Het is binnenkort ook pics van je moederdag.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:21 schreef Mani89 het volgende:
Het is binnenkort trouwens Moederdag mensen, niet vergeten!
Als je naar Sassenheim komt zal ze haar lokaal zeer geroemde nasi voor je maken.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is binnenkort ook pics van je moederdag.
Daar zeg ik geen nee tegen. Wiens recept volgt ze?quote:Op maandag 4 mei 2015 12:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je naar Sassenheim komt zal ze haar lokaal zeer geroemde nasi voor je maken.
Komt uit de Libelle volgens mij, uiteraard zeer bekend om zijn culinaire rubriek.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar zeg ik geen nee tegen. Wiens recept volgt ze?
Was ze wel een beetje lekker?quote:Op maandag 4 mei 2015 11:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wel gelukkig. Alleen is mijn oma vannacht overleden
.
Gecondoleerd.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wel gelukkig. Alleen is mijn oma vannacht overleden
.
Vind ik een beetje lullig dat je dit nu zegt.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:21 schreef Mani89 het volgende:
Het is binnenkort trouwens Moederdag mensen, niet vergeten!
Sorry man, wat is er met je moeder?quote:Op maandag 4 mei 2015 12:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vind ik een beetje lullig dat je dit nu zegt.
Ga je op de dam staan schreeuwen?quote:Op maandag 4 mei 2015 12:56 schreef Specularium het volgende:
Ik ben weg.
Als ik niet meer terugkom, veel plezier met dodendag en tot de volgende keer.
Ja, zo gaan die dingen.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die is al een tijdje dood,maar daargaat het nu niet om. De oma van LTVKD was ook een moeder
Jij ook een fijne dodendag Specularium.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:56 schreef Specularium het volgende:
Ik ben weg.
Als ik niet meer terugkom, veel plezier met dodendag en tot de volgende keer.
Uiteraard.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:47 schreef Fokker89 het volgende:
Gaat FOK! vanavond om 20:00 ook weer op zwart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |