Toch wel leuk om een voorbeeld te zien van hoe tekst multi-interpretabel is dan.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:54 schreef kalinhos het volgende:
Ik had 'm opgevat als de plek waar je heen gaat als een topic uit de klauwen loopt.
Dit "klote filmpje" (sic) heb jij uit de OP gesloopt en is door de mods teruggeplaatst.quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:20 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ga je nu die klote filmpjes weer terug zetten in de OP ?![]()
en is dit een video (met de horror muziek) door de ouders van Kris ? schande !!
[ afbeelding ]
ja ziekquote:Op donderdag 14 mei 2015 16:37 schreef Copycat het volgende:
Waarom pretendeer je dat jouw YouTubeje van de ouders van een van de meisjes is?
Ja dat is Mata. Daar hebben trouwens wel meer mensen een handje van Stacey en ik noem geen namenquote:Op donderdag 14 mei 2015 16:45 schreef StaceySinger het volgende:
ja ziek
eerst spamt ie het vorige topic vol (4 posts in 2 min) en dan even snel een nieuwe OP aanmaken en post snel z'n eigen misselijkmakende zooi er weer in
haha je hebt gelijkquote:Op donderdag 14 mei 2015 16:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja dat is Mata. Daar hebben trouwens wel meer mensen een handje van Stacey en ik noem geen namen
Jij ookquote:Op donderdag 14 mei 2015 16:50 schreef StaceySinger het volgende:
[ Bericht 29% gewijzigd door StaceySinger op 14-05-2015 17:00:23 ]
het geniep eruit halen ?quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:51 schreef jogy het volgende:
Godsallemachtig. Wat lopen we nou te miepen over dat filmpje. Doe normaal, dat ding zit er al tijden in en om het er nou in het geniep uit te halen is al sneu genoeg.
Het zit er en het blijft er.
Dat jullie een hekel aan elkaar hebben is jammer maar val de rest er niet mee lastig.
quote:
Nee, ik poll niks. Als men vanaf nu filmpjes en artikelen eruit gaan slopen op basis van wat ze vinden dat er wel en niet thuis hoort dan zou een mata, omnivoor en dergelijken dat ook mogen doen en is het hek van de dam. Hetgeen wat er in zit blijft er in, voeg maar dingen toe als je dat wil maar er gaat niets meer uit. Normaal zou het geen probleem zijn maar omdat jullie je gedragen als een stel kleuters moeten er dit soort regeltjes ingesteld worden om de rust te bewaren.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:02 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
het geniep eruit halen ?
het is er geniepig ingezet en hoor niet in de Op thuis
merendeel van de users vind dat
poll maar
Zet er dan in ieder geval bij, dat het een eenmansactie is, en zeker niet zo dat men denkt dat het van de nabestaanden is. En een waarschuwing op het geluid eerst uit te zettenquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, ik poll niks. Als men vanaf nu filmpjes en artikelen eruit gaan slopen op basis van wat ze vinden dat er wel en niet thuis hoort dan zou een mata, omnivoor en dergelijken dat ook mogen doen en is het hek van de dam. Hetgeen wat er in zit blijft er in, voeg maar dingen toe als je dat wil maar er gaat niets meer uit. Normaal zou het geen probleem zijn maar omdat jullie je gedragen als een stel kleuters moeten er dit soort regeltjes ingesteld worden om de rust te bewaren.
dus die mata mag bepalen wat er in de OP komt ?quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, ik poll niks. Als men vanaf nu filmpjes en artikelen eruit gaan slopen op basis van wat ze vinden dat er wel en niet thuis hoort dan zou een mata, omnivoor en dergelijken dat ook mogen doen en is het hek van de dam. Hetgeen wat er in zit blijft er in, voeg maar dingen toe als je dat wil maar er gaat niets meer uit. Normaal zou het geen probleem zijn maar omdat jullie je gedragen als een stel kleuters moeten er dit soort regeltjes ingesteld worden om de rust te bewaren.
dat filmpje was eruitquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik lees dat totaal niet. Lees dat wat er nu staat er gewoon blijft. Andere dingen toevoegen kan, weghalen niet.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:22 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dus die mata mag bepalen wat er in de OP komt ?
is dat de strekking van je betoog?
Het merendeel van de users zeurt niet zo, gelukkig.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:02 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
het geniep eruit halen ?
het is er geniepig ingezet en hoor niet in de Op thuis
merendeel van de users vind dat
poll maar
Dat heeft Stacy verkeerd gezien; n het topic heeft @Stacey de bewuste OP gequote, bericht nr. 3quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:37 schreef Copycat het volgende:
Waarom pretendeer je dat jouw YouTubeje van de ouders van een van de meisjes is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |