twitter:robin_haase twitterde op zondag 14-06-2015 om 21:32:38Laatste retweet van de dag. Deze persoon had ook aandacht nodig. #haters #twitter #jammer #sneu #negeren #negerennaretweet reageer retweet
twitter:tot_sinas83 twitterde op zondag 14-06-2015 om 18:22:28@robin_haase Wat ben jij een sneue beunhaas zeg dat je je druk maakt om reacties op de sociale media.. Heb je een leuk leven? #manmanman reageer retweet
quote:
Was een potje voor de loller, dus een boel show. Als een echte Toon Hermans zweepte Hasse het publiek op met zijn clowneske gedrag.quote:
Daar hebben vast veel boogschuttertjes bijgezeten danquote:Op donderdag 25 juni 2015 08:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Was een potje voor de loller, dus een boel show. Als een echte Toon Hermans zweepte Hasse het publiek op met zijn clowneske gedrag.
quote:
Mijn god, het was helemaal episch geweest als ie tussen dat net en de umpirestoel op zijn muil was gegaan of geblesseerd was geraaktquote:
Hardop lachen. Autistisch gekkie blijft hetquote:
Je ziet Kohlschreiber ook met een scheef oog kijken en er vervolgens geen aandacht aan besteden.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:18 schreef TheVulture het volgende:
Die jongen wordt toch keihard uitgelachen op de tour
Waarom ? Om z'n GrandSlam verzameling zal het niet zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:19 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij wordt Haase heel erg gerespecteerd in de tour, eigenlijk.
Omdat ie in de spelersraad zit/zat, en vriendjes is met veel spelers getuige de fotos die ze vaak samen maken en het respect waar ik ze vaak over hoor praten.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom ? Om z'n GrandSlam verzameling zal het niet zijn.
gratis ATP punten voor zn tegenstanders, daaromquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:19 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij wordt Haase heel erg gerespecteerd in de tour, eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |