Waarmee?quote:
ik weet nieteens waarmee ik hulp wil. ik denk het feit dat ik ineens zonder waarschuwing kwaliteitsmedewerker ben geworden (wat ik niet wil) en niet echt weet wat ik ermee moet doen?quote:
ik begon aan het vakkenvullen, kwam aan op een dinsdagochtend werd aangesproken als kwaliteitsmedewerker.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:00 schreef Godtje het volgende:
Dus je bent aan een baan begonnen zonder dat je wist welke werkzaamheden je moet uitvoeren?
En je hebt niet de vraag gesteld over overuren betaald worden?
Wat ben je volgens je contract? En wat is er besproken tijdens de sollicitatie/intake?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:02 schreef vltn het volgende:
[..]
ik begon aan het vakkenvullen, kwam aan op een dinsdagochtend werd aangesproken als kwaliteitsmedewerker.
Man daar let je toch niet op als vakkenvullerquote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat ben je volgens je contract? En wat is er besproken tijdens de sollicitatie/intake?
Wat?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:56 schreef vltn het volgende:
Volgens mij ben ik speciaal voor die reden niet naar de McDonalds gegaan omdat je daar het eerste jaar ook schoonmaker bent.
ik heb gesolliciteerd en ben aangenomen als vakkenvuller. dat staat ook in mijn contract en is besproken tijdens alle drie de gesprekken: één voor het solliciteren, één voor het doornemen van het contract en één voor het doornemen van wat ik ga doen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat ben je volgens je contract? En wat is er besproken tijdens de sollicitatie/intake?
Je moet niet zeuren, luiwammes.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:06 schreef vltn het volgende:
ik snap dat als ik iets laat vallen dat ik het even netjes opruim, maar dat ik meteen de hele winkel moet schoonmaken volgens een lijstje valt wel heel erg tegen.
En wat staat in je functiebeschrijving?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:04 schreef vltn het volgende:
[..]
ik heb gesolliciteerd en ben aangenomen als vakkenvuller. dat staat ook in mijn contract en is besproken tijdens alle drie de gesprekken: één voor het solliciteren, één voor het doornemen van het contract en één voor het doornemen van wat ik ga doen.
het is niet zo dat ik lui ben, ik ben alles behalve. het is gewoon dat ik echt niks heb met schoonmaken omdat ik van de meeste artikelen rode uitslag krijg en een vuurrode kop van die sterke geur.quote:
Je komt wel zo over. Schoonmaken hoort er nou eenmaal bij bij veel (bij)baantjes. Ze hebben niet 1 persoon specifiek aangenomen voor enkel de schoonmaak, dat lijkt me toch wel logischquote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:13 schreef vltn het volgende:
[..]
het is niet zo dat ik lui ben, ik ben alles behalve. het is gewoon dat ik echt niks heb met schoonmaken omdat ik van de meeste artikelen rode uitslag krijg en een vuurrode kop van die sterke geur.
kort samengevat: spiegelen, vullen, splitsen, niet in die volgorde. anderen helpen als je klaar bent is ook niet verkeerd en iets opruimen als je het (kapot) laat vallen lijkt me normaal.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En wat staat in je functiebeschrijving?
Nee, nee. Je functieomschrijving. In je contract staat een functie, en die functie staat ergens omschreven. Als in die functieomschrijving staat dat je alles moet poetsen, moet je poetsen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:24 schreef vltn het volgende:
[..]
kort samengevat: spiegelen, vullen, splitsen, niet in die volgorde. anderen helpen als je klaar bent is ook niet verkeerd en iets opruimen als je het (kapot) laat vallen lijkt me normaal.
Dat is de vacature, niet de volledige functieomschrijving gok ik. Maar: "en zorg je ervoor dat de winkel er verzorgd uitziet"quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:29 schreef vltn het volgende:
Als medewerker vulploeg bij Onze Albert Heijn los je de vrachtwagens, vul je de schappen en zorg je ervoor dat de winkel er verzorgd uitziet. Je doet dit samen met jouw team, waardoor het iedere dag weer gezellig is.
Voor deze functie moet je een aanpakker zijn die het leuk vindt om in teamverband te werken en mensen te helpen.
Wij zoeken een medewerker vulploeg voor minimaal 8 uur en maximaal 12 uur per week op: ‘s middags, ‘s avonds.
van internet geplukt maar dit is waar ik voor gesolliciteerd heb en zo staat het in mijn contract.
Nou ja, dan ga naar je teamleider, en niet naar FOK!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:31 schreef vltn het volgende:
Het hele winkelteam van deze Albert Heijn winkel in (mijn stad) werkt hard aan kwaliteit. Daar kunnen we jouw hulp goed bij gebruiken. Ben je een kei in hygiëne? Dan kun jij ervoor zorgen dat de winkel schoon en veilig is, voor klanten en voor iedereen die er werkt!
Wij zoeken een kwaliteitsmedewerker voor minimaal 4 uur en maximaal 9 uur per week op: alle dagen.
hier heb ik niet voor gesolliciteerd en staat ook niet in mijn contract.
Nogmaals, dan stap naar je teamleider. Of moet een van ons even bellen voor je?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:34 schreef vltn het volgende:
Het hele winkelteam van deze Albert Heijn winkel werkt hard aan kwaliteit. Daar kunnen we jouw hulp goed bij gebruiken. Ben je een kei in hygiëne? Dan kun jij ervoor zorgen dat de winkel schoon en veilig is, voor klanten en voor iedereen die er werkt!
Wij zoeken een kwaliteitsmedewerker voor minimaal 4 uur en maximaal 9 uur per week op: alle dagen.
het verschil is er, mensen. verzorgd uitzien daarmee bedoelen ze dat de schappen netjes staan, dat alles gespiegeld is, niet dat ik alleen maar met schoonmaak bezig ben wat niets met het vullen te maken heeft.
Vaak staat er iets van "vakkenvullen en alle andere voorkomende werkzaamheden binnen het bedrijf" dus ook poetsen als de baas dat vraagt. Is ook niet meer dan logisch eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee, nee. Je functieomschrijving. In je contract staat een functie, en die functie staat ergens omschreven. Als in die functieomschrijving staat dat je alles moet poetsen, moet je poetsen.
Yep. Maar TS is stilgevallenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:59 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Vaak staat er iets van "vakkenvullen en alle andere voorkomende werkzaamheden binnen het bedrijf" dus ook poetsen als de baas dat vraagt. Is ook niet meer dan logisch eigenlijk.
quote:Wij zijn overeengekomen dat je bereid bent in de gehele winkel werkzaamheden van vergelijkbaar functieniveau uit te voeren.
Als je dit aangeeft dat je er uitslag van krijgt kan het goed zijn dat ze je gewoon andere taken geven.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:13 schreef vltn het volgende:
[..]
het is niet zo dat ik lui ben, ik ben alles behalve. het is gewoon dat ik echt niks heb met schoonmaken omdat ik van de meeste artikelen rode uitslag krijg en een vuurrode kop van die sterke geur.
dat heeft ze ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heeft TS meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt zijn leidinggevende aan te spreken?
Dat hij z.s.m. een kwaliteitsmedewerker aan het zoeken is, aangezien we daar maar een van hebben. Daarom hebben ze mij tijdelijk op die vacature geplaatst. Hij heeft morgen en zaterdag daar een sollicitant(e) voor.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En wat zei de leidinggevende van het beklaagde feit?
Kijk aan.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:09 schreef vltn het volgende:
[..]
Dat hij z.s.m. een kwaliteitsmedewerker aan het zoeken is, aangezien we daar maar een van hebben. Daarom hebben ze mij tijdelijk op die vacature geplaatst. Hij heeft morgen en zaterdag daar een sollicitant(e) voor.
Niet zeuren maar doorpoetsen. Hetgeen wat schuimpjes zei staat zeer waarschijnlijk in je contract.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:09 schreef vltn het volgende:
[..]
Dat hij z.s.m. een kwaliteitsmedewerker aan het zoeken is, aangezien we daar maar een van hebben. Daarom hebben ze mij tijdelijk op die vacature geplaatst. Hij heeft morgen en zaterdag daar een sollicitant(e) voor.
Jij gaat het maken in het levenquote:Op zondag 10 mei 2015 02:43 schreef Freezed6 het volgende:
Slechte managers kunnen de K*r krijgen! Wat een zooitje ook he lekker uitmelken van medewerkers! Ik zou de proeftijd uitzingen en dan pertinent weigeren om dit soort "extra rot taken" nog verder te doen. Ze namen maar iemand extra in dienst.
Ik werk al jaren en heb al meerdere rechtzaken gewonnen met geld gedragen van 10K+ euro's omdat die harries denken alles maar te kunnen maken .. nou vergeet het maar ze zullen bloeden voor dat gedrag.
Kom dus op voor jezelf of ga bij de vakbond want ow ow ow wat zijn er veel mensen in NL die dit allemaal maar toelaten gewoon weg treurig. Ik verbaas mij er enorm erover dat men zich zo laat misleiden en laat naaien door dit soort types. Dit alles uiteraard onder een zwets verhaal van:
"voor het Team met elkaar werken"
of
"dat klusje kan er wel bij toch?"
of
"Jij werkt niet mee terwijl de rest dit wel doet"
en ga zo maar door!
Nee!
Fout!
Niet doen!
Niet jouw taak!
Er is geen bewijs!
Dit is niet op jouw niveau!
Je moet sterk om je schoenen staan maar bij zit soort streken moet je in de manager zijn bakkes zeggen (denken) dat hij dood kan neervallen met zijn gekke ideeen.
(letterlijk zeg je dus dat hij/zij beter iemand anders moet aannemen die dat heel goed kan want jij bent vakkenvuller etc) .
Je zal je verbazen. De ene zal je ontslaan( de slechte manager en daar wil je toch niet werken) de andere zal nog eens nadenken( betere manager) .
succes.
En toen werd je wakker in je bijstandshuisjequote:Op zondag 10 mei 2015 02:43 schreef Freezed6 het volgende:
Slechte managers kunnen de K*r krijgen! Wat een zooitje ook he lekker uitmelken van medewerkers! Ik zou de proeftijd uitzingen en dan pertinent weigeren om dit soort "extra rot taken" nog verder te doen. Ze namen maar iemand extra in dienst.
Ik werk al jaren en heb al meerdere rechtzaken gewonnen met geld gedragen van 10K+ euro's omdat die harries denken alles maar te kunnen maken .. nou vergeet het maar ze zullen bloeden voor dat gedrag.
Kom dus op voor jezelf of ga bij de vakbond want ow ow ow wat zijn er veel mensen in NL die dit allemaal maar toelaten gewoon weg treurig. Ik verbaas mij er enorm erover dat men zich zo laat misleiden en laat naaien door dit soort types. Dit alles uiteraard onder een zwets verhaal van:
of
of
en ga zo maar door!
Nee!
Fout!
Niet doen!
Niet jouw taak!
Er is geen bewijs!
Je moet sterk om je schoenen staan maar bij zit soort streken moet je in de manager zijn bakkes zeggen (denken) dat hij dood kan neervallen met zijn gekke ideeen.
(letterlijk zeg je dus dat hij/zij beter iemand anders moet aannemen die dat heel goed kan want jij bent vakkenvuller etc) .
Je zal je verbazen. De ene zal je ontslaan( de slechte manager en daar wil je toch niet werken) de andere zal nog eens nadenken( betere manager) .
succes.
Bedankt Hans.quote:Op zondag 10 mei 2015 02:43 schreef Freezed6 het volgende:
of
of
en ga zo maar door!
Nee!
Fout!
Niet doen!
Niet jouw taak!
Er is geen bewijs!
succes.
quote:Op zondag 10 mei 2015 02:43 schreef Freezed6 het volgende:
of
of
en ga zo maar door!
Nee!
Fout!
Niet doen!
Niet jouw taak!
Er is geen bewijs!
succes.
lueken trollquote:Op zondag 10 mei 2015 02:43 schreef Freezed6 het volgende:
of
of
en ga zo maar door!
Nee!
Fout!
Niet doen!
Niet jouw taak!
Er is geen bewijs!
succes.
Ik gelukkig wel. Hoe staat het met jouw of ben je ook zo'n treurige ik-laat-alles-met-mij-doen NL-er?quote:
Ik doe precies wat de baas van me vraagt.quote:Op zondag 17 mei 2015 21:24 schreef Freezed6 het volgende:
[..]
Ik gelukkig wel. Hoe staat het met jouw of ben je ook zo'n treurige ik-laat-alles-met-mij-doen NL-er?
Je kunt - als het goed is - je gewerkte uren op AH Plaza bekijken.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:56 schreef vltn het volgende:
Afgelopen maand solliciteerde ik voor de baan als vakkenvuller bij de Albert Heijn. Vandaag heb ik mijn 4e werkdag. De eerste keer heb ik gewoon vakken gevuld, hoe het zou moeten, en de andere twee keren was ik ineens een kwaliteitsmedewerker die toiletten schoonmaakte en vloeren dweilde en meer van dat soort onzin. Volgens mij ben ik speciaal voor die reden niet naar de McDonalds gegaan omdat je daar het eerste jaar ook schoonmaker bent. Ik weet niet precies wat ik nu moet doen eigenlijk. Als kwaliteitsmedewerker mocht ik afgelopen zaterdag ook helpen bij de afdeling brood, dat was wel leuk, maar sorry, ik vind het vakken vullen toch een stuk leuker, ook omdat ik om het kwartier bij de pers machine moet kijken of hij niet vol zit met sinaasappelschillen en die dan vervolgens te legen en dan weer plakkerig te zijn en er naar te ruiken. HELP.
ohja on top of that, afgelopen zaterdag toen ik brood moest helpen, kwam mijn teamleider om 15.45 naar me toe terwijl ik 16.00 klaar zou zijn. Ik moest brood helpen tot het daar schoner, geregelder, en sneller ging, aangezien de jongen die daar stond het best moeilijk had. Heb overgewerkt tot 17.30. Én ik weet niet of ik daar uitbetaald voor krijg.
Moeten wij daar wat van geloven? Ik geloof nog eerder dat Barbie van Oh Oh Cherso een maagd is.quote:Op zondag 10 mei 2015 02:43 schreef Freezed6 het volgende:
of
of
en ga zo maar door!
Nee!
Fout!
Niet doen!
Niet jouw taak!
Er is geen bewijs!
succes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |