Je moeder is makkelijkerquote:
Hoe was dit makkelijk?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:37 schreef Kopsterk het volgende:
Er waren allemaal mensen die dachten dat Barca niet makkelijk ging winnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:37 schreef Kopsterk het volgende:
Er waren allemaal mensen die dachten dat Barca niet makkelijk ging winnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er hebben er veel gelachen destijds met zijn voorganger Jupp Heynckes , maar Pep komt toch ondertussen ettelijke geinvesteerde miljoenen later nog altijd niet aan die Bundesliga, DFB-Pokal, DFL-Supercup, UEFA Champions League die ze wonnen in 't seizoen 2012/2013 ...quote:
Klopt, maar dat is hier niet van toepassing.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:37 schreef Xylos het volgende:
Voetbal is geen ruk meer aan tegenwoordig met die budgetten
Daarom juventus voor CL winnaarquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:37 schreef Xylos het volgende:
Voetbal is geen ruk meer aan tegenwoordig met die budgetten
1 van Lewandowskiquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:38 schreef JopJuh het volgende:
Hoeveel echte uitgespeelde kansen leverde die dominantie van Bayern nu eigenlijk op? Niks.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:37 schreef klaasweetalles het volgende:
OPPLEUREN MET DIE MOFFEN
me avond is helemaal goed
neymar en messie bedankt voor deze avond
pepe wordt misschien wel ontslagen
wut?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:38 schreef silverhill het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is hier niet van toepassing.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Geef maar toe dat je dit vaker doet.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze post ga ik uitprinten en op het plafond plakken.
Stoere boy ben jij.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:37 schreef klaasweetalles het volgende:
OPPLEUREN MET DIE MOFFEN
me avond is helemaal goed
neymar en messie bedankt voor deze avond
pepe wordt misschien wel ontslagen
Deze post geeft mij buikpijnquote:
Doe je broekje naar beneden en poep in het water.... dan hoor je het van zelf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |