Fortuyn sukkelquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag werd Pim voortuin vermoord jongens!
Inderdaad, daar hebben ze bij de NOS wel een handje van. Gelukkig zit er een muteknop op m'n afstandsbediening.quote:
masker? Welk masker?quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:43 schreef DaveDave09 het volgende:
kies dan een doorzichtig masker, de tering
Ga dan lekker weg johquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:46 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Inderdaad, daar hebben ze bij de NOS wel een handje van. Gelukkig zit er een muteknop op m'n afstandsbediening.
Pep doet het in zijn broekquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:46 schreef Kopsterk het volgende:
Vrij verdedigende opstelling van Bayern, met drie controlerende middenvelders. Daarnaast, Thiago linksbuiten?
op papierquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:46 schreef Kopsterk het volgende:
Vrij verdedigende opstelling van Bayern, met drie controlerende middenvelders. Daarnaast, Thiago linksbuiten?
Ik deed even Sked na. Je mag niet kijken als je niet op Messi geilt.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:47 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Alsof alleen Barca vanavond speelt.
Als je met Aad300 in het bezemhok gaat zitten, wordt je inderdaad ziek.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sierdje KoeKoeK de Vos is nog ziek
Nee, je moet eens niet zo janken alleen omdat je Robben zijn pik liever zuigtquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik deed even Sked na. Je mag niet kijken als je niet op Messi geilt.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, je moet eens niet zo janken alleen omdat je Robben zijn pik liever zuigt
wordquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als je met Aad300 in het bezemhok gaat zitten, wordt je inderdaad ziek.
#Bakkie
#Goedemorgen
#Ebola
Als ik dat wil.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, je moet eens niet zo janken alleen omdat je Robben zijn pik liever zuigt
1K is wel serieus geld zeg maar.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Gisteren in een dolle dronken bui al fappend op Pirlo 1K op Bayern ingezet.
Ga ik straks huilen?
Een warme, heldere en breed inzetbare stem.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ad van Gameren > triple 6 en Sjon
Zwitserse lonen, heb je hier amper een cappuccino voor.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
1K is wel serieus geld zeg maar.
Of als er iemand voor hem loopt waar hij wel een hapje van wil nemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |