quote:
Fillers in elk gevalquote:
quote:
Ja haar hoofd is nu wel mooi. Die kleding daarentegen.. En dan al die tattoos.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:27 schreef MissJ het volgende:
moeders heeft best wel een mooie kop volgens mij
Alsnog een lelijk karakterquote:
Op je teentjes getrapt?quote:
Ladress zie ikquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja haar hoofd is nu wel mooi. Die kleding daarentegen.. En dan al die tattoos.
Zo gedroeg ze zich welquote:
en te veelquote:
15 dacht ikquote:
Dat meende ik ook te zien jaquote:
echt altijd hequote:
52 toch?quote:
Allejezusquote:
Valt echt wel mee vorig seizoen waren er dames van over de 40 waarvan ik dacht dat ze richting de 70 liepen.quote:
Dat is ook wel weer zo. Ik denk dat de tattoos en het bruinen (en daardoor rimpelige huid) haar ouder doen lijken.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:44 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Valt echt wel mee vorig seizoen waren er dames van over de 40 waarvan ik dacht dat ze richting de 70 liepen.
Vergeet die nieuwe dansshow niet.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:45 schreef hunter2011 het volgende:
Ze houden ook niet op bij RTL4, nonstop The Voice/The Voice Kids, HGT, straks weer nieuw seizoen Superkids.
Dat heb ik nooit gedaan. Daar ben ik denk ik toch wat te oud voor. En sowieso ben ik na Idols1 afgehaaktquote:Op woensdag 13 mei 2015 20:49 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ja, ik heb toen ook flink zitten sms-en en bellen met Jim en Jamai en Dewi....
Kassa!!!!
Jawel.quote:
Die schijnt met Thijs Romer te ketsen tegenwoordig.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:54 schreef hunter2011 het volgende:
Waar is die styliste die op een man lijkt?
quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die schijnt met Thijs Romer te ketsen tegenwoordig.
Neeeee!quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die schijnt met Thijs Romer te ketsen tegenwoordig.
Volgens onze vrienden bij de Televaag welquote:
Mooi vrouw hoorquote:Op woensdag 13 mei 2015 20:58 schreef JaneDoe het volgende:
ze heeft zo ook wel iets van raggel hazes
maar dan mooi
Jaaaaaquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:01 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Totdat ze d'r bek open trekt , wat een tyfus accent
quote:
Nooit. Brabantquote:
over je dochter zeggen dat ze te dik is voor behoorlijke kleding, wat niet eens klopt, vind ik toch iets ernstiger dan wat dochter zegtquote:
Ja daar ben ik wel mee eensquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:07 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
over je dochter zeggen dat ze te dik is voor behoorlijke kleding, wat niet eens klopt, vind ik toch iets ernstiger dan wat dochter zegt
Kettingroker en zonnebank?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:05 schreef DKUp het volgende:
Ze ziet er beetje oud uit voor haar leeftijd.
dus datquote:
Dit gaat ze vast niet volhouden. Haarkleur is ouwelijk idd. Dochter is zonde! Haar en top zijn niets.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:29 schreef MissJ het volgende:
dat haar had iets donkerder gemogen. Verder wel mooi, iig een vooruitgang.
Die kans acht ik aanwezigquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:31 schreef Enchanter het volgende:
Hebben ze een heel woonwagenkamp leeg getrokken of zo ?
Ze zouden eigenlijk wat setjes kleding cadeau moeten doen. Nu moeten ze hun hele garderobe omgooien. Geen idee of dit soort vrouwen daar budget voor hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dit gaat ze vast niet volhouden. Haarkleur is ouwelijk idd. Dochter is zonde! Haar en top zijn niets.
Tja, ze haalt d'r kleding nu op de markt, lijkt me. Daar kan je nooit mooie kleding voor halen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zouden eigenlijk wat setjes kleding cadeau moeten doen. Nu moeten ze hun hele garderobe omgooien. Geen idee of dit soort vrouwen daar budget voor hebben.
Ik hoop dat ze het vast weet te houden.
Qua stijl wel, als het maar bedekt, geen tijgerprint, etc. Dan ziet zij er gewoon mooi uit.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Tja, ze haalt d'r kleding nu op de markt, lijkt me. Daar kan je nooit mooie kleding voor halen.
Niet goed gekeken?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom was dit toppa niet te vinden?
Niet ordinair?!quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:39 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind haar kleding hoogstens wat maf, niet heel schokkend of ordinair
dit zilveren pakkie kan niet hoorquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:39 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind haar kleding hoogstens wat maf, niet heel schokkend of ordinair
ik denk 62quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:40 schreef -0- het volgende:
Ze wil niet zeggen hoe oud ze is, wat gokken jullie?
Ik zou zeggen aan die kop 64.
Ik gok zo rond de 58/60 jaar.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:40 schreef -0- het volgende:
Ze wil niet zeggen hoe oud ze is, wat gokken jullie?
Ik zou zeggen aan die kop 64.
Gewoon gelijk het crematorium in.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:43 schreef ChatGirl het volgende:
Ze kunnen net zo goed iedereen die binnen zit, meenemen naar de make-over mansion
Kees? Of was dat Woensel-west?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat s ook echt het cafe voor het uitschot van Woensel-noord inderdaad.
Echt hequote:Op woensdag 20 mei 2015 20:43 schreef ChatGirl het volgende:
Ze kunnen net zo goed iedereen die binnen zit, meenemen naar de make-over mansion
dit iddquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:43 schreef ChatGirl het volgende:
Klinkt idd voor geen meterquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:42 schreef Alziend-Oog het volgende:
Uiterlijk zou ik mee kunnen leven, accent niet.
Dat is woensel-west ja.quote:
Ze zoekt een partner Mexicanoquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een debielenshow.
Wat zetten ze mijn stad weer mooi op de kaart![]()
![]()
Die dochter, ik wil wel ja.quote:
Ja die presenteert dit.quote:
Beetje ja, niet zo ergquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
Tering, dat meisje heeft een overbeet... kan zo een vlieg van de muur happen.
Dat accent van die moeder is nog het minst erge. Wat maakt dat nou uit?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje ja, niet zo ergMaar ik merk wel dat ik me niet aan het accent stoor ja
Jaquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:54 schreef Negentiendertig het volgende:
Zit dat kind nou al met d'r kop in de verf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |