BRONquote:Police: 18-year-old intentionally created 'biohazard waste' in cruiser after arrest
A woman pooped in the back of a police cruiser April 25, according to an arrest report.
Katelyn Patricia Felegi, 18, had previously been arrested after breaking into and damaging her ex-boyfriend's home, police said.
About 3:10 p.m., an officer wrote in the report, Felegi was in the back of a marked cruiser when she "intentionally removed her pants and defecated … thus creating biohazard waste."
Pinellas sheriff's deputies directed inmates at the jail to clean the car. The cruiser was out of commission for eight hours "for proper decontamination procedures," according to the report. All in all, the officer wrote, the act cost authorities about $100, including the charge for cleaning supplies and to have deputies oversee the inmates who cleaned the cruiser.
Felegi faces several charges including criminal mischief, burglary and simple domestic assault.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:52 schreef Sapstengel het volgende:
Lekker wijf man zou haar ook wel op mn borst laten poepen als ik zo op de grond lig en zij gehurkt boven me zit.
en dat mag?quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:48 schreef Enchanter het volgende:
Pinellas sheriff's deputies directed inmates at the jail to clean the car.
Nouja zeg. Laat de gevangen maar de poep van een ander opruimenquote:Pinellas sheriff's deputies directed inmates at the jail to clean the car.
Ik denk dat er kleine drolletjes uitkomen die lekker ruiken.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:52 schreef Sapstengel het volgende:
Lekker wijf man zou haar ook wel op mn borst laten poepen als ik zo op de grond lig en zij gehurkt boven me zit.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ze heeft ook al op die bank lopen schijten.
Als je ze doodschiet, is poepen juist het laatste dat ze doen, kijk jij nooit Southpark?quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:25 schreef Nober het volgende:
Daarom moet je arrestanten ook eerst dood schieten voordat je ze arresteert.
Hoezo? Zou die er nog een bolus naast leggen dan?quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:03 schreef tong80 het volgende:
Waar is Ron Brandsteder als je hem nodig hebt ?
Nee, die laat zich graag in zijn bek schijten. Ken je literatuur!quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hoezo? Zou die er nog een bolus naast leggen dan?
WTF? Echt?quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, die laat zich graag in zijn bek schijten. Ken je literatuur!
Ik vraag me af of er ook grenzen zijn aan waar men een gevangene wel/niet toe mag dwingen (er vanuit gaande dat ze het niet vrijwillig deden.quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:36 schreef MadJackthePirate het volgende:
En de gevangenen het maar weer op laten ruimenZeer begrijpelijk dat zoveel mensen in Amerika een hekel aan de politie hebben.
Joost Zwagerman - Vals licht.quote:
Meneer Brandsteder, u ook hier?quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:52 schreef Sapstengel het volgende:
Nooit geweten...misschien maar goed ook.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:05 schreef Adames het volgende:
[..]
SHO / Ron Brandsteder en de geheime poep connectie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |