En jammer dat je mij niet op mijn afkomst kan pakken eh?quote:Op maandag 4 mei 2015 14:04 schreef Atak het volgende:
[..]
je bent wel heel erg gevoelig aan het worden. Eerst even rustig aan doen en dan kunnen we verder. Neem wat warme melk. Ga even rustig zitten.
http://www.dominicantoday(...)be-wiped-off-the-mapquote:Op maandag 4 mei 2015 13:53 schreef Atak het volgende:
[..]
Wanneer heeft Peres dat gezegd? Bron? Israel is een piep klein land man. Ze willen gewoon met rust gelaten worden. Iran moet oppassen met hun dreigementen en terrorisme tegen Israel. Op een dag slaat Israel gewoon keihard terug en dan is het te laat.
Ja, Atak haat Iran, jij haat Turkije en al jullie topics reflecteren die feiten. Dat is bekend.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:59 schreef PizzaMizza het volgende:
Mensen, neem Atak aub niet serieus. Vorige zomer was hij nog anti-israel, maar toen hij erachter kwam dat Israel goede relaties heeft met Azerbaijaan(Atak is Turk, dus azerbananen zijn zijn "broeders") was hij opeens pro-Israel.
Atak wil dat de Azerbaijanen in Iran separatistisch worden, maar de Azerbananen daar houden meer van Iran dan Perzen zelf
Ik moest een beetje hardop lachenquote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |