Als die nog een beetje doorbijt dan komt die er welquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:26 schreef Shreyas het volgende:
Suarez, kansloos sulletje vergeleken met Messi
Bayern wint thuis met 7-0.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:27 schreef KingRoland het volgende:
Zou wel lachen zijn als Neymar in München nog een gele kaart pakt
Goed nieuws, GGMM is bijna terug!quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee de fokkers van toen waren veel leuker dan die van nu.
Je hoeft zelf niet meer te posten om mod te worden.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee de fokkers van toen waren veel leuker dan die van nu.
Ok rickertman96quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:28 schreef Rickertman96 het volgende:
Barça -1 @2,85
Ik zei toch, easy money.
Haha heeft 'ie een ban!?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goed nieuws, GGMM is bijna terug!![]()
Nice ik heb hem bij BV @3.1quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:28 schreef Rickertman96 het volgende:
Barça -1 @2,85
Ik zei toch, easy money.
Is ie naar het klooster dan? Seks had ie toch al niet volgens mijquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
/scorebord journalistiekquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:29 schreef Tjacka het volgende:
Iedereen die dacht dat Barca niet makkelijk won.
Klopt, de 2 goals vielen ook meteen binnen de 10 minuten.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:29 schreef Tjacka het volgende:
Iedereen die dacht dat Barca niet makkelijk won.
wat is daar goed aan?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, een maandquote:
Bans bespreken is ban tot volgende maand.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijden veranderen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hoeft zelf niet meer te posten om mod te worden.
Ik ga het doorgeven aan de vrienden van Drizzt en DonRaja.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:30 schreef Kopsterk het volgende:
Mod zijn op een forum![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een enorme loser ben je dan. 'Sorry gasten ik kan vandaag niet komen chillen. Moet modden op een forum'.
(Dit is totaal niet gericht naar Johannes)
'Sorry gasten ik kan vandaag niet komen chillen. Ga uitgebreid eten bij de snackbar' is zeker wel stoer?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:30 schreef Kopsterk het volgende:
Mod zijn op een forum![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een enorme loser ben je dan. 'Sorry gasten ik kan vandaag niet komen chillen. Moet modden op een forum'.
(Dit is totaal niet gericht naar Johannes)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |