Neem jij je knielappen mee?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
LIEVERD????
KOM DAN NAAR HET PLEINTJE!!!!
NU!!!
Sorry meneer de modera.... oh wacht.quote:
NEE SPEKLAPPENquote:
Groeten morgen aan meester Jaap van groep zeven van Openbare Basisschool De Flierefluiter.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:03 schreef klaasweetalles het volgende:
ZO het is al 11 uur geweest...
zo laat ben ik nooit op
ik ga slapie doen..de groeten flapdrollen![]()
![]()
![]()
![]()
Oneensquote:
Nee, god bestaat niet.quote:
Ik zou dan liegen en jij weet dat ik niet kan liegen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Messi is de beste Roland, accepteer dat gewoon
Ik vind je een aardige jongen, maar hier heb je het misquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zou dan liegen en jij weet dat ik niet kan liegen.
CR7 de ayatollahquote:
Ook al met die momentjes koekoek tussen 3 man door.quote:
ik vind je ook heel aardig. Ik nodig je dan uit om naar Pauw te kijken want dat kijk ik nu.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind je een aardige jongen, maar hier heb je het mis
Ik ga even wat rondneuzen op de diverse fora als je het niet erg vind.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik vind je ook heel aardig. Ik nodig je dan uit om naar Pauw te kijken want dat kijk ik nu.
TV / [Pauw] #70 De wereld houdt van Taaifoen
Dat is niet ergquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga even wat rondneuzen op de diverse fora als je het niet erg vind.
Jij bentquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zo belangrijk ben je nou ook weer niet. Al schijn je zelf nogal onder de indruk te zijn van je eigen "prestaties" op fok.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |