Altijd zo geweest.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
De beste treinen van Nederland zijn Duitse treinen
Nou... Wat ze een ruime 70 jaar geleden in Nederland lieten rijden hield niet over qua comfort.quote:
Lijkt België welquote:Op donderdag 7 mei 2015 16:10 schreef Prins_Pils het volgende:
Ohja, Oldenburg Wechloy, waar een seintje in de weg staatNog steeds niet opgelost.
Er wordt gevraagd om "uw mening" mevrouw Mansveld, niet om een copy-paste verhaaltje uit een NS Rozegeur en Maneschijn folder. En waar is vraag 4 gebleven?quote:
Dat waren NS treinenquote:Op donderdag 7 mei 2015 16:09 schreef boriq het volgende:
[..]
Nou... Wat ze een ruime 70 jaar geleden in Nederland lieten rijden hield niet over qua comfort.
Mja, die Duits/Canadese SLeT heeft anders weinig comfortquote:Op donderdag 7 mei 2015 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
De beste treinen van Nederland zijn Duitse treinen
De meest comfortabele treinen zijn passagiertreinen met een Duitse registratie. Zo goed?quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, die Duits/Canadese SLeT heeft anders weinig comfort
Nee, de Duitse broertjes van de SLeT zijn net zo oncomfortabel...quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De meest comfortabele treinen zijn passagiertreinen met een Duitse registratie. Zo goed?
Zucht... De meest comfortabele treinen in NL zijn die van DB Fernverkehr AG.quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:46 schreef ReisT het volgende:
[..]
Nee, de Duitse broertjes van de SLeT zijn net zo oncomfortabel...
De andere Tsjechische aanhanger RegioJET is ook een aanrader. Geen Flirt, iets trager dan de LEO, maar ook een prima service in de trein, vergelijkbaar met LEO.quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:45 schreef b2py het volgende:
Ik geloof dat James de LEO-Express aanraadde?
RE is echt belachelijk slecht. Die stoelen, aaaargh.quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De meest comfortabele treinen zijn passagiertreinen met een Duitse registratie. Zo goed?
Gemoderniseerde Regiojet is idd prima. ÖBB/CD Railjet Business Class ook.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:05 schreef greavy het volgende:
[..]
De andere Tsjechische aanhanger RegioJET is ook een aanrader. Geen Flirt, iets trager dan de LEO, maar ook een prima service in de trein, vergelijkbaar met LEO.
En waar zijn de plaatjes dan?quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:47 schreef greavy het volgende:
Zondag nog de RegioJET met een Vectron op de plaat geslingerd in Slowakije. Ding was 5,5 uur vertraagdDe volgende RegioJET (die van 4 uur (!) later) uit Bratislava naar Kosice had iets van 3 uur vertraging
Ik moet nog ongeveer 650 foto's van 10 dagen fotograferen in Tsjechië en Slowakije uitzoeken en filteren enzovoorts, dus die volgen nogquote:
Nee, doe alles maarquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:50 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik moet nog ongeveer 650 foto's van 10 dagen fotograferen in Tsjechië en Slowakije uitzoeken en filteren enzovoorts, dus die volgen nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |