Dat zou de eerste keer zijn. Hij is wel op dreefquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:56 schreef Kingstown het volgende:
Inb4 chufi die straks 48 uur niet meer kan posten.
Don Quichot...quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:56 schreef Kingstown het volgende:
Inb4 chufi die straks 48 uur niet meer kan posten.
oeis, waar ???quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die is ruzie aan het maken met een modje en balanceert op het randje
Dat laatste is al maanden de situatie...quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die is ruzie aan het maken met een modje en balanceert op het randje
Graag willen dat het topic op slot gaat en dan zelf een slotje krijgenquote:
Ik wil het ervaren , maar volgens mij is dit niet slotje waardigquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Graag willen dat het topic op slot gaat en dan zelf een slotje krijgen
quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:00 schreef chufi het volgende:
Ik doe mn best, maar zeg niets verkeerd volgens mij...
Niks banwaardig, je ziekt wel lekker.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:00 schreef chufi het volgende:
Die modjes daar ken ik niet en dat heb ik netjes aangegeven in het begin en zij weten blijkbaar ook niets over de 40_ history van de laatste tijd....quote:
Die hele 40+ kan mij eigenlijk geen moer schelen weet je dat?quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Die modjes daar ken ik niet en dat heb ik netjes aangegeven in het begin en zij weten blijkbaar ook niets over de 40_ history van de laatste tijd....
Je maakt je wel druk om niks. En Fopje is het een beetje beu.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:00 schreef chufi het volgende:
Jij dan wel, vermoorde onschuld spelende dramaqueen?quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Die modjes daar ken ik niet en dat heb ik netjes aangegeven in het begin en zij weten blijkbaar ook niets over de 40_ history van de laatste tijd....
Zie mijn vorige post...quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:05 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga het niet vragen, maar ben wel nieuwsgierig wie chufi nog meer vertegenwoordigt.
Ken jij ze wel ? Zeik niet altijd zo op de man tegen mij lul...quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij dan wel, vermoorde onschuld spelende dramaqueen?
Flikker een eind op, idioot!
Je maakt jezelf echt gewoon zo ontzettend belachelijk met dat gejank van je.quote:
Ik ken de geschiedenis in ieder geval wel en daar maakte jij een groot deel van uit.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ken jij ze wel ? Zeik niet altijd zo op de man tegen mij lul...
Nee muppet, je probeert nu je eigen fouten recht te kletsen en krijgt logischerwijs 'je gelijk' niet.quote:
Zit je met Fann te dm énquote:
pardon? gedraag je naar je functiequote:Op donderdag 7 mei 2015 23:08 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je maakt jezelf echt gewoon zo ontzettend belachelijk met dat gejank van je.
Je had verdomme mijn vader kunnen zijn man. Dan zou ik me kapot schamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |