abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152321556

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat.. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>> Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

>>> Er gaat een aantal Fok!-teams meedoen aan de Ekiden (estafette-marathon) in Rotterdam op 4 juli. Wil jij ook meedoen, stuur dan een PM aan pijll, en geef aan welke afstand je zou willen lopen.

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2015 Challenge
SPOILER: Verlopen challenges
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 1% gewijzigd door Guard op 08-05-2015 11:47:59 ]
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 6 mei 2015 @ 08:45:55 #2
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_152321648
Geen reactie van mijn knie na gisteren *O*

Het is maar goed dat ik vandaag hele andere dingen te doen heb, anders zou ik waarschijnlijk meteen veel te lang gaan lopen :D
F means you're fucked
  woensdag 6 mei 2015 @ 09:10:55 #3
9342 abraham
[Smart statement Pending]
pi_152322065
Tja met al dat trainen moet je ook een keer lopen. Mogen mijn geplande loopjes in de wie-loopt-waar?

1
2
[b]17 mei 2015 - Leiden Marathon(Leiden)[/b]
[*] abraham - HM

1
2
[b]27 juni 2015 - [url=http://www.veluwezoomtrail.nl/]Veluwezoom Trail (Rheden)[/url][/b]
[*] abraham - 18km

1
2
[b]28 juni 2015 - [url=http://www.veluwezoomtrail.nl/]Veluwezoom Trail (Rheden)[/url][/b]
[*] abraham - 14km

1
2
[b]4 juli 2015 - [url=http://www.festival-trail-semois.be/nl.php]Festival Trail Herbeumont (be)[/url][/b]
[*] abraham - 28km

1
2
[b]11 oktober 2015 - Hoge Veluwe Loop (Hoge Veluwe)[/b]
[*] abraham - 42km
If at first you fail, re-define your objective.
pi_152322083
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:10 schreef abraham het volgende:

[ code verwijderd ]

18km
[ code verwijderd ]

[ code verwijderd ]

[ code verwijderd ]

[ code verwijderd ]

Ook hallo :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 6 mei 2015 @ 09:13:25 #5
9342 abraham
pi_152322112
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:12 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ook hallo :P
Ja sorry ;)

Heb de code nog niet onder de knie en dikke vingers verwarren preview met post.. Lijkt wel een maandagochtend zo :)

[ Bericht 0% gewijzigd door abraham op 06-05-2015 09:15:34 (argh.. typo's) ]
pi_152322256
Je gaat ook nog een keer net geen marathon lopen?
pi_152322430
quote:
Tja met al dat trainen moet je ook een keer lopen. Mogen mijn geplande loopjes in de wie-loopt-waar?
[ code verwijderd ]

[ code verwijderd ]

[ code verwijderd ]

[ code verwijderd ]

[ code verwijderd ]

Goeiemorgen :D
pi_152322477
LT, Mijn dochter is net 1 jaar, maar rent al als een malle achter de poes aan. Ik vind het wel tijd voor d'r eerste wedstrijdje binnenkort :P
  woensdag 6 mei 2015 @ 09:35:46 #9
9342 abraham
pi_152322618
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:20 schreef Devv het volgende:
Je gaat ook nog een keer net geen marathon lopen?
Er zit en langzaam ecalerende opbouw in inderdaad. Maar inderdaad géén marathon. Ben niet gek ;)
  woensdag 6 mei 2015 @ 09:36:59 #10
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_152322647
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:30 schreef Tarahumara het volgende:
LT, Mijn dochter is net 1 jaar, maar rent al als een malle achter de poes aan. Ik vind het wel tijd voor d'r eerste wedstrijdje binnenkort :P
Groot gelijk heb je! Een ultratrail toch wel, neem ik aan?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 6 mei 2015 @ 09:43:43 #11
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_152322814
Zo, spierpijn :X Kuiten, achillespezen, bovenbenen, voeten. Misschien een tikje te ver gegaan? Herstellen tot vrijdagavond, dat scheelt.

quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:30 schreef Tarahumara het volgende:
Dat is het criterium: achter de poes aanrennen. Misschien poes meenemen naar het loopje? ;) Het kan nog weleens tegenvallen in het heetst van de strijd. Maar wordt hoe dan ook leuk :Y
  woensdag 6 mei 2015 @ 09:49:16 #12
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_152322940
Poes mee en gaan :Y) :D
T. rent de hele dag, maar verwacht niet dat hij een km kan rennen oid. Misschien bij de Ernst en Bobbie loop volgend jaar, dan is hij 2.5 ( :X)

Spierpijn is fijn Q! :9
pi_152323032
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 08:45 schreef YUR het volgende:
Geen reactie van mijn knie na gisteren
*O*

quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:49 schreef GotC het volgende:
Spierpijn is fijn Q!
Niet :'(

Zelf 2 dagen krom gelopen na een klusochtend, een circuitrun en een uurtje ijshockey met de familie afgelopen weekend.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  woensdag 6 mei 2015 @ 10:02:30 #14
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_152323248
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 08:40 schreef Guard het volgende:
Guard, kan je mij uit de OP halen voor die Color run op 23 mei?
Die gaat het toch niet worden :N

quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:43 schreef Quoi het volgende:
Zo, spierpijn :X Kuiten, achillespezen, bovenbenen, voeten. Misschien een tikje te ver gegaan? Herstellen tot vrijdagavond, dat scheelt.
Hier geen spierpijn, dus misschien toch niet diep genoeg gegaan?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_152323655
Ik merk dat ik het toch echt makkelijker vind om in deze tijd van het jaar vaker te lopen, vooral omdat het langer licht is. Zou niet uit moeten maken, maarja...
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_152323698
quote:
[ code verwijderd ]

[ code verwijderd ]

[ code verwijderd ]

[ code verwijderd ]

[ code verwijderd ]

Als je nog eens wat weet }:| :P ;)
Alles erbij gezet
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2015 10:02 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Jammer hoor :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 6 mei 2015 @ 10:18:57 #17
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_152323700
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2015 10:02 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

[..]

Hier geen spierpijn, dus misschien toch niet diep genoeg gegaan?
Dit waren 16 intervallen met dribbel tussendoor en 2x een viaduct bestormd. Andere inspanning dan jouwtes ;) die je trouwens Veelbelovend kunt noemen :Y
pi_152323851
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:49 schreef GotC het volgende:
Poes mee en gaan :Y) :D
T. rent de hele dag, maar verwacht niet dat hij een km kan rennen oid. Misschien bij de Ernst en Bobbie loop volgend jaar, dan is hij 2.5 ( :X)

Spierpijn is fijn Q! :9
Ik snap trouwens niet hoe de meesten van ons als kinderen zo goed kunnen rennen maar het toch blijkbaar snel verleren :P Al die kids (iets ouder dan, 7-10 jaar of zo) rennen makkelijk kms van 4 tot 6 minuten.. Blijkbaar gaat er toch iets mis in ons proces van opgroeien -O-
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_152323928
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 10:24 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik snap trouwens niet hoe de meesten van ons als kinderen zo goed kunnen rennen maar het toch blijkbaar snel verleren :P Al die kids (iets ouder dan, 7-10 jaar of zo) rennen makkelijk kms van 4 tot 6 minuten.. Blijkbaar gaat er toch iets mis in ons proces van opgroeien -O-
Ik denk dat kinderen relatief veel spierkracht per kilo lichaamsgewicht hebben.
  woensdag 6 mei 2015 @ 10:29:56 #20
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_152324002
quote:

[..]

Ze kunnen gaan zonder er bij na te denken :P

Net als skiën leren denk ik? Geen angst.

Jammer dat we dat kwijtraken, maar we hebben ons verstand ook nodig. Al ben die soms ook even kwijt :+
pi_152324069
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 10:29 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ze kunnen gaan zonder er bij na te denken :P

Net als skiën leren denk ik? Geen angst.

Jammer dat we dat kwijtraken, maar we hebben ons verstand ook nodig. Al ben die soms ook even kwijt :+
Ja dat zal ook helpen, maar ik denk dat het ook gewoon is dat kinderen toch al gauw een uur of 4 per dag rondrennen terwijl wij op onze kont zitten. Althans, dat was altijd zo. Misschien dat er nu ook veel kinderen op hun kont zitten te gamen :(
pi_152324410
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 10:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik denk dat kinderen relatief veel spierkracht per kilo lichaamsgewicht hebben.
Er zit denk ik ook veel explosiviteit in. Je moet ze eens langer dan 3 kilometer laten rennen. Dan gaat het vaak al een heel stuk minder snel ;) . Er zijn denk ik ook relatief weinig kinderen die het echt leuk vinden om verder te lopen. Net als volwassenen die liever niet verder dan een halve marathon gaan :P .
pi_152324466
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 10:44 schreef Devv het volgende:

[..]

Er zit denk ik ook veel explosiviteit in. Je moet ze eens langer dan 3 kilometer laten rennen. Dan gaat het vaak al een heel stuk minder snel ;) . Er zijn denk ik ook relatief weinig kinderen die het echt leuk vinden om verder te lopen. Net als volwassenen die liever niet verder dan een halve marathon gaan :P .
Het is ook niet goed voor (kleine) kinderen om echt duursport te doen. Ik vind het ook altijd best wel schokkend als ik zo'n bericht lees over een 10-jarige die een HM heeft gelopen. Knap, maar eigenlijk heeft dat kind de energie veel harder nodig voor allerlei groeiprocessen en zo. Kinderen die atletiek doen rennen ook meestal niet langer dan 1km aan één stuk, en tussendoor veel oefeningen/spelletjes.
  woensdag 6 mei 2015 @ 11:09:09 #24
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_152325106
quote:

[..]

Geen angst om stuk te gaan en denken er niet bij na :P
  woensdag 6 mei 2015 @ 11:14:21 #25
9342 abraham
pi_152325232
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 10:18 schreef Guard het volgende:

[..]

Als je nog eens wat weet }:| :P ;)
Alles erbij gezet

Hartelijk bedankt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')