quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:54 schreef JufMariska het volgende:
Begin een eigen bedrijf, dan ben je nooit altijd vrij![]()
Je bent bekend met de term Niet Van Toepassing (N.v.t)quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:57 schreef DJMO het volgende:
Ik moest een aanmeldformulier voor de fysio invullen. Verplichte velden: school, groep, en namen leerkrachten. antwoord: thuisonderwijs, groep 0 en mama. Ik moest iets invullen
joah, maar dit vond ik leukerquote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je bent bekend met de term Niet Van Toepassing (N.v.t)
Saar kan zwaaien![]()
Nu hebben wij thuis de bumbo al verkocht maar ik kreeg deze foto gister van het kdv:quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:14 schreef Loj het volgende:
Zwaaien is tof!
Goed op tijd begonnen met het onderwijs DJMO
Ik durf Js niet meer in de bumbo te zetten, hij kroop er net uit
We gaan door met de ikeastoel! (En eindigen met een tripptrapp)
Regeldag, kan best hoor....quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:03 schreef MevrouwCactus het volgende:
Na vijf uur huilen sliep Sjaak van 1.00u-10.00u, met twee voedingen tussendoor. Sindsdien is het weer huilen, behalve als hij de fles krijgt. Regeldag? Kan dat met de fles? Hij slaapt heel soms even 20 minuten, maar is verder compleet ontroostbaar. Ik vind het hartverscheurend maar krijg er ook een ontzettende hoofdpijn van. Ben er heel erg klaar mee maar dat kan niet, want mijn kind enzo. Vrouw is thuis tot 15.00u en moet daarna een paar uur werken. Dan ben ik dus alleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |