Ga toch naar niburu met je gezweefquote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh dan weet ik gelijk hoeveel jij 'waard' bent. Wat is dit nou voor een reactie.
Dus dan is je huis slechts 150k waard terwijl je hypotheekschuld 197k is?quote:Op donderdag 3 september 2015 18:10 schreef KeesBromfiets het volgende:
Denk zo rond de -170k, hypotheekschuld is nog zo'n 197k, net de woning gekocht :p
Edit oohja, waarde van het huis moet er nog bij op, nja dan -20k ofzo.
Zeker, wellicht leuk om een methode te bedenken om de netto contante waarde van je toekomstige carrière / arbeid te waarderenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:49 schreef miro86 het volgende:
Theoretisch zou je ook de waarde van je human capital moeten optellen (verdisconteerd inkomen uit arbeid tot je pensioen)
Ik zou precies hetzelfde doen als met een aandeel. Je pakt je huidige netto salaris, je probeert daarna te komen tot een schatting van je netto salarisgroei tot je pensioen (2,5%?). En dan verdisconteer je 'm.quote:Op vrijdag 4 september 2015 08:33 schreef Rusesabagina het volgende:
[..]
Zeker, wellicht leuk om een methode te bedenken om de netto contante waarde van je toekomstige carrière / arbeid te waarderen
Nja incl rente en bouwdepotquote:Op donderdag 3 september 2015 19:09 schreef ulq het volgende:
[..]
Dus dan is je huis slechts 150k waard terwijl je hypotheekschuld 197k is?
Dat kan zeker de helft stijgen als het poesopmijnstok(je) wordt.quote:
Mijn waarde zit in het feit dat ik van het leven genietquote:Op vrijdag 4 september 2015 08:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn waarde zit vooral in kennis en ervaring. Liquiditeiten en Vastgoed zijn leuk maar leveren lang niet zoveel op
Alleen als je een FOK!se 30cm hebt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat kan zeker de helft stijgen als het poesopmijnstok(je) wordt.
Dat is hier anders vanwege de pensioenvoorzieningen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:58 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik las pas: als je tien dollar hebt, en geen schulden, ben je rijker dan 25% van de Amerikanen.
Dat zal in Nederland ook wel gelden.
Vastgoed waar je zelf in woont wel dat voorkomt huurkosten.quote:Op vrijdag 4 september 2015 08:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn waarde zit vooral in kennis en ervaring. Liquiditeiten en Vastgoed zijn leuk maar leveren lang niet zoveel op
Nou jongens sluit de gelideren.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:02 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Alleen als je een FOK!se 30cm hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |