gaat steeds meer op Paul Turner lijken, en nu helpt Naomie hem nog een handje ook.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet helemaal waarquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:51 schreef utopinee het volgende:
[..]
nicole? is naar mijn mening een grote nietsnut met een hele grote bek .... heb je helemaal niets aan![]()
Haar gevoel is oké! (bijv. patrick) Ze heeft wat meer bevestiging nodigzodat ze ook consequenter en vasthoudender is in haar daadkracht. Nu, geeft Nicole te snel op en gaat te snel mee met anderen, helaas
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ik had al een nieuwe aangevraagd, maar om gezeik over kapen te voorkomen, had ik die even als tijdelijk. Ik weet dat Fritsie nooit opent.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:48 schreef lorrie03 het volgende:
zo ken ik je weer ls... vind alleen de tt tegenvallen
En dan moet net die gifkikker weer komen met een gr*te b*k.![]()
Ok, ik doe geen oog meer dicht vannacht
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Dragtopia. Dit is wat ik van een nieuwe samenleving verlang inderdaad.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had al een nieuwe aangevraagd, maar om gezeik over kapen te voorkomen, had ik die even als tijdelijk. Ik weet dat Fritsie nooit opent.
![]()
![]()
Waarom wordt Gio zo opgemaakt dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Weet iemand nog wie bij (volgens mij SST) omgetoverd werd tot een dragqueen en wat werkelijk onvoorspelbaar was. Ik kan het in mijn photobucket niet zo snel vinden in mijn accounts.
Nee, ik bedoel deze niet.....![]()
![]()
ach wat kan jou die gifkikker schelen.... maar het schept werkgelegenheid blijkbaarquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had al een nieuwe aangevraagd, maar om gezeik over kapen te voorkomen, had ik die even als tijdelijk. Ik weet dat Fritsie nooit opent.
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Philipquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Weet iemand nog wie bij (volgens mij SST) omgetoverd werd tot een dragqueen en wat werkelijk onvoorspelbaar was. Ik kan het in mijn photobucket niet zo snel vinden in mijn accounts.SOONY![]()
Worden?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
karim ?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Weet iemand nog wie bij (volgens mij SST) omgetoverd werd tot een dragqueen en wat werkelijk onvoorspelbaar was. Ik kan het in mijn photobucket niet zo snel vinden in mijn accounts.![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:55 schreef rico80 het volgende:
[..]
Om de band met zijn plamuurlappenpop te versterken.
quote:
gabs: stopt met mekkerzien.. goh zag ik niet aankomenpp zag er een goudmijn in
![]()
naaiomi heeft t morgen drukfotoshoot
![]()
![]()
![]()
![]()
Gio.
ojaquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, was inderdaad Philip. Dat was pas iemand COMPLEET omtoveren.![]()
![]()
![]()
Morgen na de koeien lopen we het nog even na, zegt Gina tegen Ivan
Bij welke kapper moet je terug komen om het de volgende dag even na te kijken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, was inderdaad Philip. Dat was pas iemand COMPLEET omtoveren.TEAM BAKSTEEN![]()
Echt? Een hele? Dan mag ze wel gaan voorslapen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:58 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een topper, ze zal er zelf iets aandoenquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:58 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
![]()
SOONY![]()
das niet bestquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:00 schreef Dotteke het volgende:
Bij welke kapper moet je terug komen om het de volgende dag even na te kijken?![]()
![]()
Volgens mij heeft bijna iedereen die daar zit al van alles gedaan of ze zijn van allesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ze hebben geen goed lichtquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:00 schreef Dotteke het volgende:
Bij welke kapper moet je terug komen om het de volgende dag even na te kijken?TEAM TAFEL![]()
Bij Ginaquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:00 schreef Dotteke het volgende:
Bij welke kapper moet je terug komen om het de volgende dag even na te kijken?![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Weten deze mensen wel dat je hun foto gebruikt?![]()
![]()
En ze kunnen niksquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heeft bijna iedereen die daar zit al van alles gedaan of ze zijn van alles![]()
I will do what i must !!![]()
O oke, dan kan ze beter overdag knippen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Flip toch?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Weet iemand nog wie bij (volgens mij SST) omgetoverd werd tot een dragqueen en wat werkelijk onvoorspelbaar was. Ik kan het in mijn photobucket niet zo snel vinden in mijn accounts.
Nee, ik bedoel deze niet.....
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:58 schreef rowan634 het volgende:
wat heeft nicole weer een enorm grote bek. die heeft echt weer een preek nodig!![]()
![]()
![]()
Klopt ze is echt heel slechtquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze kan niet mooi opmaken dat poederloeder, ze kan nog wel wat lesjes gebruikenen ze gaf er toch workshops in ofzo?
TEAM BAKSTEEN![]()
![]()
![]()
19:47 - Fotoshoot
Morgen komt Andy Wijnen langs om zijn nieuwe kledingcollectie door Naomi te laten fotograferen. Bovendien komen er een kapster, visagiste en een model mee. Naomi geeft aan dat ze morgen hier erg druk mee zal zijn. Daarnaast zal er binnenkort (23 mei) een Utopia Model Contest worden georganiseerd.![]()
Echt Héquote:![]()
God geef ons weiland .......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat heeft ze dat goed geregeld onze Naomiquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:04 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
Morgen komt Andy Wijnen langs om zijn nieuwe kledingcollectie door Naomi te laten fotograferen. Bovendien komen er een kapster, visagiste en een model mee. Naomi geeft aan dat ze morgen hier erg druk mee zal zijn. Daarnaast zal er binnenkort (23 mei) een Utopia Model Contest worden georganiseerd.![]()
![]()
TEAM BAKSTEEN![]()
Kappers met slecht lichtquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:00 schreef Dotteke het volgende:
![]()
![]()
Andy wijnen, de kerel van Janicequote:Op woensdag 6 mei 2015 23:04 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat heeft ze dat goed geregeld onze Naomi![]()
![]()
kuch..zk..kuch
hihihihihihihi![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Weten deze mensen wel dat je hun foto gebruikt?![]()
![]()
Geen hulp van buiten, allemaal zelf gerekend, ondanks spierziekte, bedlegerigheid en fulltime stokslobberen van een vadsige wannabe tiener pimp.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:04 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
Morgen komt Andy Wijnen langs om zijn nieuwe kledingcollectie door Naomi te laten fotograferen. Bovendien komen er een kapster, visagiste en een model mee. Naomi geeft aan dat ze morgen hier erg druk mee zal zijn. Daarnaast zal er binnenkort (23 mei) een Utopia Model Contest worden georganiseerd.FHRITP
En ze doet toch ook de modellen die ze heeft voor de fotoshoots?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Klopt ze is echt heel slechten ze gaf er toch workshops in ofzo?
![]()
Jij ook.quote:
Echt?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ze doet toch ook de modellen die ze heeft voor de fotoshoots?
TEAM BAKSTEEN![]()
Maar de belangrijkste vraag is, kun je ook fulltime bier zuipen en toch broodnuchter je mandje in kruipen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben ook kapper, fotograaf ,Callcenter Manager, Accoutant,bouwer,FHRITP
De laatste keer niet,ze heeft weleens een stel meiden opgemaakt,maar die waren geen model.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neequote:Op woensdag 6 mei 2015 23:08 schreef rico80 het volgende:
[..]
Maar de belangrijkste vraag is, kun je ook fulltime bier zuipen en toch broodnuchter je mandje in kruipen.I will do what i must !!![]()
Ja die was echt geweldig, en heel knap gedaan!quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Utopia hé?
Het is het weer net niet.......
Dit was beter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Trainen veel trainen!quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:08 schreef rico80 het volgende:
[..]
Maar de belangrijkste vraag is, kun je ook fulltime bier zuipen en toch broodnuchter je mandje in kruipen.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Ook wel een iets anders type dan debieltjequote:Op woensdag 6 mei 2015 23:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja die was echt geweldig, en heel knap gedaan!"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Wauwwww ... is dat echt dezelfde persoonquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Utopia hé?
Dit was beter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
LauraB aan het klagen dat niemand zich aan de woensdagavond klok houdt ..
Rob: Liggen er al 8 mensen op bed dan?Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
ach joh laat haar ... wacht maar op de stemmingquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:12 schreef TillyB het volgende:
Jezus Naomi, zooooooo hilarisch is het niet...![]()
Noom had Tjoekie beter op kunnen maken als Divine zo'n plofkop heeft die welquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:12 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ook wel een iets anders type dan debieltje![]()
![]()
Geen foto,zegt Naomi,want het mag niet vastgelegd.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:12 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Wauwwww ... is dat echt dezelfde persoon![]()
Da's Philip....
![]()
Ja waarom is dat licht uit zijn met ze 12e en de helft is nog wakkerquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:13 schreef snetje het volgende:
LauraB aan het klagen dat niemand zich aan de woensdagavond klok houdt ..
Rob: Liggen er al 8 mensen op bed dan?![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
Geen foto,zegt Naomi,want het mag niet vastgelegd.
TEAM BAKSTEEN![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:12 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Wauwwww ... is dat echt dezelfde persoon
quote:![]()
en dan krijgt ze nog geen stemmenquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:13 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ach joh laat haar ... wacht maar op de stemmingA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Die was top toen!quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Utopia hé?
Dit was beter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
1 tjequote:Op woensdag 6 mei 2015 23:14 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
en dan krijgt ze nog geen stemmen![]()
![]()
Queen LauraB lag al op bed...super moe van allesquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:14 schreef Hoempaloempa het volgende:
[..]
Ja waarom is dat licht uit zijn met ze 12e en de helft is nog wakker
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
ik snap dat ze moe van zichzelf wordtquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:16 schreef snetje het volgende:
[..]
Queen LauraB lag al op bed...super moe van alles'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja, maar flip had ook zijn ogen en mond mee......en dat heeft Gio nou net weer niet.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Utopia hé?
Dit was beter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moeilijk hoor om van Gio iets te maken.![]()
![]()
maar wat doet ze daar? echt helemaal niets .... net als zoveel anderen hoor, maar ik noemde haar omdat zij genoemd werd om de boel op orde te kunnen krijgen daarquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:50 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Niet helemaal waar![]()
Haar gevoel is oké! (bijv. patrick) Ze heeft wat meer bevestiging nodigzodat ze ook consequenter en vasthoudender is in haar daadkracht. Nu, geeft Nicole te snel op en gaat te snel mee met anderen, helaas
en daar geloof ik dus echt niet in![]()
Bellenblazen ook niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De opmakert is Servioquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:19 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Hulde aan deze 'opmaak-tovenaar'![]()
Wat is ZIJN naam?![]()
![]()
nu ook weerquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij kreeg vanmiddag alweer kusjes....![]()
Zeker weten doe ik dat natuurlijk ook niet. Maar heb meer vertrouwen in Nicole dat ze dat met goede rugdekking zou kunnen doen dan in personen als ....quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:20 schreef utopinee het volgende:
[..]
maar wat doet ze daar? echt helemaal niets .... net als zoveel anderen hoor, maar ik noemde haar omdat zij genoemd werd om de boel op orde te kunnen krijgen daar
en daar geloof ik dus echt niet in![]()
![]()
de overige 10
![]()
![]()
En ik noemde haar omdat zij standaard achter Ivan aan hobbeltquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:20 schreef utopinee het volgende:
[..]
maar wat doet ze daar? echt helemaal niets .... net als zoveel anderen hoor, maar ik noemde haar omdat zij genoemd werd om de boel op orde te kunnen krijgen daar
en daar geloof ik dus echt niet in
Ivan is namelijk degene die samen met Collie en Rob veel zouden kunnen veranderen
en omdat te kunnen heb je mensen nodig die achter je staan en je helpen
zoals Bjorn,Nicole,Gaby,misschien zelfs een Noomi & Gina wel
Daar ging het mij omMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zolang ze achter de juiste mensen aan hobbelt wel jaquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:24 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Zeker weten doe ik dat natuurlijk ook niet. Maar heb meer vertrouwen in Nicole dat ze dat met goede rugdekking zou kunnen doen dan in personen als ....![]()
![]()
de overige 10
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
nu hobbelt ze ook achter ivan aan, maar dat levert niets positiefs opquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En ik noemde haar omdat zij standaard achter Ivan aan hobbelt
Ivan is namelijk degene die samen met Collie en Rob veel zouden kunnen veranderen
en omdat te kunnen heb je mensen nodig die achter je staan en je helpen
zoals Bjorn,Nicole,Gaby,misschien zelfs een Noomi & Gina wel
Daar ging het mij om
in collie geloof ik ook niet
in rob wel![]()
Didoquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:19 schreef -sabine- het volgende:
Roel was als vrouw verkleed, de eerste keer dat ie Dido wilde versieren.
Ik hoop dat ze een keer op bezoek komt bij Rob.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Och en Gina heeft het ook alweer over tv maken.![]()
Mark: o lieffie heb je een was gedaan? kus kus kus.
Ik ga candy crushen.![]()
![]()
![]()
![]()
+1quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:24 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Zeker weten doe ik dat natuurlijk ook niet. Maar heb meer vertrouwen in Nicole dat ze dat met goede rugdekking zou kunnen doen dan in personen als ....![]()
![]()
de overige 10
![]()
praatjes vullen helaas geen gaatjes... ben benieuwd naar rob in actiequote:Op woensdag 6 mei 2015 23:27 schreef utopinee het volgende:
[..]
nu hobbelt ze ook achter ivan aan, maar dat levert niets positiefs op
in collie geloof ik ook niet
in rob wel![]()
gina ook al?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:28 schreef 37metrijst het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gina zal wel net als een Billy in programma's als shopping queens willen meedoen gok ik zo als ze nu al over tv maken begint![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:29 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
gina ook al?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaby en Gabri hebben het over ventileren/ roddelen en het onder druk zetten van LauB.![]()
Gabri: net als Bjorn en over de markt, je moet het zelf doen, weet je? Stoer joh. O, maar nu zegt ze dat ze het niet kan maken om niets te zeggen, maar ze doet het nog steeds niet.![]()
![]()
Op welk level zit jijquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:28 schreef 37metrijst het volgende:
![]()
![]()
OT: Stream 1, zwart met wat palmbomen links boven![]()
![]()
Gabrielle vind dat Wilco gelijk had in zijn brief over lauB
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
En ze gaat hem slaan,als hij het weer doet.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:35 schreef Enah het volgende:
Gina aan het klagen over Bjorn.
Hij zat aan haar voet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
G en G geven Wilco eigenlijk wel gelijk met zijn kritiek op Wilco. Gabri denkt dat ze nog wel iets gaat zeggen tegen LauB.![]()
hehe eindelijk tochquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:35 schreef 37metrijst het volgende:
G en G geven Wilco eigenlijk wel gelijk met zijn kritiek op Wilco. Gabri denkt dat ze nog wel iets gaat zeggen tegen LauB.![]()
Dit snap ik niet....quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:35 schreef 37metrijst het volgende:
G en G geven Wilco eigenlijk wel gelijk met zijn kritiek op Wilco. Gabri denkt dat ze nog wel iets gaat zeggen tegen LauB.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit gaat de goede kant op ............... en het gaat nu ineens best snelquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:35 schreef lorrie03 het volgende:
Gabri is het er mee eens wat wilco over laub schreef.. ze gsst daar met laub over praten![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
iddquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit gaat de goede kant op ............... en het gaat nu ineens best snel![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
gina ook al?
In Soda op 161SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wilco geeft kritiek op Wilco?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan moet ze die bek, die ze af en toe kan opzetten eens open doen!quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:35 schreef puzziepie het volgende:
Gabrielle vind dat Wilco gelijk had in zijn brief over lauB![]()
ze bedoelt denk ik wilco zijn kritiek op laura bquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Ik denk dat iedereen dat vind.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:35 schreef puzziepie het volgende:
Gabrielle vind dat Wilco gelijk had in zijn brief over lauB
Maar niemand die wat zegt.![]()
En niemand die haar stemmen geeft.![]()
![]()
Nu snap ik het.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:38 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ze bedoelt denk ik wilco zijn kritiek op laura b
Zijn kritiek over Laup in de brief die werd voorgelezenquote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Je hebt helemaal gelijk hoor!quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:38 schreef Enah het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat vind.
En niemand die haar stemmen geeft.![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:38 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
komt goed schatjegaby en gabriel kritiek op laub
![]()
Duidelijk.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zijn kritiek over Laup in de brief die werd voorgelezen
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:37 schreef lorrie03 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt gek van dat gesmak![]()
![]()
[..]
gina ook al?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:34 schreef 37metrijst het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaby en Gabri hebben het over ventileren/ roddelen en het onder druk zetten van LauB.![]()
Gabri: net als Bjorn en over de markt, je moet het zelf doen, weet je? Stoer joh. O, maar nu zegt ze dat ze het niet kan maken om niets te zeggen, maar ze doet het nog steeds niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij kijkt te langquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:40 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
denkt he? denkt......zal niet gebeuren dus.![]()
![]()
Truste.quote:
Ik zie mogelijkheden ............... nuquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:38 schreef Enah het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat vind.
En niemand die haar stemmen geeft.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit gaat de goede kant op ............... en het gaat nu ineens best snel![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:41 schreef Peace99 het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was er al achter.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:41 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Nee, want het klopt ook niet. Het moet zijn kritiek van Wilco op LauB.![]()
Sorry.
ja vastquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:35 schreef lorrie03 het volgende:
Gabri is het er mee eens wat wilco over laub schreef.. ze gsst daar met laub over praten![]()
![]()
![]()
![]()
moet dat ook eens gaan doenquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:43 schreef 37metrijst het volgende:
[..]Maar niet meer zo veel, eigenlijk heel weinig. Lees hier wel nog veel.
![]()
![]()
quote:![]()
![]()
Mooi hè.
gabri is het er mee eens dat er dingen worden gezegd die niet worden gedaan... ivan is het zat dat hij dat tot 9x toe soms moet zeggen. rob is blij dat hij voorlopig nog niet hoeft te stemmen![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:42 schreef lorrie03 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
863quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:34 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Op welk level zit jij![]()
OT: Stream 1, zwart met wat palmbomen links bovenHangplek voor vrije gedachten![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:42 schreef lorrie03 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Gaby wil een centraal met als thema: waar willen ze naar toe dit jaar. Het is een soort monopolygeld waar ze mee omgaan. Gabri: vergeet niet dat het een realityshow is.![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het doel van rob: dit een jaar doen.
hij vindt het daar niet zo smerig... hij vindt de groep goed... is alleen bang voor een leipo, maar dat gaat hij ook wel redden, hij wil de klusjes met een grote groep doen zodat het werk niet zwaar is en snel klaar is![]()
Een heilige kaasstolp?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rob lult soms heel dubbel
gister zat hij nog te lachen omdat Noomi zei dat haar doel is om het een jaar vol te houden
Nu heeft hij ook dat zelfde "doel"
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:51 schreef puzziepie het volgende:
gister zat hij nog te lachen omdat Noomi zei dat haar doel is om het een jaar vol te houden
Nu heeft hij ook dat zelfde "doel"![]()
![]()
Ook met dat doel doet Rob me aan Ruud denken.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:51 schreef puzziepie het volgende:
Nu heeft hij ook dat zelfde "doel"
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
ik zie geen lach op zijn gezichtquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:54 schreef puzziepie het volgende:
Leest Ivan de brief van Wilco?
[ afbeelding ]![]()
weet t niet![]()
![]()
Ik weet echt nog niet wat ik van Rob moet vinden.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:53 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ook met dat doel doet Rob me aan Ruud denken.![]()
![]()
Damn!! sorrie lorriequote:
Ik herkende je UI ff niet zo snel![]()
Ik was zo gewend aan die andere
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hebben die twee al eens sex gehad?quote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
![]()
Hij heeft em al weer weggelegdquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:55 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ik zie geen lach op zijn gezicht![]()
weet t niet
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ik ook niet en ben zelfs weer favorietloosquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:56 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ik weet echt nog niet wat ik van Rob moet vinden.![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Damn!! sorrie lorrie
Ik herkende je UI ff niet zo snel![]()
Ik was zo gewend aan die anderedit is mijn oude Ui
![]()
Net stond hij buiten te kletsen met Ivan en Col en praatte hij telkens door de ander heen. Ben bang, dat hij dit vaker gaat doen. Doet hij nl ook tijden het Centraal.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:56 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ik weet echt nog niet wat ik van Rob moet vinden.
Of hij moet er op gewezen worden??![]()
Ik moet altijd zo wennen als iemand hier een nieuwe/andere UI heeftquote:![]()
![]()
Gênant gewoonMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo wennen als iemand hier een nieuwe/andere UI heeft![]()
![]()
Gênant gewoon![]()
![]()
Hoe vind je die van mij?quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo wennen als iemand hier een nieuwe/andere UI heeft![]()
![]()
Gênant gewoon
Eentje voor een lach![]()
![]()
top! leuker als dat enge oogquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:02 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Hoe vind je die van mij?
![]()
Ik ben Mark en Gina al zat!quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:01 schreef Luna1956 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie dit en hoor Mark en Gina![]()
Jij hebt ook om de zoveel tijd weer een andere UI ... de meeste ken ik volgens mij nuquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:02 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Hoe vind je die van mij?
Deze is leuk!My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja, deze vond ik ook meteen leuk. Hidiho kwam er mee.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij hebt ook om de zoveel tijd weer een andere UI ... de meeste ken ik volgens mij nu![]()
Deze is leuk!
Even gevraagd of ik m mocht gebruiken. Kon m zo plaatsen.
Denk, dat ik deze wel even hou.....![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:05 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ja, deze vond ik ook meteen leuk. Hidiho kwam er mee.
![]()
Deze moet je zeker houden Lunaquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:05 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ja, deze vond ik ook meteen leuk. Hidiho kwam er mee.
![]()
Als de ergste verliefdheid weer voorbij is, gaan we denk ik wel Billy en Ruud taferelen krijgen.quote:![]()
![]()
een vriendje die gina had toen ze 6 jaar was had utopia benaderd, ze hebben gevraagd hoe het zat en hij heeft toen gezegd dat ze een ex was![]()
![]()
Ik herken wel wat dingetjes in Gina's verhaal ..............My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik heb mijn kist al ingepakt. Morgen alleen die tube met aambeienzalf vullen met roomkaas en fopsigaretten kopen.quote:![]()
oh ras... ik zou het fantastiisch vinden als jij daar zatquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:19 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik heb mijn kist al ingepakt. Morgen alleen die tube met aambeienzalf vullen met roomkaas en fopsigaretten kopen.ben nu al fan
![]()
![]()
Versta jij het dan? Waar heeft ze het over?quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:14 schreef puzziepie het volgende:
Ik herken wel wat dingetjes in Gina's verhaal ..............![]()
Hahahahahaha Mafkees hahahaquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:19 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik heb mijn kist al ingepakt. Morgen alleen die tube met aambeienzalf vullen met roomkaas en fopsigaretten kopen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:19 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik heb mijn kist al ingepakt. Morgen alleen die tube met aambeienzalf vullen met roomkaas en fopsigaretten kopen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
over haar relaties...quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:21 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Versta jij het dan? Waar heeft ze het over?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hmm. Jouw aanwezigheid zou ik mss kunnen waarderen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:19 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik heb mijn kist al ingepakt. Morgen alleen die tube met aambeienzalf vullen met roomkaas en fopsigaretten kopen.
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:23 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Hmm. Jouw aanwezigheid zou ik mss kunnen waarderen.![]()
![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:23 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Hmm. Jouw aanwezigheid zou ik mss kunnen waarderen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: