ojaquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, was inderdaad Philip. Dat was pas iemand COMPLEET omtoveren.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, was inderdaad Philip. Dat was pas iemand COMPLEET omtoveren.
Echt? Een hele? Dan mag ze wel gaan voorslapen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:58 schreef sjampoeh het volgende:
gabs: stopt met mekkerzien.. goh zag ik niet aankomenpp zag er een goudmijn in
![]()
naaiomi heeft t morgen drukfotoshoot
![]()
Wat een topper, ze zal er zelf iets aandoenquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:58 schreef sjampoeh het volgende:
gabs: stopt met mekkerzien.. goh zag ik niet aankomenpp zag er een goudmijn in
![]()
naaiomi heeft t morgen drukfotoshoot
![]()
das niet bestquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:00 schreef Dotteke het volgende:
Morgen na de koeien lopen we het nog even na, zegt Gina tegen Ivan
Bij welke kapper moet je terug komen om het de volgende dag even na te kijken?
Volgens mij heeft bijna iedereen die daar zit al van alles gedaan of ze zijn van allesquote:
ze hebben geen goed lichtquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:00 schreef Dotteke het volgende:
Bij Ginaquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:00 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Weten deze mensen wel dat je hun foto gebruikt?
En ze kunnen niksquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heeft bijna iedereen die daar zit al van alles gedaan of ze zijn van alles
O oke, dan kan ze beter overdag knippen.quote:
Flip toch?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Weet iemand nog wie bij (volgens mij SST) omgetoverd werd tot een dragqueen en wat werkelijk onvoorspelbaar was. Ik kan het in mijn photobucket niet zo snel vinden in mijn accounts.
Nee, ik bedoel deze niet.....
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:58 schreef rowan634 het volgende:
wat heeft nicole weer een enorm grote bek. die heeft echt weer een preek nodig!
Klopt ze is echt heel slechtquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze kan niet mooi opmaken dat poederloeder, ze kan nog wel wat lesjes gebruiken
Echt Héquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heeft ze dat goed geregeld onze Naomiquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:04 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
19:47 - Fotoshoot
Morgen komt Andy Wijnen langs om zijn nieuwe kledingcollectie door Naomi te laten fotograferen. Bovendien komen er een kapster, visagiste en een model mee. Naomi geeft aan dat ze morgen hier erg druk mee zal zijn. Daarnaast zal er binnenkort (23 mei) een Utopia Model Contest worden georganiseerd.
Kappers met slecht lichtquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:00 schreef Dotteke het volgende:
Andy wijnen, de kerel van Janicequote:Op woensdag 6 mei 2015 23:04 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
Morgen komt Andy Wijnen langs om zijn nieuwe kledingcollectie door Naomi te laten fotograferen. Bovendien komen er een kapster, visagiste en een model mee. Naomi geeft aan dat ze morgen hier erg druk mee zal zijn. Daarnaast zal er binnenkort (23 mei) een Utopia Model Contest worden georganiseerd.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat heeft ze dat goed geregeld onze Naomi![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Weten deze mensen wel dat je hun foto gebruikt?
Geen hulp van buiten, allemaal zelf gerekend, ondanks spierziekte, bedlegerigheid en fulltime stokslobberen van een vadsige wannabe tiener pimp.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:04 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
En ze doet toch ook de modellen die ze heeft voor de fotoshoots?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Klopt ze is echt heel slechten ze gaf er toch workshops in ofzo?
Jij ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |