Jaquote:
Leukquote:
nie doen danquote:Op maandag 4 mei 2015 00:27 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb vrijdag een toets die ik niet mag vernaaien ja
Daarom nog even 6 opgaven maken. Woensdag nog wat doen tijdens de instructie, donderdag oefentoets maken, vrijdagochtend knalluuhquote:
Avengers weet ik nog niet helemaal wat ik er van vind maar Montage of Heck was ook de 2e keer tofquote:
#liefdagboekquote:Op maandag 4 mei 2015 00:27 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb vrijdag een toets die ik niet mag vernaaien ja
2e keer he.quote:Op maandag 4 mei 2015 00:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Avengers weet ik nog niet helemaal wat ik er van vind maar Montage of Heck was ook de 2e keer tof
Klopt, FOK is mijn dagboek ookquote:Op maandag 4 mei 2015 00:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
best hypocriet. Toen jij tentamens had deponeerde je hier ook regelmatig je dagboek
quote:Op maandag 4 mei 2015 01:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In Montage of Heck zitten pas tetten, grote tetteh
quote:
Ik word elke dag wakker gemaakt met dit nummerquote:
heb hier geen geluid, dus geen idee of ik het uberhaupt kenquote:Op maandag 4 mei 2015 08:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik word elke dag wakker gemaakt met dit nummer
Oh, denk het nietquote:Op maandag 4 mei 2015 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb hier geen geluid, dus geen idee of ik het uberhaupt ken
goedemorgen brownie
hoe was je weekend?
wat heb je gedaan?quote:Op maandag 4 mei 2015 08:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh, denk het niet
Goedemorgen Gianni, mijn weekend was weer goedbest veel gedaan nog
Vrijdag naar The Avengers geweest, zaterdag naar m'n ouders en nog wezen glowgolfen. Zondag naar Montage of Heck geweestquote:
is avengers goed?quote:Op maandag 4 mei 2015 10:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vrijdag naar The Avengers geweest, zaterdag naar m'n ouders en nog wezen glowgolfen. Zondag naar Montage of Heck geweest
Avengers is wel goed vond ik zelf maar sommige stukken dacht ik wel "moet dit nou"quote:Op maandag 4 mei 2015 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is avengers goed?
glowgolf vind ik saai
en zondag wat?
nee, glowgolf is niks voor mij.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Avengers is wel goed vond ik zelf maar sommige stukken dacht ik wel "moet dit nou"
Glowgolf is leuk johbij de eerste gelijk hole in one
Cobain: Montage of Heck. Een docu over Kurt Cobain, die is echt het kijken waard
Dat lijkt me dan saai.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, glowgolf is niks voor mij.
1x "echt" golf gedaan, dat is dan wel weer leuk
vind het toch belangrijker om dit als dodenherdenking te behoudenquote:
kloptquote:
nee, dan kun je dat balletje tenminste een een flinke klap verkopenquote:Op maandag 4 mei 2015 10:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan saai.
Hoe was jouw weekend tho?
Zeker belangrijkquote:Op maandag 4 mei 2015 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vind het toch belangrijker om dit als dodenherdenking te behouden
[..]
klopt
Daar ben ik niet goed inquote:Op maandag 4 mei 2015 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dan kun je dat balletje tenminste een een flinke klap verkopen
goed, vrij rustig wel, beetje geklust en zo
ik had verwacht dat het veel lastiger zou zijn, maar als je eenmaal de swing te pakken hebt is het best leukquote:Op maandag 4 mei 2015 10:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Daar ben ik niet goed inik ben altijd te voorzichtig met dat soort dingen. Niet veel kracht maar meestal met enigzins precisie
hee klinge, alles good?quote:
oh ja, tis nu vakantie he?quote:Op maandag 4 mei 2015 11:40 schreef Crip het volgende:
[..]
joah ben nog in marokko wie geet t met dich
Ik vind Nirvana zo echt niks hequote:Op maandag 4 mei 2015 10:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Avengers is wel goed vond ik zelf maar sommige stukken dacht ik wel "moet dit nou"
Glowgolf is leuk johbij de eerste gelijk hole in one
Cobain: Montage of Heck. Een docu over Kurt Cobain, die is echt het kijken waard
Vakantie is al sinds vorige week. Ben ook al sinds vorige week in Marokko. Kom de 6de weer terug. Zo leuk en lekker weer hier was gisteren naar het strand.. wil niet terugquote:Op maandag 4 mei 2015 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, tis nu vakantie he?
op familiebezoek?
goed, beetje aan het werk en zo
wisselvallig..quote:Op maandag 4 mei 2015 12:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Vakantie is al sinds vorige week. Ben ook al sinds vorige week in Marokko. Kom de 6de weer terug. Zo leuk en lekker weer hier was gisteren naar het strand.. wil niet terug. Het is dat ik geen Arabisch kan schrijven en ik geen frans ken. en ja kei veel famillie bezoek. in die andethalve week is hetzo druk en naar drienverschillende mensen per dag enzo
zo veel fam hier
nice hoe is t weer bij jullie?
Dat kanquote:
Treinquote:Op maandag 4 mei 2015 12:44 schreef DrNick het volgende:
Zag nu pas dat ik een fb-post als status had gedaan, in plaats van Weekend Woord
Geen idee, ik heb nog nooit een smartphone gehad.quote:Op maandag 4 mei 2015 18:14 schreef jodelahity het volgende:
Net een nieuwe telefoon gekocht, wel een goedkope maar zag geen echte verschillen in specs tussen veel andere daar bij de Kijkshop. Een alcatel onetouch pop d3
[ afbeelding ]
Of heb ik nu een miskoop gedaan?
Ik ook niet.quote:
Ga je toch naar een slachthuis, hebben ze vast wel bloed over.quote:
Drop de specsquote:Op maandag 4 mei 2015 18:14 schreef jodelahity het volgende:
Net een nieuwe telefoon gekocht, wel een goedkope maar zag geen echte verschillen in specs tussen veel andere daar bij de Kijkshop. Een alcatel onetouch pop d3
[ afbeelding ]
Of heb ik nu een miskoop gedaan?
Werkt die plugin?quote:
Jaquote:
quote:
Jij bent echt een geek.quote:
Goed geconstateerdquote:
Was niet moeilijk te constateren idd.quote:
Ben wel trots op jequote:
Ripquote:Op maandag 4 mei 2015 18:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Anyway, was naar de bloemendagen vandaag.
[ afbeelding ]
Network Technologyquote:
Oke maar die stonden niet vermeld in de winkel. Maar gezien waar ik het voor gebruik, whatsapp en beetje internet af en toe lijkt het me goed genoeg lol xd toch? en wat foto's maken af en toe in situatiesquote:Op maandag 4 mei 2015 18:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Resolution, battery life, RAM, geen 4G
Prima wel jaquote:Op maandag 4 mei 2015 18:45 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Oke maar die stonden niet vermeld in de winkel. Maar gezien waar ik het voor gebruik, whatsapp en beetje internet af en toe lijkt het me goed genoeg lol xd toch?
Maar zou niet veel van verwachtenquote:
Chloroform een optie?quote:Op maandag 4 mei 2015 18:48 schreef Dagoduck het volgende:
Loopt godverdomme een kind te schreeuwen, man man man man.
Kinderenquote:
Ik mag toch verwachten dat het 2 jaar werkt ofzo?quote:Op maandag 4 mei 2015 18:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar zou niet veel van verwachten
2 jaar? Denk nietquote:Op maandag 4 mei 2015 18:51 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik mag toch verwachten dat het 2 jaar werkt ofzo?Ik ben niet zo actief op telefoon verder naast af en toe gewoon voor de lol foto's maken, whatsappen, beetje afbeeldingen downloaden en doorsturen enzo dus ja, kan weinig misgaan
Ik besef me dat het geen echte telefoon is voor spellen ofzo
Of lijkt me althans
Moto Gquote:Op maandag 4 mei 2015 18:54 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga er hier één van kiezen denk.
http://tweakers.net/revie(...)00-euro-ontwerp.html
zit geen iphone tussen dus niet de moeite waardquote:Op maandag 4 mei 2015 18:54 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga er hier één van kiezen denk.
http://tweakers.net/revie(...)00-euro-ontwerp.html
Ligt ook niet daaraanquote:Op maandag 4 mei 2015 18:56 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ow hmm maar ik koop er zelfs een hoesje bij
Is die er alleen in het wit? Lijkt me een beetje een vrouwentelefoon.quote:
Zwart is die van haar.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is die er alleen in het wit? Lijkt me een beetje een vrouwentelefoon.
Ik moest toen ik die lasagne at wel denken aan alle slachtoffers van de hongerwinter.quote:
Dan hebben wij het toch maar goed, met onze versnaperingen.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moest toen ik die lasagne at wel denken aan alle slachtoffers van de hongerwinter.
nu een mooi gedicht om tot rust te komenquote:
Waar?quote:Op maandag 4 mei 2015 20:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
nu een mooi gedicht om tot rust te komen
Ze hadden zojuist het perfecte moment.quote:Op maandag 4 mei 2015 20:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik keek niet. Ik waak heden over bejaarden; opdat ze niet ontsnappen.
Jawel.quote:Op maandag 4 mei 2015 20:19 schreef wietparkiet het volgende:
je kon ook gwn livestream kijken he nick
in die pakken waar ze jaren geleden al uitgegroeid zijn ookquote:Op maandag 4 mei 2015 20:28 schreef Flippiee het volgende:
Altijd mooi/indrukwekkend die oudjes zo saluerend staan of ze nou in een rolstoel zaten of niet.
Dat is niet iets waar ze zich nog druk om maken denk ik. Of misschien hechten ze een bepaalde waarde aan de pakken.quote:Op maandag 4 mei 2015 20:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in die pakken waar ze jaren geleden al uitgegroeid zijn ook
Dittem. In de kliko ermee.quote:Op maandag 4 mei 2015 18:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Resolution, battery life, RAM, geen 4G
goede vraagquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:31 schreef Amarantha het volgende:
Waarom leent SV zijn account uit voor dit soort bullshit?
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat weet ik stiekem ook wel, maar dan nog
Het woeit inderdaad.quote:
Heroin?quote:
quote:
quote:
quote:
Echt niemand geeft een neuk. Het is niet alsof redactie FP nou zo bijzonder isquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
alsof je dit zomaar voorbij moet laten gaan
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Echt niemand geeft een neuk. Het is niet alsof redactie FP nou zo bijzonder is
Echt bizar jaquote:Op woensdag 6 mei 2015 02:34 schreef Amoeba het volgende:
Wat speelt Spacey die rol van Frank Underwood goed zeg
Oggendquote:
Dank, zo ben ik.quote:
Geen overdekt skatepark in de buurt?quote:Op woensdag 6 mei 2015 09:35 schreef Makoto het volgende:
Ik wilde eigenlijk nog gaan rollen vanmidaag, maar dan gaat het weer regenen
quote:
Daar ook bewolkt?quote:
Nickquote:
Eigenlijk de gehele dag zon, net even een bui, en nu weer zon.quote:
Hier ook.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Eigenlijk de gehele dag zon, net even een bui, en nu weer zon.
Ik zie de zon niet eens, maar is wel warm. Primaquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Eigenlijk de gehele dag zon, net even een bui, en nu weer zon.
Poepquote:
Plsquote:
Watquote:
Cool.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik kwam dit tegen: https://eu.hollisterco.com/shop/eu/girls-bras-and-undies
Ik ben Thorquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:46 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben nog nooit geraakt door bliksem, ben ik nu een soort god?
Ik ben Odin (Wodan).quote:
Prove that you are worthyquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben Odin (Wodan).
En omdat het vandaag Woensdag = Wodansdag is zullen jullie mij gehoorzamen.
quote:
Dag vaderquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben Odin (Wodan).
Odin deed niet aan volk laten gehoorzamenquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben Odin (Wodan).
Niet? Volgens mij moesten ze gewoon oorlogen vechten voor hem.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Odin deed niet aan volk laten gehoorzamen
Nope.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet? Volgens mij moesten ze gewoon oorlogen vechten voor hem.
heh jammerquote:
vandaag weer geland?quote:
Goed, goedquote:
is het eten klaar? ik ben zo klaar met werkenquote:Op woensdag 6 mei 2015 16:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Yes zit nu bij mn tante in oud vertrouw stadje. Ze heeft lekker gekookt
Jaa goodd.. had een bange moeder in het vliegtuig. Ik mis het maar ik mistte ook mijn eigen huisje. En ja ben moeeequote:Op woensdag 6 mei 2015 16:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Goed, goed![]()
Daar ook hoop ik? Moe? En wil je al weer terug, of ben je er wel weer klaar mee?
Yess food is donequote:Op woensdag 6 mei 2015 16:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het eten klaar? ik ben zo klaar met werken
wat eten jullie?quote:
12 euro?! Dafuqquote:Op woensdag 6 mei 2015 16:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Jaa goodd.. had een bange moeder in het vliegtuig. Ik mis het maar ik mistte ook mijn eigen huisje. En ja ben moeee
Had zin in m&ms toen k op yet vliegveld was. Heb toen een zak m&ms gehaald voor 12 euro![]()
Ze heeft 3 verschillende gerechten gemaakt. alsof we twee jaar lang onderweg warenquote:
Ach, ik zit nog niet helemaal in de materie.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Odin deed niet aan volk laten gehoorzamen
klinkt goedquote:Op woensdag 6 mei 2015 16:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze heeft 3 verschillende gerechten gemaakt. alsof we twee jaar lang onderweg waren![]()
Harira, een soep Is dt.
vlees mrt gegrilde aubergine courgette en paprika. En gegrilde kip met krieltjes en geroosterde cherrytomaatjes.
En ze heeft cheesecake gemaakt als toetje
Nee lmao gwn eennjrmale zak van 500 gr ofzo. oujda angad airport fuckers. en k heb een redbull gehaald voor 4 euroquote:Op woensdag 6 mei 2015 16:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
12 euro?! DafuqHeb je een 5 kilo zak of zo.
Niet meteen slapen he anders is je ritme weer fucked
Eigen huis![]()
Watquote:Op woensdag 6 mei 2015 16:38 schreef Crip het volgende:
Ja wollah had er zon zin in anders kreeg ik stress zei tegen me moeder dt hij 3 euro was. Anders had ze me geklapt. bijna that time..
quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee lmao gwn eennjrmale zak van 500 gr ofzo. oujda angad airport fuckers. en k heb een redbull gehaald voor 4 euro
Zou k normaal nirt doen. echt belachelijk eigenlijk Die prijzen. toblerone 9 euro zon kleintje. Dacht echt jullie moederquote:
niet gewoon in je zak gestoken? jwt voor je street cred en zoquote:Op woensdag 6 mei 2015 16:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Zou k normaal nirt doen. echt belachelijk eigenlijk Die prijzen. toblerone 9 euro zon kleintje. Dacht echt jullie moeder
Nee mayn. Was bij de duane btw zon Israëlische guy voor ons had allemaal rare stuf bij zich. Moest lang wachten door hem skkl. Uiteindelijk werd hij dood de politie mee naar zon kamertje genomen. lmaoquote:Op woensdag 6 mei 2015 16:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
niet gewoon in je zak gestoken? jwt voor je street cred en zo
quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee mayn. Was bij de duane btw zon Israëlische guy voor ons had allemaal rare stuf bij zich. Moest lang wachten door hem skkl. Uiteindelijk werd hij dood de politie mee naar zon kamertje genomen. lmao
Hij had een halve liter superglue in zn hand bagage zag k wel zin grote pot praatte die van de inspectie over
Ik wilde dat lammetje meenemen zooooooooo cute mygawd.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
Ja, dat soort types voor je is wel vervelend. Al zorgt het ook wel een beetje voor vermaak
En superglue meenemen lol, nou je weet maar nooit denk ik dan.
Jij nog een geitje meegenomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |