Als je de onderwater-hypotheken en de mensen met andere schulden bij elkaar optelt haal je dat wel ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:58 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik las pas: als je tien dollar hebt, en geen schulden, ben je rijker dan 25% van de Amerikanen.
Dat zal in Nederland ook wel gelden.
loterij.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:05 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
[..]
En hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Dan staat je huis flink onderwaterquote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:52 schreef Kreator het volgende:
-150.000 euro.
Geen erfenis, wel een hypotheek.
-edit- Ik zei iets doms. Je hebt gelijk. Ik maakte een foutje.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:33 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dan staat je huis flink onderwater
Zolang er evenveel waarde tegenover staat is het geen schuldquote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. Een hypotheek is ook gewoon een schuld.
GOdverdomme niet zo snel reageren.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:59 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Zolang er evenveel waarde tegenover staat is het geen schuld
Fok! is niet bejaard, de pensioenen zullen dus lager zijn dan het aandeel in de staatsschuld. Dus reken jezelf niet rijk...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:50 schreef hottentot het volgende:
Veel mensen hier vergeten in de totale waarde denk ik de waarde van het pensioenfonds mee te nemen, en dan komen ook diegenen wiens huis onder water staat ook veelal ruim in de plus terecht.
De Nederlandse overheid is gezien al haar bezittingen extreem vermogend, alleen het te gelde maken zal lastig zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:01 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Fok! is niet bejaard, de pensioenen zullen dus lager zijn dan het aandeel in de staatsschuld. Dus reken jezelf niet rijk...
Brengt me op de volgende vraag: hoeveel is de Nederlandse overheid waard?
Wat een onzin aanname.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:58 schreef LazyDave het volgende:
Hypotheek al helemaal afgelost TS, dus dat betekent dat je al veel ouder bent?
Tot je 27e thuis wonen en flink sparen helpt ook.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:58 schreef LazyDave het volgende:
Hypotheek al helemaal afgelost TS, dus dat betekent dat je al veel ouder bent?
jij ook al 25 miljoen, ik ook! wat toevalligquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:03 schreef RamboDirk het volgende:
miljoen of 25, weliswaar in een bv. Franchise-formule die goed is uitgepakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |