Dat ik, de VVD...quote:Op maandag 4 mei 2015 00:50 schreef Fylax het volgende:
Hij zegt dat de VVD Niets heeft tegen de islam, dat is wat anders.
Nee. Jammer man, maar je almachtige führer is gewoon een plucheklever die zijn pluche veroverd heeft door andere te verwijten aan pluchekleverij te doen.quote:Op maandag 4 mei 2015 00:50 schreef Fylax het volgende:
Hij zegt dat de VVD Niets heeft tegen de islam, dat is wat anders.
Hahah.quote:
Kijk het fragment eens zou ik zeggen...quote:
Het verschil is wel dat hij zich moest profileren als een VVD'er toendertijds.quote:Op maandag 4 mei 2015 01:09 schreef Mishu het volgende:
[..]
Kijk het fragment eens zou ik zeggen...
Het is gewoon een huichelaar en een standaard elite politicus waar hij zo tegen aantrapt nu.
Omdat hij hogerop wilde komen. Hij zegt het overigens met behoorlijk wat overtuiging.quote:Op maandag 4 mei 2015 01:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het verschil is wel dat hij zich moest profileren als een VVD'er toendertijds.
Oh ik zal niet ontkennen dat zijn ideeën in ramp tempo geradicaliseerd werden..quote:Op maandag 4 mei 2015 01:12 schreef Mishu het volgende:
[..]
Omdat hij hogerop wilde komen. Hij zegt het overigens met behoorlijk wat overtuiging.
Toen hij niet hogerop kon komen zag hij zijn kans: hij zou hetzelfde trucje als Fortuyn doen. Minder eervol, maar alsnog pluche voor de langere termijn.
Hij had toen al de kans om zich bij Fortuyn aan te sluiten, dat deed hij niet.
Uit oprechte overtuiging of met een gewiekst plan om te profiteren van domme mensen?quote:Op maandag 4 mei 2015 01:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Oh ik zal niet ontkennen dat zijn ideeën in ramp tempo geradicaliseerd werden..
Bij mij niet. Waar heb jij het dan gezien?quote:Op maandag 4 mei 2015 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Filmpje is toch bij iedereen al jaren bekent?
Dat laatste sowieso, maar of dat gewiekste plan ook uit oprechte overtuiging kwam weet ik niet.quote:Op maandag 4 mei 2015 01:15 schreef Mishu het volgende:
[..]
Uit oprechte overtuiging of met een gewiekst plan om te profiteren van domme mensen?
Hij kan in ieder geval nu niet meer terug. Voor eeuwig beveiligd door een opportunistische keuze...
Door de beveiliging. Bovendien gaat iedereen uiteindelijk in zijn eigen leugens geloven.quote:Op maandag 4 mei 2015 01:17 schreef Amoeba het volgende:
Ik denk dat hij er inmiddels wel oprecht achter staat
Destijds was hij tegen zichzelf aan het beargumenterenquote:Op maandag 4 mei 2015 01:19 schreef keste010 het volgende:
Buiten het feit dat Wilders' beweging het grootste gevaar is dat de Nederlandse samenleving de afgelopen jaren heeft meegemaakt geloof ik best dat Wilders niet alle moslims verantwoordelijk wil houden voor wat hij als 'gevaar' beschouwt. Het probleem is alleen dat hij zelf te bekrompen is om in te zien dat vele moslims al tijden de mensen zijn die hij nooit in zijn leven zou kunnen zijn, en er toch in het algemeen een oordeel over hen meent te moeten vellen..
Waar dan?quote:Op maandag 4 mei 2015 01:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wow goede ontdekking ts. Revolutionair. Nog maar 40 keer langsgekomen.
Even denken waar ik het ook alweer heb gezien ... nee schiet me niks te binnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |