Dan ook maar een regenjasje aan.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb het vermoeden dat dat net niet genoeg gaat zijn: windkracht 6, 23 mm regen en onweer en hagel.... Maar wie weet valt het morgen eind vd middag wel mee, we blijven hopen
Weerbericht lezen is niet iets wat je op het stadsdeel doet...quote:Op maandag 4 mei 2015 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is er al, ze zetten het dan ook onder water.
Alleen heeft het de afgelopen 2 jaar niet gevroren...
Dan ben je per definitie al te laat...quote:Op maandag 4 mei 2015 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Weerbericht lezen is niet iets wat je op het stadsdeel doet...
Ja voor de eerste marathon op natuurijs.. Maar wanneer je weet dat het een tijdje blijft vriezen kun je het altijd nog onder laten lopen ... ipv hele winter nat laten staan...quote:Op maandag 4 mei 2015 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan ben je per definitie al te laat...
alles behalve Spinvis!quote:Op maandag 4 mei 2015 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je gisteren nog een concert bezocht?
asquote:Op maandag 4 mei 2015 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je voor 2400 besteld kunnen er nog een hoop pakjes geleverd worden
ik meer dan evenquote:Op maandag 4 mei 2015 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Ik moest toch even lachen:
http://nos.nl/artikel/203(...)alsdorpervlakte.html
gaan we trouwen?quote:Op maandag 4 mei 2015 23:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]Mooi figuur is dat
Vorige week nog live gezien
Oh ik was er al weer vanaf geschrapt?quote:Op maandag 4 mei 2015 23:25 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, wil jij ook?
dan zet ik je op mijn lijstje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |