SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Of stond je eronder.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ben nog steeds deze trauma aan het verwerken, als ik 15min eerder was had ik em video kunnen hebben!!!! Slechtste dag ooit
Werd tijd ook ja.... we zitten al dik in de mei maand.... kale bomen kan nu écht niet meer hoorquote:Op woensdag 6 mei 2015 11:33 schreef INViCTuS het volgende:
Het wordt wel snel nog groener met de gevallen regen en de recente warmte
kaal of kammen....quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Werd tijd ook ja.... we zitten al dik in de mei maand.... kale bomen kan nu écht niet meer hoor
Haha dat zou wat zijn, helaas trok die langs Holwerdquote:
Nog een uur dan komt dat feest hier ook voorbij.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:49 schreef StephanL het volgende:
Zo snel als het kwam is het ook weer voorbij.
Opeens wakkerde de wind aan, onweer erbij en toen begon het de regenen. Nu is het weer relatief rustig. Geen windstoten meer wel een beetje regen en de onweer trekt weg.
Ja gister ook al wat rommel gehoord, ik ga de gemeente maar bellen denk ik.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:54 schreef Houtenbeen het volgende:
Hebben jullie het schild in Leiden uitgezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |