En de trams sneller laten doorstromen door de stad? Dat lukt ze niet echtquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:14 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Want dat is adviseur VERKEERSMANAGEMENT bij de gemeente Amsterdam.
En volgens mij krijgt Amsterdam Centraal 2 passagetunnels en niet één. En er komt nog horeca in ook. Volgens mij is een van de stations waar ze totaal geen recht van spreken hebben. Amstel kan ik me wel in vinden.
Kurwa.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ken meer dan genoeg meer dan mooie poolse vrouwen. Oh en ik spreek vloeiend Pools trouwens.
Het einde aan de dkjsglkajagk station djgkljagklja overstappen kldjgaja station berichten.quote:In alle Intercity’s moeten de omroepberichten straks duidelijk zijn te verstaan. NS gaat de omroepinstallaties in alle dubbeldeks-Intercitytreinen grondig nakijken en repareren. Na onderzoek erkent de vervoerder dat de meldingen die conducteurs omroepen in deze zogenoemde VIRM-treinen soms amper zijn te verstaan voor reizigers.
Links is uiteindelijk de enige juiste weg.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:01 schreef Monopoly het volgende:
Het is het Parool, die linkse inslag door journalisten die geen weet hebben wat er op het spoort gebeurd. Dat is wel vaker met journalisten. Tragisch. Ze kunnen zoveel vertellen wanneer ze wél die kennis hebben.
Toevallig net nog in de IC Enschede-Den Haag: ".. Eindbestemming Den Haag centraal, maar nu eerst station Amersfoort"quote:Op donderdag 7 mei 2015 07:34 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Het einde aan de dkjsglkajagk station djgkljagklja overstappen kldjgaja station berichten.
Rijden sowieso geen IC's naar Zwolle vanuit Amersfoort dus kan uitstekend!quote:Op donderdag 7 mei 2015 08:25 schreef Fiorano het volgende:
Uh IC Deventer valt uit en de IC naar Leeuwarden gaat naar Deventer. Logisch...
[ afbeelding ]
Whehe dat verklaard een hoop.quote:Op donderdag 7 mei 2015 08:39 schreef b2py het volgende:
[..]
Rijden sowieso geen IC's naar Zwolle vanuit Amersfoort dus kan uitstekend!
quote:
quote:Zwolle-Amersfoort
donderdag 7 tot en met zondag 10 mei
Oorzaak
door werkzaamheden
Reisadvies
U kunt gebruikmaken van de omreisroute of de bussen
er rijden geen Intercity's tussen Zwolle en Amersfoort
tussen Zwolle en Amersfoort kunt u omreizen via Deventer
tussen Zwolle en Utrecht/Rotterdam kunt u omreizen via Deventer of Amsterdam Zuid/Schiphol
op 7 en 8 mei rijden er geen Sprinters tussen Amersfoort Schothorst en Putten; u kunt reizen met de bus
op 9 en 10 mei rijden er geen Sprinters tussen Amersfoort Schothorst en Nunspeet; u kunt reizen met de bus
Mijn hele planning in mijn hoofd in de war omdat ik dus dacht dat Hemelvaart wasquote:Op donderdag 7 mei 2015 09:50 schreef Dos37 het volgende:
Ik dacht door een storing maar gewoon werkzaamheden
Lekker is dat op het einde van een normale werkweek. Ja ik weet dat het vakantie is voor studenten, volgende week zou dan een betere periode zijn op hemelvaart en die opvolgende vrijdag.
Soms klinkt het ook zo lekker gedempt alsof de conducteur een kussen op zijn snufferd geduwd krijgt.quote:Op donderdag 7 mei 2015 08:15 schreef Blistering het volgende:
[..]
Toevallig net nog in de IC Enschede-Den Haag: ".. Eindbestemming Den Haag centraal, maar nu eerst station Amersfoort"
Euh, ok.
vakantie? Wasda?quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:50 schreef Dos37 het volgende:
Ik dacht door een storing maar gewoon werkzaamheden
Lekker is dat op het einde van een normale werkweek. Ja ik weet dat het vakantie is voor studenten, volgende week zou dan een betere periode zijn op hemelvaart en die opvolgende vrijdag.
inderdaad. Het is vakantie voor scholieren, niet voor studentenquote:
Als die voorziene datum überhaupt gehaald wordt. DDAR kwam ook maanden later dan beloofd.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:07 schreef boriq het volgende:
Bij DDM-1 viel me dit wel op: "Inzet voorzien vanaf september 2016"
Dat duurt dus nog even, FLIRT komt dan ook bijna al. Wordt een krap jaartje dus.
Ik dacht dat dit een hoax was, maar het blijkt echt te zijn. Wat een vercrackte zieke honden zijn het ook daar, niet te geloven.quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:28 schreef Basekid_NZ het volgende:
Vast al door jullie gezien, maar toch:
[ afbeelding ]
"Beste conducteur,quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een hoax was, maar het blijkt echt te zijn. Wat een vercrackte zieke honden zijn het ook daar, niet te geloven.
Vast, ook als je ziet hoe DDM er nu aan toe is en wat er dus nog moet gebeuren.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:59 schreef ReisT het volgende:
[..]
Als die voorziene datum überhaupt gehaald wordt. DDAR kwam ook maanden later dan beloofd.
edit:twitter:RHvL88 twitterde op donderdag 07-05-2015 om 11:27:17Stroom uitgevallen op 020-CS. Poortjes dood, borden op zwart, winkels donker. reageer retweet
twitter:JesseReitsma twitterde op donderdag 07-05-2015 om 11:40:07#Stroomstoring op #Amsterdam Centraal: Hele middentunnel zonder stroom. Winkels dicht en in-/uitchecken niet mogelijk. reageer retweet
quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:20 schreef JDude het volgende:
[..]
"Beste conducteur,
Zoals afgesproken, ontvangt u hierbij mijn vervoerbewijs.
Voor een enkele reis Utrecht-Amsterdam brengt u 7,40 in rekening. In uw kaartautomaat heb ik een enkeltje Utrecht-Abcoude voor 4,90 gevonden. Het restbedrag is dusdanig klein, dat geen verdere verrekening zal plaatsvinden.
gr gr.
Reiziger"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |