quote:
Is dit je lokroep als je klaarkomt?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Als je me 50 euro leent welquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:23 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ga jij nog inzetten vanavond? Champions League.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:10 schreef Fokker89 het volgende:
ook was hij de laatste tijd te druk met andere dingen
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:25 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Haha, daarvoor kun je beter bij haar zijn. Ze werkt nu fulltime achter de kassa bij de appie.
Ik spreek haar wel eens op whatsapp. Af en toe komt ze klagen dat ze weer geld heeft verloren met gokken, en dat ze in behandeling is en het niet werkt dit dat. Beetje kansloos, maar te vermakelijk om niet te verwijderen.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:27 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik spreek haar wel eens op whatsapp. Af en toe komt ze klagen dat ze weer geld heeft verloren met gokken, en dat ze in behandeling is en het niet werkt dit dat. Beetje kansloos, maar te vermakelijk om niet te verwijderen.
Voor 50 euro geef ik je haar nummerquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
meen je niet
Ik spreek d'r nooit meer helaas
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:28 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Voor 50 euro geef ik je haar nummer![]()
Na de eerste was het al niet grappigquote:
Het lag hem niet, berichtjes schrijven. Hij schijnt beter te zijn met z'n mond. Z'n vriendin beaamt dat.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:34 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet grappig, maar waarom?
Fylax?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het lag hem niet, berichtjes schrijven. Hij schijnt beter te zijn met z'n mond. Z'n vriendin beaamt dat.
Eigenlijk zou ik gewoon cabaretier moeten worden.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het lag hem niet, berichtjes schrijven. Hij schijnt beter te zijn met z'n mond. Z'n vriendin beaamt dat.
Hopelijk schiet je dan wel een beetje op met je show. Op die van het komische duo Tem & Specularium wachten we nog steeds.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 01:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik gewoon cabaretier moeten worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |