zelfs normale post is voor 3% bewerkt door jogy..quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:32 schreef jogy het volgende:
Ja ja, opgeschoond. Nu weer even lief verder spelen.
Och, bietje trollen, moet kunnen toch:quote:Op maandag 25 mei 2015 22:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kan jou niet betrappen op getroll eerlijk gezegd. Je bent èèn van de best gedragende users in heel BNW.
Anyway. Terug on topic.
quote:
We hadden het toch over tuinhek, bassie_b heeft al een waarschuwing gehad en vind ik nu op zich best goed meeposten, niet erger dan anderen iig, al zegt dat niet veel in BNW somsquote:Op maandag 25 mei 2015 22:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Och, bietje trollen, moet kunnen toch:
[..]triest.
ach was onzin ? waarom laat je gewoon niet alles staan?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:01 schreef jogy het volgende:
Ah, dat was onzin, niet echt feedback. Verwijderd.
Het was een fittie tussen theguyver en matador, kon ik niets mee.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:13 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ach was onzin ? waarom laat je gewoon niet alles staan?
Nu poets je alle kritiek weg en doet het af als onzin ?
straatje steeds schoonvegen ?
zag ik maar als je het steeds snel weghaalt kunnen andere users er niet op reageren .quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Het was een fittie tussen theguyver en matador, kon ik niets mee.
gewoon alles laten staan en niks wegmoffelenquote:
Wat copycat zegt. Het stond al 10 uur op zicht dus als je het gemist hebt is het spijtig maar meer niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:26 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
zag ik maar als je het steeds snel weghaalt kunnen andere users er niet op reageren .
zo wek je de de indruk,dat je alle kritiek op die M wegmoffelt en aan zijn zijde staat
mogen de users dat zelf uitmaken ? tiaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:31 schreef Copycat het volgende:
Dat is geen wegmoffelen, negative Nancy, dat is onzin verwijderen die niets bijdraagt en enkel vertroebelt.
Nee.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:32 schreef StaceySinger het volgende:
mogen de users dat zelf uitmaken ? tia
door de kritiek op M steeds weg te halen wekt Jogy de indruk partijdig te zijnquote:
Oh gelukkig, jij weet ook niet wat tia in dit verband betekent.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
Je hebt een tia en post nog lekker stug door?Commitment!
Nonsens. Je laat je eigen antipathie spreken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:34 schreef StaceySinger het volgende:
door de kritiek op M steeds weg te halen wekt Jogy de indruk partijdig te zijn
ik zeg niet dat hij dat is maar je moet alle schijn vermijden
is net politiek
het lijkt nu net alsof M een vriendje bij fok heeft die hij even kan inseinenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nonsens. Je laat je eigen antipathie spreken.
Thanks in advance.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh gelukkig, jij weet ook niet wat tia in dit verband betekent.
That is all?
Ja, in jouw negatieve geest zal dat heus zo zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:37 schreef StaceySinger het volgende:
het lijkt nu net alsof M een vriendje bij fok heeft die hij even kan inseinen
van kan jij het ff weghalen ,komt me beter uit
Nope. De reden dat het verwijderd is was om onnodig geneuzel te voorkomen, helaas niet helemaal gelukt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:32 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
mogen de users dat zelf uitmaken ? tia
Denk jij zo? Wat een negatieve blik op mensen, zeg.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:37 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
het lijkt nu net alsof M een vriendje bij fok heeft die hij even kan inseinen
van kan jij het ff weghalen ,komt me beter uit
De huidige "discussie" is anders veel minder BNW.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat copycat zegt. Het stond al 10 uur op zicht dus als je het gemist hebt is het spijtig maar meer niet.
Het gaat specifiek om dat éne topic hé. Er was een discussie over dat de gematigde bnw-visie werd weggedrukt en daar ben ik het wel mee eens, dus is dat Monsanto-topic gestart met dat in het achterhoofd. Het is toch een paar weken goed gegaan tot afgelopen week maar qua informatievergaring vond ik het een stuk soepeler gaan dan de gemiddelde hard-core BNW topics. Op een gegeven moment werd er gewoon door beide partijen zaken aangenomen en geaccepteerd van elkaar. Ik viel bijna van mijn stoel af.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De huidige discussie is anders veel minder BNW.
De discussie over kritisch denken was inhoudelijk, jogy. Jammer dat juist dat, wat BNW zou moeten kenmerken, weg is (en dit gelul van Stacey blijkbaar wel erg BNW-feedback is).
Eh, ok, maar met guyver ging het om kritisch denken, niet zozeer om het K&L-topic of Monsanto of wat dan ook.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Het gaat specifiek om dat éne topic hé. Er was een discussie over dat de gematigde bnw-visie werd weggedrukt en daar ben ik het wel mee eens, dus is dat Monsanto-topic gestart met dat in het achterhoofd. Het is toch een paar weken goed gegaan tot afgelopen week maar qua informatievergaring vond ik het een stuk soepeler gaan dan de gemiddelde hard-core BNW topics. Op een gegeven moment werd er gewoon door beide partijen zaken aangenomen en geaccepteerd van elkaar. Ik viel bijna van mijn stoel af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |