abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152330057
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:58 schreef Underdoggy het volgende:
snapt iemand dit

[..]

Een variaben deel tussen de 250k en 500k? Bedoelen ze niet een variabel deel tussen de 0 en 250k?
Blijkbaar willen ze 250k minstens ophalen tot een max van 500k met alles boven 250k mooi meegenomen.
pi_152331375
Aahhh, Project9026 Dutch Dragon Fireworks heeft het niet gehaald...

quote:
238 investeerders (goed voor 52,36% van het kredietbedrag) hebben aangegeven zich terug te trekken uit het project. Hier zijn voor de desbetreffende investeerders geen kosten aan verbonden.
Kan iemand mij vertellen waarom hier kosten aan verbonden zou zijn?
pi_152331439
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 14:42 schreef PvN1 het volgende:

[..]

Uit jouw quote maak ik op dat er juist géén kosten aan verbonden zijn... (normaliter kan je niet zomaar na toezegging je terugtrekken uit een project en er zouden dan wel kosten aan verbonden kunnen zijn)
pi_152331698
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 14:44 schreef Graankorrel het volgende:

[..]

Uit jouw quote maak ik op dat er juist géén kosten aan verbonden zijn... (normaliter kan je niet zomaar na toezegging je terugtrekken uit een project en er zouden dan wel kosten aan verbonden kunnen zijn)
Ik vind hun opmerking merkwaardig aangezien ze bij het eerdere keuze moment niet verteld hebben of het kosten tot gevolg had. Nu presenteren ze ons als of het een coulance van GVE is.

PS, zou zijn, betekend nu niet.
pi_152331790
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 14:52 schreef PvN1 het volgende:
Ik vind hun opmerking merkwaardig aangezien ze bij het eerdere keuze moment niet verteld hebben of het kosten tot gevolg had. Nu presenteren ze ons als of het een coulance van GVE is.
De herziening en de mogelijkheid tot terugtrekking zonder kosten is toch ook een coulance van GVE :?
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_152332750
quote:
99s.gif Op woensdag 6 mei 2015 14:55 schreef CaLeX het volgende:
De herziening en de mogelijkheid tot terugtrekking zonder kosten is toch ook een coulance van GVE
Als de voorwaarden wijzigen mag je je volgens mij altijd `kosteloos` terug trekken. Of GVE hier nu mee eens is of niet. Dus in zo verre is het geen coulance.

Maar wel een nutteloze discussie aangezien ze melden dat er geen kosten aan verbonden zijn. Of je het nu ziet als coulance of gewoon als melding is net hoe je het leest.
pi_152332847
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 12:09 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Allereerst welkom!
Het is denk ik handig om de info van afgelopen maanden hier op dit forum terug te lezen. Het zal veel van je vragen voor nu en in de toekomst beantwoorden.
dank u wel, ik ben druk bezig maar het is heel veel.
pi_152333418
Heb ook mijn eerste project op collin meegepakt, eens kijken hoe het daar gaat. Ze lijken me wel het meest professionneel op dit moment. Krijg steeds minder vertrouwen in gve, de meeste projecten zijn 5 of 5s en we weten dat deze niet zonder gevaar zijn.
pi_152333631
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 14:42 schreef PvN1 het volgende:

[..]

Eerder gezegd door een andere FOK!ker. Ik geloof iets over dat de ze niet voldeden aan de algemene voorwaarden. Daarom waren zij genoodzaakt om te vragen of de investering door zou gaan en dat men kosteloos zich kon terugtrekken.
... geloof ik.

Ik vind het jammer voor ze.
pi_152334165
Ik lees eigenlijk al een hele tijd mee, puur uit interesse. Ik ben zojuist met 2 projecten begonnen:

Via Symbid --> Firm 2 Find App
Via KoM --> Scheepvaart onderneming Admiraal.

De 1e is nog niet volgeschreven. De 2e was heel snel volgeschreven. Kan iemand mij vertellen wanneer je hiervan de eerste betalingen gaat krijgen?
pi_152334369
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 15:54 schreef peter070 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wanneer je hiervan de eerste betalingen gaat krijgen?
Op zijn vroegst omstreeks 8 juni, anders een maand later.
pi_152334499
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2015 16:00 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Op zijn vroegst omstreeks 8 juni, anders een maand later.
Top, dank voor de snelle reactie!
pi_152335355
Nieuwe GvE : vinyl *O*

Of het inhoudelijk ok is moet ik nog bekijken
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_152335415
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 15:20 schreef Goesten het volgende:

[..]

Als de voorwaarden wijzigen mag je je volgens mij altijd `kosteloos` terug trekken. Of GVE hier nu mee eens is of niet. Dus in zo verre is het geen coulance.

Maar wel een nutteloze discussie aangezien ze melden dat er geen kosten aan verbonden zijn. Of je het nu ziet als coulance of gewoon als melding is net hoe je het leest.
Helemaal mee eens.

Af en toe heb ik wel het idee dat er erg makkelijk op GVE gebasht wordt hier. Al het (mogelijk) negatieve wordt uitvergroot.
pi_152335421
Een nieuwe op GvE:
verkoop vinyl LPs en Singles
Naam: Diggers Recordstore
Leendoel: Financiering werkkapitaal
Bedrag: 45.000 euro
Rente: 7,0%
Looptijd: 60 maanden
Classificatie: 4
Graydon rating: BBB

Vinyl verkoop inderdaad weer steeds beter. Wel een grappig project, redelijke rating maar rente eigenlijk iets te laag.
pi_152335455
Jammer van Collin, leek me ook wel aardig om eens op proef in te stappen, maar ik vind 500 euro toch wel wat veel. Het is voor mij speelgeld, en dan heb ik niet 'zomaar' 500 euro over. Die spreid ik dan liever over twee of drie projecten bij GvE/KoM.
Schip ahoy!
pi_152335468
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 16:28 schreef komrad het volgende:
Nieuwe GvE : vinyl *O*

Of het inhoudelijk ok is moet ik nog bekijken
Eindelijk weer iets beter dan een 5. Veel ervaring en de markt van vinyl is volgens mij weer in opkomst.
pi_152335488
Omzet irt aantal fte is ook raar
pi_152335523
quote:
99s.gif Op woensdag 6 mei 2015 16:29 schreef CaLeX het volgende:
Af en toe heb ik wel het idee dat er erg makkelijk op GVE gebasht wordt hier. Al het (mogelijk) negatieve wordt uitvergroot.
Mee eens.
Het lijkt soms wel zoeken om te zeiken maar soms ook wel weer terecht......
pi_152335891
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2015 16:29 schreef Horsemen het volgende:
Een nieuwe op GvE:
verkoop vinyl LPs en Singles
Naam: Diggers Recordstore
Leendoel: Financiering werkkapitaal
Bedrag: 45.000 euro
Rente: 7,0%
Looptijd: 60 maanden
Classificatie: 4
Graydon rating: BBB

Vinyl verkoop inderdaad weer steeds beter. Wel een grappig project, redelijke rating maar rente eigenlijk iets te laag.
Hmmm, dat is op zich geen slecht project. Ik denk er nog even over na.
pi_152335974
Ik pak hem mee, nog >5 euro aan terugbetalingen voor ik weer 100 kan herinvesteren.

Genoeg gunfactor aanwezig om dat in dit project te steken.
pi_152336202
quote:
99s.gif Op woensdag 6 mei 2015 16:43 schreef CaLeX het volgende:
Ik pak hem mee, nog >5 euro aan terugbetalingen voor ik weer 100 kan herinvesteren.

Genoeg gunfactor aanwezig om dat in dit project te steken.
ik pak hem ook mee vanwege de gunfactor voor een klein bedrag. Hoe zie jij de omzet irt het aantal fte? Zie ik het verkeerd of is hier iets vreemd in de cijfers ?
pi_152336362
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 16:48 schreef komrad het volgende:

[..]

ik pak hem ook mee vanwege de gunfactor voor een klein bedrag. Hoe zie jij de omzet irt het aantal fte? Zie ik het verkeerd of is hier iets vreemd in de cijfers ?
67000 ex omzet bij 2,5fte lijkt mij ook wat raar ja. Dan blijft er niets meer over zou je zeggen.
pi_152336466
uit de pitch:
Het liquide deel van het privé vermogen in box 3 overtreft de aanstaande lening bij Geldvoorelkaar ruimschoots, waarmee de persoonlijke borgstelling ook een harde zekerheid is.

en dan rating 4/BBB

HOE KAN DAT NOU????
pi_152336491
dat had een 1/AAA moeten zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')