EN vliegen vanaf Teuge?quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:46 schreef Blistering het volgende:
Ik ben aan het onderzoeken wat het kost om vanuit Apeldoorn naar Weeze Flughafen te reizen.
Dat is gewoon duurder dan m'n vliegtickets naar StockholmHoly shit wat een prijzen.
Lekker in de Cessna naar Stockholm tuffen. Onderweg nog 6x landen om te tanken.quote:
Terecht dat de trein voor ging. Je weet dat het er druk is met tien treinen per uur, waarbij er tweemaal per uur in zestien minuten tijd vijf treinen langs komen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:56 schreef derLudolf het volgende:
He ZZZ moest je nou perse die trein door de stoet van FC Grunn laten gaan?
Mono, kon/mocht je de trein niet even stil zetten
Nee naar Weeze natuurlijk pipoquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:17 schreef Blistering het volgende:
[..]
Lekker in de Cessna naar Stockholm tuffen. Onderweg nog 6x landen om te tanken.
Ook veel waarschijnlijk.quote:
Oh aar kun je opzicht dan wel makkelijk omheen plannen ja. Was ook gekheid dat de trein zou moeten stoppen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Terecht dat de trein voor ging. Je weet dat het er druk is met tien treinen per uur, waarbij er tweemaal per uur in zestien minuten tijd vijf treinen langs komen.
Holy shit, dat had ik nog niet eens gezienquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:50 schreef James1988 het volgende:
Vanaf Weeze naar Stockholm? Dan vlieg je zeker van/naar Skavsta Airport met Crying Ryanair? Succes
Ik vlieg in juli vanaf Amsterdam naar Stockholm Arlanda met KLM. Kost wat meer dan Ryanair, maar alle kosten van voor- en natransport en het meenemen van een koffer maken Ryanair duurder dan KLM.
We blijven toch Nederlanders héquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Boeiend man, gewoon lekker vakantie vieren. Vakantie is geen tijd om over geld te zeiken
Vorig jaar ging ik naar een conferentie in Amberg, een heel schattig plaatsje in het zuidoosten van Duitsland, niet heel erg ver van de Tsjechische grens. Met het vliegtuig had die reis ongeveer ¤0,- gekost maar was de reistijd een half uur langer (het budget voor treinreizen was op, lang verhaal, Amerikaans bedrijf, vliegen mocht wel). Nu draaide mijn baas op voor deze kosten (¤78,- retour, heenweg 1e klas). Uiteindelijk was het vliegtuig waar een concullega die in Amsterdam woont ongeveer 3 uur vertraagd, ik dankzij de geniale planning van Deutsche Bahn slechts 2 uur (maar werd gecompenseerd met bier). Ik zou echt drie keer liever die ¤78,- uitgeven waarna ik er ook gewoon ben dan eerst naar het westen, dan naar München, dan met een trein, dan met nog een trein. Gewoon fucking gedoen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:58 schreef Blistering het volgende:
[..]
We blijven toch Nederlanders héIedere euro extra is er één teveel.
Ik ga waarschijnlijk ook niet heel erg blij zijn als ik op de bus van 02:45 sta te wachten naar mijn vlucht van Longyearbyen naar Oslo van 04:40. Maar ja fuckit weetje. Yolo allesquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:59 schreef James1988 het volgende:
Helemaal mee eens, maar even iets verder kijken dan "Oeh, goedkoop vliegticket" scheelt je wel wat frustratie van het soort "godverdegodver, sta ik hier in fucking Skavsta".
quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:03 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Vorig jaar ging ik naar een conferentie in Amberg, een heel schattig plaatsje in het zuidoosten van Duitsland, niet heel erg ver van de Tsjechische grens. Met het vliegtuig had die reis ongeveer ¤0,- gekost maar was de reistijd een half uur langer (het budget voor treinreizen was op, lang verhaal, Amerikaans bedrijf, vliegen mocht wel). Nu draaide mijn baas op voor deze kosten (¤78,- retour, heenweg 1e klas). Uiteindelijk was het vliegtuig waar een concullega die in Amsterdam woont ongeveer 3 uur vertraagd, ik dankzij de geniale planning van Deutsche Bahn slechts 2 uur (maar werd gecompenseerd met bier). Ik zou echt drie keer liever die ¤78,- uitgeven waarna ik er ook gewoon ben dan eerst naar het westen, dan naar München, dan met een trein, dan met nog een trein. Gewoon fucking gedoen.
Mooie verhalen wel.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:07 schreef derLudolf het volgende:
De pa van een kameraad van me was voor het werk met de auto in Zweden. Hij had zijn auto laten staan in Stockholm op het vliegveld en terug naar NL gevlogen. Vervolgens vloog ie met het gezin terug naar Stockholm met Ryanair en ontdekte aldaar dat er 2 vliegvelden waren daarUiteraard stonden zij op de verkeerde
Damn. Ik vond de bus van 04:40 komende zomer naar Schiphol al vroegquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk ook niet heel erg blij zijn als ik op de bus van 02:45 sta te wachten naar mijn vlucht van Longyearbyen naar Oslo van 04:40. Maar ja fuckit weetje. Yolo allesBeetje laag gaan hoort er bij
Maargoed, schijnt de zon om 02:45 al niet op Spitsbergen?quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Laag gaan only adds to the epicness![]()
En verder kun je (in mijn situatie) ook gewoon dankbaar zijn dat je het nog kunt
Pretty much 24/24 yesquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:16 schreef boriq het volgende:
[..]
Maargoed, schijnt de zon om 02:45 al niet op Spitsbergen?
quote:18
Twi A: light
Twi N: light
Twi: light
Sun: up all day
Twi: light
Twi N: light
Twi A: light
Moonrise: 10:12
Moonset: 20:43
Day length: 24h 0m
Forum Opties | |