SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is het maximale wat je kan opnemen. Meer heeft geen nut. Het is afhankelijk van je inspanning.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:02 schreef Leonos het volgende:
Op mijn gelletjes staat dat ik er elke 20 minuten 1 moet nemen
Geld groeit niet op mijn buik makkers!
Daar zorgt gripper bij de klimclassic voorquote:
Dit. Al eet ik dan vaak geen vast meer.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:10 schreef muzas het volgende:
[..]
Dan ga ik echt over me nek. Gelletjes wacht ik meestal zo lang mogelijk mee... En 'als ik er aan begin vaak in combinatie met vast. Dus bijv. in de laatste 2 uur 2 gelletjes en af en toe een hap reep.
Jup, glycoceen stapelen. Of je dat nou met gels of het ouderwetse pasta bunkeren doet, het effect daarvan is uiterst twijfelachtig.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De carboloader die ik bedoel is een shake met daarin veel koolydraten zodat je je reserve's een boost geeft.
Alleen gevolgd door "Enschedequote:
Welk station is handig voor de AGR?quote:Op maandag 4 mei 2015 11:17 schreef Levitas het volgende:
Als het t weekend een beetje mooi weer wordt, gooi ik denk ik mooi de fiets in de trein voor een ochtendje Limburg. Lusje van de AGR rijden, lijkt me wel tof een keer, ipv steeds die vlakke polderweggetjes
Ik ga Donderdag dan 160 rijden met flink wat hm's, vrijdag "uitfietsen" met Gripper en zaterdag weer 160. Ook dan niet?quote:Op maandag 4 mei 2015 11:15 schreef Patroon het volgende:
Dat carboloader is nergens voor nodig. Gewoon zorgen dat je met normale voeding door de week al genoeg koolhydraten binnen krijgt. Paar dagen voor het event even wat extra pasta eten.
Valkenburgquote:
ligt eraan, als je die AGR365 gaat doen, is valkenburg beter toch?. Daar zit die Amstel Experience gebeuren. Alleen lus 1 gaat door maastricht volgens mij...quote:
Dan moet je overstappen. Dat vind ik niet ideaal.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:21 schreef muzas het volgende:
[..]
ligt eraan, als je die AGR365 gaat doen, is valkenburg beter toch?. Daar zit die Amstel Experience gebeuren. Alleen lus 1 gaat door maastricht volgens mij...
En het is 12 km fietsen ofzo.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan moet je overstappen. Dat vind ik niet ideaal.
quote:Op maandag 4 mei 2015 11:22 schreef kanovinnie het volgende:
Welk mylaps chip abbonoment was ookweer de beste? Er was iets mee dacht ik, jij weet er meer van toch Patroon?
Thanksquote:Op maandag 4 mei 2015 11:21 schreef muzas het volgende:
[..]
ligt eraan, als je die AGR365 gaat doen, is valkenburg beter toch?. Daar zit die Amstel Experience gebeuren. Alleen lus 1 gaat door maastricht volgens mij...
Nee, gewoon woensdag dik bord pasta, donderdag na de tijd pasta en vrijdag pasta. Je lichaam kan toch niet meer opnemenquote:Op maandag 4 mei 2015 11:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga Donderdag dan 160 rijden met flink wat hm's, vrijdag "uitfietsen" met Gripper en zaterdag weer 160. Ook dan niet?
Knut heeft ook een punt, je moet dan wel overstappen. En ver fietsen is het niet. En je kan een route natuurlijk beginnen waar je wilt.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2015 11:28 schreef Andyy het volgende:
Is dat wat in de tipi tentjes tegen elkaar wordt gezegd?
quote:Op maandag 4 mei 2015 11:22 schreef kanovinnie het volgende:
Welk mylaps chip abbonoment was ookweer de beste? Er was iets mee dacht ik, jij weet er meer van toch Patroon?
Godverdommequote:Activeren abonnementSoftware alleen geschikt voor Windows
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |