Filmpje!quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk ook niet heel erg blij zijn als ik op de bus van 02:45 sta te wachten naar mijn vlucht van Longyearbyen naar Oslo van 04:40. Maar ja fuckit weetje. Yolo allesBeetje laag gaan hoort er bij
Ja dalek he. Future. Eerst naar Wales, Svalbard is pas in augustus.quote:
EXTERMINATE!!!!quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dalek he. Future. Eerst naar Wales, Svalbard is pas in augustus.
De voeding van de wijk loopt via lokale transformatorhuisjes, de voeding van onderstations zit rechtstreeks aangesloten in een hoogspanningsstation.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:51 schreef Basekid_NZ het volgende:
Een groot deel van de stad rondom station Maastricht zit zonder stroom. Kan alles dan nog rijden? Neem aan dat de hoogspanning niet op het normale net zit, maar de wissels en seinen enzo?
Vakantie, maar hoorde al wat voorbij komen. Als PEC Zwolle fan (die verdorie in Groningen woont) vond ik het niet erg als het feestje even verstoord zou wordenquote:Op woensdag 6 mei 2015 18:56 schreef derLudolf het volgende:
He ZZZ moest je nou perse die trein door de stoet van FC Grunn laten gaan?
Mono, kon/mocht je de trein niet even stil zetten
Haha, moet ik het telefoonnummer van korrelatie even geven?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vakantie, maar hoorde al wat voorbij komen. Als PEC Zwolle fan (die verdorie in Groningen woont) vond ik het niet erg als het feestje even verstoord zou worden(Niet met aanrijdingen, maar gewoon dat het alleen al afgeblazen zou worden). Die huldiging was bij mij achter het huis. Klootzakkerij. Ik kijk met een blikje bier naar mijn mooie PEC Zwolle vlag en voel mijn blauw-wit hart bloeden.
Als FC Groningen nou tegen elke andere club speelde zou ik juichen voor ze. Dit was zuur. Maar al-met-al, het is een mooie prestatie en ze hebben terecht gewonnen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Haha, moet ik het telefoonnummer van korrelatie even geven?![]()
Ik gunde het ze beide wel. Was al lang blij dat de beker boven de IJssel bleef
rot op man leer eens wat "gat" isquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:45 schreef Basekid_NZ het volgende:
Pff de "intercity" van den bosch naar Zwolle stopt echt in elk gat.
Ik heb het opgezocht en vond de volgende plaatsen in mijn woordenboek:quote:
In jouw woordenboek staan alleenquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:47 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht en vond de volgende plaatsen in mijn woordenboek:
- Oss
- Nijmegen Lent
- Elst
- Arnhem Zuid
- Dieren
- Olst
- Wijhe
Dat begint al tussen Roosendaal en Bredaquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:47 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon gelijk, na Nijmegen rijdt die "intercity" als boemeltje verder.
Kijk jij snapt hetquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:47 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht en vond de volgende plaatsen in mijn woordenboek:
- Oss
- Nijmegen Lent
- Elst
- Arnhem Zuid
- Dieren
- Olst
- Wijhe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |