http://www.powned.tv/nieu(...)choot_mh17_neer.htmlquote:De rampvlucht MH17 is neergeschoten met een BUK-raket, mogelijk vanuit een gebied dat onder controle was van het Oekraïense leger. De raket werd in ieder geval niet afgeschoten vanuit de plaats Snizjne, dat in handen was van de pro-Russische separatisten.
Dat concluderen ingenieurs van de Russische defensie-industrie op basis van eigen onderzoek, meldt het ANP. Het geheime rapport zal naar het Nederlandse onderzoeksteam worden doorgestuurd.Aan de hand van foto's van de brokstukken en satellietbeelden hebben de experts scenario's geschetst.
Een goede mogelijkheid is dat de raket werd afgeschoten nabij de plaats Zarosjtsjenske, ten westen van Snizjne, stellen de Russen. Op satellietfoto's van het Russische leger is te zien dat het Oekraïense leger in dat gebied op 14 juli ten minste één BUK-installatie had gestationeerd op een militaire basis. Op foto's van 17 juli is het afweergeschut van de basis verdwenen.
De ingenieurs sluiten uit dat de raket werd afgevuurd vanuit het destijds door de rebellen gecontroleerde Snizjne, zoals in andere rapporten werd gesuggereerd. Dat zou namelijk niet kloppen met de beschadigingen van het vliegtuig.
Reken er maar niet op, wij steunen de regering in Kiev.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:41 schreef reza1 het volgende:
Hopelijk gooien ze Porosjenko en de rest van de fascistische junta snel de cel in.
Dit inderdaad, als je kijkt naar te motieven dan had Oekraïne er het meeste baat bij.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:42 schreef deedeetee het volgende:
Slaat wrs nergens op maar dat was wel wat ik meteen dacht toen het pas gebeurd was :
*Oekraïne heeft de hand hierin om op die manier hulp van Europa te krijgen in hun gevecht tegen de russen. *
Of ze het ook daadwerkelijk hebben gedaan weet ik niet maar ik heb ze er wel altijd van verdacht dat ze het idg wel in de hand hebben gewerkt.
Wat denk je waar het Nederlandse onderzoeksteam mee bezig is?quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Kan er niet een echt onafhankelijk onderzoek plaatsvinden? Lijkt mij niet dat de pure waarheid boven water komt zo
Wat maakt het Nederlandse onderzoeksteam onafhankelijker dan die van de russen?quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:53 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat denk je waar het Nederlandse onderzoeksteam mee bezig is?
Of de rebellen hebben gewoon een fout gemaakt en leefden in de veronderstelling dat ze een Oekrains legervliegtuig uit de lucht haalden.....quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dit inderdaad, als je kijkt naar te motieven dan had Oekraïne er het meeste baat bij.
Lijkt me niet dat die een 100% onafhankelijk oordeel gaat geven. Als schoothondje van Amerika heeft NL er veel baat bij om de schuld te geven aan de Russen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:53 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat denk je waar het Nederlandse onderzoeksteam mee bezig is?
Lees bijv. maar eens een paar onderzoeksrapporten van de IL&T-inspectie en kom dan nog eens terug.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:55 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Wat maakt het Nederlandse onderzoeksteam onafhankelijker dan die van de russen?
Dit.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat die een 100% onafhankelijk oordeel gaat geven. Als schoothondje van Amerika heeft NL er veel baat bij om de schuld te geven aan de Russen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |