twitter:vkwillemvissers twitterde op woensdag 06-05-2015 om 22:49:59Soms kan ik gewoon niet bevatten hoe goed #Messi is. Dat we dit allemaal kunnen zien, bijna elke week, dat is een voorrecht. #barbay reageer retweet
echt kul inderdaad.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:53 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ben je dan de beste speler ter wereld als je je doelpunt met heel de stad gaat vieren ofzo?
Ga lekker op de man spelen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tong heeft Messi ontdekt, want hij opende het eerste Messi topic op FOK!
Ik denk niet iedere scheet, niet elke scheet is topic waardig natuurlijk.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tong opent voor iedere scheet een topic dus daar kijk ik niet van op.
Ga lekker door jongens.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tong opent voor iedere scheet een topic dus daar kijk ik niet van op.
Ja, maar als zo vaak wordt gezegd, zijn de tijden niet te vergelijken.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Robben, Messi en CR7
zou jij die in het rijtje Pelé, Maradona en Cruijff zetten?
Ik moet bijna altijd heel erg om je lachen hoor, nu goed?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga lekker door jongens.
Ben het gewend inmiddels.
Respectquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tong heeft Messi ontdekt, want hij opende het eerste Messi topic op FOK!
Trouwens, Ribery schijnt nu al te stoppen met voetbal( al is de bron niet serieus te noemen ) dus Bayern moet sws een nieuwe vleugelspeler kopen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Ben tevreden.. alleen beetje jammer dat weer een Spaanse club de CL gaat winnen
Ik noem gewoon de feiten, jij zoekt er iets achter.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga lekker op de man spelen.
Heb je niks anders te doen als mod ?
Ik zou zeggen met de hedendaagse thermostabiele contra-hemogenen dat je ze zelfs hoger kan zetten.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Robben, Messi en CR7
zou jij die in het rijtje Pelé, Maradona en Cruijff zetten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |