paar illegalen inhurenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]Ga jij lekker 300 broden met de hand kneden!
Wat een poppenkast aanrechtblokjequote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:28 schreef Isegrim het volgende:
Op deze foto zie je pas echt wat een bakbeest het is.
[ afbeelding ]
Kan ik 1 portie pasta laten kneden door jullie?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:28 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt dan een flinke portie.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan ik 1 portie pasta laten kneden door jullie?
Wie weet. Nog nooit gemaakt, maar we hebben ook niet echt veel tijd om te experimenteren op het moment.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:15 schreef Myraela het volgende:
Gaan jullie ook focaccia maken? Dat vind ik echt te lekker en zou echt ideaal zijn voor alle mensen die daar in de buurt werken en simpel willen lunchen.
Je moet wel iets over hebben voor je klanten hequote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]Ga jij lekker 300 broden met de hand kneden!
Tevens ook de enige machinale bewerking. En niet eens zozeer om te kneden maar meer om te mengen. Het gluten vormen gebeurt door de autolyse, dus hoe korter in die machine hoe beter.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je moet wel iets over hebben voor je klanten heNee, vind dit een terecht aanschaf!
Wauw!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:28 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nog de bakkersvrouw voorzien van rood haar en de bakker van wat langer haar en een baard.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wauw!
En die wandschildering is leuk zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |