Nummer 2 en 3 beste voetballers ter wereld.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:56 schreef klaasweetalles het volgende:
madrid tegen barca
ronaldo tegen messi
daar hoop ik op
Vertrouw in de juventus.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Ben tevreden.. alleen beetje jammer dat weer een Spaanse club de CL gaat winnen
nummer 1 bedoel jequote:Op woensdag 6 mei 2015 22:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Nummer 2 en 3 beste voetballers ter wereld.
Het is goed met jequote:Op woensdag 6 mei 2015 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik noem gewoon de feiten, jij zoekt er iets achter.
Dat is ibraquote:
Reus zal wel in Dortmund blijven.. als Guardiola blijft zie ik hem Pedro wel halen (wilde gok, ik geef het toe)quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Trouwens, Ribery schijnt nu al te stoppen met voetbal( al is de bron niet serieus te noemen ) dus Bayern moet sws een nieuwe vleugelspeler kopen.
Reus is in mijn ogen de beste kandidaat maar of hij naar München gaat...
Die jood luistert alleen naar musicals.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:57 schreef klaasweetalles het volgende:
waar sloeg die debiele muziek op jhoh
zeker uitgekozen door die jood van jack van gelder
wat een debiel
ik heb gehad met sukkels zoals jijquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die jood luistert alleen naar musicals.
Doeg lieverdquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb gehad met sukkels zoals jij![]()
\
ik ga slapen
is dat niet een acteurquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk!
Ik vond Quincy Owusu-Abeyie ook erg goed.
Zo belangrijk ben je nou ook weer niet. Al schijn je zelf nogal onder de indruk te zijn van je eigen "prestaties" op fok.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga lekker door jongens.
Ben het gewend inmiddels.
LIEVERD????quote:
Oké lieverd.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
LIEVERD????
KOM DAN NAAR HET PLEINTJE!!!!
NU!!!
Tyf maar lekker op hoerenkindquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb gehad met sukkels zoals jij![]()
\
ik ga slapen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |