Mocht Robin straks onverhoopt een nieuwe coach nodig hebben, dan weet ik wel een geschikt iemand voor hem.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Karlovic heeft één speltype: serve and volley. Hard serveren en hopen dat de bal niet terug komt. Komt deze wel terug dan heb je best kansen tegen hem, al maakt hij het vaak met volleys wel af.
twitter:robin_haase twitterde op zondag 14-06-2015 om 14:44:31Bedankt voor alle super leuke reacties!! Deze ene negatieve wil ik toch even laten zien! Haha, prachtig! #rosmalen #TopshelfOpen reageer retweet
twitter:strsprgn twitterde op zaterdag 13-06-2015 om 23:56:44@robin_haase thonge jonge het zal met jou NOOIT wat worden eens niets, nooit niets!!!!!Wat heb jij nu bereikt??? Ja nu wordt het stil,loser reageer retweet
Wat een kneusje blijft die Haase tochquote:Op zondag 14 juni 2015 14:45 schreef Pino112 het volgende:
twitter:robin_haase twitterde op zondag 14-06-2015 om 14:44:31Bedankt voor alle super leuke reacties!! Deze ene negatieve wil ik toch even laten zien! Haha, prachtig! #rosmalen #TopshelfOpen reageer retweet
twitter:strsprgn twitterde op zaterdag 13-06-2015 om 23:56:44@robin_haase thonge jonge het zal met jou NOOIT wat worden eens niets, nooit niets!!!!!Wat heb jij nu bereikt??? Ja nu wordt het stil,loser reageer retweet
twitter:robin_haase twitterde op zondag 14-06-2015 om 21:32:38Laatste retweet van de dag. Deze persoon had ook aandacht nodig. #haters #twitter #jammer #sneu #negeren #negerennaretweet reageer retweet
twitter:tot_sinas83 twitterde op zondag 14-06-2015 om 18:22:28@robin_haase Wat ben jij een sneue beunhaas zeg dat je je druk maakt om reacties op de sociale media.. Heb je een leuk leven? #manmanman reageer retweet
quote:
Was een potje voor de loller, dus een boel show. Als een echte Toon Hermans zweepte Hasse het publiek op met zijn clowneske gedrag.quote:
Daar hebben vast veel boogschuttertjes bijgezeten danquote:Op donderdag 25 juni 2015 08:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Was een potje voor de loller, dus een boel show. Als een echte Toon Hermans zweepte Hasse het publiek op met zijn clowneske gedrag.
quote:
Mijn god, het was helemaal episch geweest als ie tussen dat net en de umpirestoel op zijn muil was gegaan of geblesseerd was geraaktquote:
Hardop lachen. Autistisch gekkie blijft hetquote:
Je ziet Kohlschreiber ook met een scheef oog kijken en er vervolgens geen aandacht aan besteden.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:18 schreef TheVulture het volgende:
Die jongen wordt toch keihard uitgelachen op de tour
Waarom ? Om z'n GrandSlam verzameling zal het niet zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:19 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij wordt Haase heel erg gerespecteerd in de tour, eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |