nog even terugkomend op gisteren, waarom mij uitlachen dat ik om 1 uur Netflix ging kijken? kwetste mij wel diep hoorquote:
"1 uur Netflixtijd" vond ik komisch. Was geen uitlachen hoor nee ik zou niet durvenquote:Op maandag 4 mei 2015 11:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nog even terugkomend op gisteren, waarom mij uitlachen dat ik om 1 uur Netflix ging kijken? kwetste mij wel diep hoor
TR om je taalfout jaquote:
oh heb ik voor niets gehuild danquote:Op maandag 4 mei 2015 11:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
"1 uur Netflixtijd" vond ik komisch. Was geen uitlachen hoor nee ik zou niet durven
quote:Op maandag 4 mei 2015 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bietje sausje toevoegen op cheeseburger, het zal langs Chloro haar mond afdruipen
Ja. Haha lekker voor jequote:
okquote:Op maandag 4 mei 2015 11:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
PINDASAUS LUL.... SAUS OVER NAZI IS PER DEFENITIE NAZISAUS JAH!
het is satésaus, je zou het pas pindasaus kunnen noemen als die saus vaak gebruikt wordt bij pinda'squote:Op maandag 4 mei 2015 11:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
PINDASAUS LUL.... SAUS OVER NAZI IS PER DEFENITIE NAZISAUS JAH!
daar heb je wel een puntjequote:Op maandag 4 mei 2015 11:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is satésaus, je zou het pas pindasaus kunnen noemen als die saus vaak gebruikt wordt bij pinda's
Patat met pindasaus, behalve als je een patatje met saté neemt en je patat in de saus die bij de saté zat doopt, dan is het inderdaad met satésaus....quote:
quote:Op maandag 4 mei 2015 12:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]en en duimpje omlaag, dacht heel even dat Guus op mij reageerde
Flikker gewoon op met je onzin jaquote:Op maandag 4 mei 2015 12:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Patat met pindasaus, behalve als je een patatje met saté neemt en je patat in de saus die bij de saté zat doopt, dan is het inderdaad met satésaus....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |