Kon je het toch niet laten?quote:
Ik vind het maar kutquote:Op maandag 18 april 2016 14:59 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind dit (qua zang) ook echt niet slecht, zeker niet gezien de opnamekwaliteit.
En 105¤ voor twee kaarten, waar ze in de vvk 88 per stuk kosten.... Kon het niet laten liggen
'quote:Op maandag 18 april 2016 14:59 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind dit (qua zang) ook echt niet slecht, zeker niet gezien de opnamekwaliteit.
En 105¤ voor twee kaarten, waar ze in de vvk 88 per stuk kosten.... Kon het niet laten liggen
Ja, later sloeg de twijfel wel beetje toe aangezien ze écht flink lager waren dan wat er op dat moment stond (79), maar ach... gast heeft wel een valide Facebookaccount e.d.quote:Op dinsdag 19 april 2016 08:54 schreef Tomjoad het volgende:
[..]
'
Jij hebt het wel aangedurfd die kaarten van 50 euro het stuk te kopen?
Ik wacht tot ze rond de 60 p stuk zijn
Ja, ik had `m ook gecheckt, maar omdat de overige kaarten op dat moment rond de 79 zaten, heb ik het niet vertrouwd.quote:Op dinsdag 19 april 2016 08:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, later sloeg de twijfel wel beetje toe aangezien ze écht flink lager waren dan wat er op dat moment stond (79), maar ach... gast heeft wel een valide Facebookaccount e.d.
Nee ik snap 't ook wel, ik zat eigenlijk de hele tijd in dubio, toen zag ik ze van 50 en heb ik maar toegeslagenquote:Op dinsdag 19 april 2016 09:04 schreef Tomjoad het volgende:
[..]
Ja, ik had `m ook gecheckt, maar omdat de overige kaarten op dat moment rond de 79 zaten, heb ik het niet vertrouwd.
Ik hoop voor hou dat ie inderdaad ok is en je binnen komt
Gem prijs lijkt te blijven schommelen tussen 70 en 80 overigens
Je zat een paar weken geleden nog te janken over Axlquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:05 schreef MrBradge het volgende:
AXL/DC is hier ook aan.
Maandag rond een uurtje of 1 vertrekken richting Werchter
Klopt, ik had niet het idee dat hij zo goed kon klinkenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je zat een paar weken geleden nog te janken over Axl
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |