Zal invloed van leeftijd niet ontkennen, maar andere factoren (zoals striae, e.d.) zijn veel meer bepalend. (Helaas spreek ik uit eigen ervaring)quote:Het is natuurlijk ook genetisch, maar leeftijd heeft er zeker wel invloed op.
Dat hangt voor een groot deel van de aanleiding af denk ikquote:Op zondag 3 mei 2015 20:42 schreef Nammie het volgende:
Ik vraag me trouwens altijd af bij mensen die zo extreem dik zijn geweest, of ze dit ook volhouden uiteindelijk.
Ik ook.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:41 schreef Trusten het volgende:
[..]
Zal invloed van leeftijd niet ontkennen, maar andere factoren (zoals striae, e.d.) zijn veel meer bepalend. (Helaas spreek ik uit eigen ervaring)
Ze is inderdaad behoorlijk lang.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:42 schreef Leandra het volgende:
Zo, die is een stuk langer dan Wendy.... als ze minimaal 1.80 is verbaast het me niet.
Geen wonder dat ze niet zo zwaar oogt en het vetpercentage meevalt bij het gewicht.
Is lekker goedkoop en dichtbijquote:Op zondag 3 mei 2015 20:43 schreef SonicVolcano het volgende:
Typisch RTL. Lekker uit eigen vijver vissen.
Is toch commerciele omroep mattiequote:Op zondag 3 mei 2015 20:43 schreef SonicVolcano het volgende:
Typisch RTL. Lekker uit eigen vijver vissen.
Ben benieuwd welke RTL ster er morgen zit bij Humberto!quote:
Veel reclame voor Radmilloquote:Op zondag 3 mei 2015 20:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Reclame voor het programma, dus eerste blok is wat later
Maar ook een type waar je samen mee op de bank hangt met een zak chips i.p.v. samen te sportenquote:
Veel vreetreclame waarschijnlijkquote:
Haha dat is ook veel gezelliger.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ook een type waar je samen mee op de bank hangt met een zak chips i.p.v. samen te sporten
Aannamesquote:Op zondag 3 mei 2015 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ook een type waar je samen mee op de bank hangt met een zak chips i.p.v. samen te sporten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel logisch dat hij dan een studente Nederlands aanneemt als hij de kans krijgt, het zal z'n mailwisseling vast ten goede komen.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:47 schreef Nammie het volgende:
Ik vind Radmilo juist eng. Totaal onaantrekkelijk. Met z'n gebrekkige Nederlands.
OK, niet meer doen hequote:Op zondag 3 mei 2015 20:57 schreef Trusten het volgende:
Sorry was goedbedoeldbedankt voor de spoilertags
dus dat.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:01 schreef Ravage het volgende:
Hmm, daarom moet je je volgens mij ook niet elke dag wegen
Had mij wel leuk geleken inderdaadquote:Op zondag 3 mei 2015 21:06 schreef Nammie het volgende:
Ik vind Wendy ook niet gepast voor zo'n programma. Gewoon omdat het toffer is als je daar iemand neerzet die zelf (ook) extreem dik is geweest. Ofzo. Vind ik.
quote:Op zondag 3 mei 2015 21:06 schreef Ravage het volgende:
Inderdaad.. 5 kilo te zwaar! O nee wacht, Wendy staat er nog bij op
Ja of iemand die weet wat het is om met je gewicht te strijden, zoals Linda de Mol of Irene Moors.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:06 schreef Nammie het volgende:
Ik vind Wendy ook niet gepast voor zo'n programma. Gewoon omdat het toffer is als je daar iemand neerzet die zelf (ook) extreem dik is geweest. Ofzo. Vind ik.
Nee omdat het een bloedirritant omhooggeneukt Gooisch Matras is.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:06 schreef Nammie het volgende:
Irene zou mij best leuk lijken.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja of iemand die weet wat het is om met je gewicht te strijden, zoals Linda de Mol of Irene Moors.
Erica'tje zou het ook wel leuk doen denk ik.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja of iemand die weet wat het is om met je gewicht te strijden, zoals Linda de Mol of Irene Moors.
Spaarstand, je lichaam raakt gewend aan je onderschot en gaat op survivalmodus waardoor je amper afvaltquote:Op zondag 3 mei 2015 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik snap die stilstand in gewicht nooit zo goed. Je lichaam moet toch de energie ergens vandaan halen. Ja hormonen, maar toch... al dat sporten en het eten afwegen.
Je lijf protesteert gewoon als je al heel veel afgevallen bent. Je lijf vindt het op een gegeven moment ook best en die gaat op de spaarstand...quote:Op zondag 3 mei 2015 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik snap die stilstand in gewicht nooit zo goed. Je lichaam moet toch de energie ergens vandaan halen. Ja hormonen, maar toch... al dat sporten en het eten afwegen.
Ok nou ja, ik zou haar wel een drankje aanbieden.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met die 45+ kg erbij was ze wel wat meer dan "een beetje mollig"
Ja volgens mij wel.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:13 schreef Ravage het volgende:
Zou je niet door spieropbouw ook wat kunnen aankomen?
Ja, hoe dan? Als je zoveel sport kost dat gewoon energie, spaarstand of niet. Dat moet jr lichaam hoe dan ook ergens vandaan halen en ze eet niet te veel.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:14 schreef Kinga het volgende:
[..]
Je lijf protesteert gewoon als je al heel veel afgevallen bent. Je lijf vindt het op een gegeven moment ook best en die gaat op de spaarstand...
En dat. Bij anorexiapatienten die niet ongesteld meer worden okay, maar als je nog zoveel vetreserves hebt..quote:
Lijkt me dat ze daar dan snel genoeg achter zouden komen, ipv al die tests laten doen.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:16 schreef Nammie het volgende:
Inderdaad, maar eet ze dan stiekem teveel ofzo?
Dan nog de vraag waar die extra kilo's vandaan komen, aangezien ze dat er niet bij eet moet het ergens vandaan komenquote:Op zondag 3 mei 2015 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, hoe dan? Als je zoveel sport kost dat gewoon energie, spaarstand of niet. Dat moet jr lichaam hoe dan ook ergens vandaan halen en ze eet niet te veel.
Uiteraard, maar niet zoveel tenzij bodybuilder.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:13 schreef Ravage het volgende:
Zou je niet door spieropbouw ook wat kunnen aankomen?
Ze krijgt extra eiwitten binnen van Tobiasquote:Op zondag 3 mei 2015 21:16 schreef Nammie het volgende:
Inderdaad, maar eet ze dan stiekem teveel ofzo?
Ja, dat snap ik dus niet.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan nog de vraag waar die extra kilo's vandaan komen, aangezien ze dat er niet bij eet moet het ergens vandaan komen
Als je heul veul sport en daarbij te weinig calorieën binnenkrijgt, gaat je lijf dus juist niet energie halen uit je vetreserves, maar juist dat beetje calorie wat je binnenkrijgt opslaan... Een kacheltje moet je ook brandend houden door hout erop te gooien. Daarom zeggen ze wel dat bij een plateau het kan helpen als je wat meer gaan eten.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, hoe dan? Als je zoveel sport kost dat gewoon energie, spaarstand of niet. Dat moet jr lichaam hoe dan ook ergens vandaan halen en ze eet niet te veel.
Ik denk dat je lichaam behoorlijk met je kan spotten als je niet lekker in je vel zit (letterlijk of figuurlijkquote:Op zondag 3 mei 2015 21:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan nog de vraag waar die extra kilo's vandaan komen, aangezien ze dat er niet bij eet moet het ergens vandaan komen
Er valt niks op te slaan want wat ze eet heeft ze nodig om te sporten, haar lichaam op temperatuur te houden, haar organen te laten werken etc.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
Als je heul veul sport en daarbij te weinig calorieën binnenkrijgt, gaat je lijf dus juist niet energie halen uit je vetreserves, maar juist dat beetje calorie wat je binnenkrijgt opslaan...
Dat is gewoon niet waar.quote:Een kacheltje moet je ook brandend houden door hout erop te gooien. Daarom zeggen ze wel dat bij een plateau het kan helpen als je wat meer gaan eten.
quote:Op zondag 3 mei 2015 21:21 schreef Kinga het volgende:
Je lijft went op een gegeven moment te 'leven' op een kleine hoeveelheid calorieën, wat bij haar waarschijnlijk is gebeurd, hoeveel je er ook bij sport, je zal niks meer afvallen door de 'stress' wat het lichaam ervaart... daarom is calorie-restrictie op langere termijn ook niet slim. Als je veel sport moet je ook voldoende eten, heel simpel.
Daarom. Danny viel bijv ook minder snel af en is toen nog minder gaan eten, waardoor het wel weer sneller ging. Te snel. Was niet goed, maar werkte wel.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:22 schreef Nammie het volgende:
Geloof er echt niks van. Anders heb je toch ook geen anorexia patiënten die letterlijk vel over been zijn?
Ik snap er zelf niks van hoor, maar al met al klinkt het niet logisch.
Metabolic adaptation is wat anders dan 'starvation mode'. Maar zal het topic niet verder vervuilen met deze discussie.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:23 schreef Kinga het volgende:
Google maar eens op verbranding en metabolisme. Ik kan het niet goed beknopt uitleggen, schijnbaar....
Tot hij weer íets' meer ging eten..quote:Op zondag 3 mei 2015 21:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daarom. Danny viel bijv ook minder snel af en is toen nog minder gaan eten, waardoor het wel weer sneller ging. Te snel. Was niet goed, maar werkte wel.
quote:
Nou zeker!quote:
Hoezo fijn?quote:Op zondag 3 mei 2015 21:36 schreef Leandra het volgende:
Hee, helemaal geen bezoekje aan de plastisch chirurg? Dat is fijn voor haar
Ze zei ook sorryquote:
Bij de benen zat het aardig los. Ik zou het wel willen.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:38 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
alsof t niks is
ze heeft t gelukkig niet nodig
Zingen is niet echt haar ding, leuk als er daarom maar commentaar overheen wordt geplaktquote:
En de huid trekt nog wat bij. Mooi resultaat.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ze kennelijk geen kilo's leeg hangvel meesleept.
die kan ze met sporten nog wel wat strakker krijgenquote:Op zondag 3 mei 2015 21:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij de benen zat het aardig los. Ik zou het wel willen.
Nou, vooral wanneer de temperaturen weer zomers worden en ze gaat zweten...quote:Op zondag 3 mei 2015 21:29 schreef Marieke_w het volgende:
denk dat dat bezoekje aan de plastisch chirurg echt wel nodig is bij mn de benen...
Slap vel krijg je zelfs met veel krachttraining nooit meer helemaal strak.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:54 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die kan ze met sporten nog wel wat strakker krijgen
helemaal perfect wordt t niet, ook niet met een operatie
Alleen als het wordt opgevuld met spiermassa, maar zij zal eerder nog wat afvallen daar.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:54 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die kan ze met sporten nog wel wat strakker krijgen
helemaal perfect wordt t niet, ook niet met een operatie
Eens.quote:Op maandag 4 mei 2015 00:49 schreef Grunge. het volgende:
Wat een mooi, leuk meisje. Inderdaad erg apart hoe ze er helemaal niet zo dik uit zag. Als ik niet beter had geweten had ik op een gegeven moment gedacht dat ze net zoveel als ik zou wegen (76 kilo bij 1 m. 79...) op het laatst, maar dat scheelt nogal wat kilo's. Ik denk dat het vet héél goed verdeeld was bij haar. Daar boft ze dan maar mee. Zelfs aan het begin zag ze er in kleren niet zo huge uit als je zou verwachten. Fijn voor haar dat ze haar hele leven nog voor zich heeft.
Klopt, eenmaal uitgerekt vel is net als uitgerekt elastiek helaas......quote:Op maandag 4 mei 2015 00:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Slap vel krijg je zelfs met veel krachttraining nooit meer helemaal strak.
Maar hoe lang was dat abonnement op 'een' sportschool?quote:Op maandag 4 mei 2015 23:14 schreef Ole het volgende:
Ik denk ( hoop) dat ze sowieso bij Radmillo mag / kan blijven trainen. Scheelt echt stukken!
Dat zeg ik. Je kunt beter 5 jaar training krijgen. Maar in dit geval denk ik dat ze het sowieso wel krijgtquote:Op maandag 4 mei 2015 23:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar hoe lang was dat abonnement op 'een' sportschool?
6 maanden die meid en Radmilo, en 1 jaar sportschool?
Dat is toch niks...
Je kan ook gewoon zelf een sportschool abbo nemen, heb ik ook. Helemaal niet moeilijk of zoquote:Op maandag 4 mei 2015 23:33 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Je kunt beter 5 jaar training krijgen. Maar in dit geval denk ik dat ze het sowieso wel krijgt
quote:Moeder Xandra en dochter Keleé geven zich samen op voor het programma Obese. Moeder is met haar 1.68, al bijna 140 kilo en haar dochter van 16 is op haar jonge leeftijd al bijna 100 kilo.
Moeder is als de dood dat haar dochter haar in rap tempo achterna gaat: “ik wil niet dat mijn dochter zo wordt als ik maar ik wil wel worden zoals zij.” Ook dochter Keleé wil absoluut niet worden als haar moeder, maar ze beseft maar al te goed dat als zij zo door gaat dat binnen niet al te lange tijd toch zal gebeuren.
Xandra en Keleé wonen in Boven-Leeuwen, een klein plaatsje tussen Nijmegen en Tiel waar helemaal niets te doen is: “Er is niet eens een supermarkt.” Keleé woont de helft van de tijd bij haar moeder en dan de andere helft bij haar vader. Haar ouders zijn zes jaar geleden uit elkaar gegaan. Het was een pijnlijke scheiding. Het is ook het moment voor beide dames dat hun overgewicht extreme vormen aanneemt. Zowel moeder als dochter eten hun emoties weg. De soul food van moeders: pasta en pizza.
Ze schuift het zelf naar binnen.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:10 schreef MissJ het volgende:
triest man, dit meisje is denk ik te dik omdat moeders haar te slecht vreten geeft.
Ja dat is zo, maar moeder geeft het haar en neemt haar daarin mee + dat het meisje zich ook ellendig voelt door die scheidingquote:Op zondag 10 mei 2015 20:12 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ze schuift het zelf naar binnen.Nee, oke.
Ze is 16.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:12 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ze schuift het zelf naar binnen.Nee, oke.
Ja, ik was niet serieus. Maar ik moet zeggen dat ik vind dat je op je zestiende ook zelf kunt gaan voor gezondere opties als je een tientje in je handen krijgt geschoven voor eten.quote:
Frustraties much. Vader is er ook nog hoor.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ga naar een bakker en koop één koekje, stomme kut. Of helemaal geen koekjes. Het scheelt, de komende maanden hoef je je niet te vervelen
Oh nee, dat is een prima reden om je kind zo waardeloos te behandelen, laat vader er maar goed voor zijnquote:Op zondag 10 mei 2015 20:18 schreef Nammie het volgende:
[..]
Frustraties much. Vader is er ook nog hoor.
Had ik ook niet gedaan op m'n 16de tbh..quote:Op zondag 10 mei 2015 20:15 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja, ik was niet serieus. Maar ik moet zeggen dat ik vind dat je op je zestiende ook zelf kunt gaan voor gezondere opties als je een tientje in je handen krijgt geschoven voor eten.
Huh? Je zit die vrouw hier uit te schelden, maar de vader was er ook nog. Hij liet het ook gebeuren dat z'n (ex)vrouw dat meisje op haar twaalfde patat liet halen.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh nee, dat is een prima reden om je kind zo waardeloos te behandelen, laat vader er maar goed voor zijn
Hij is niet zo lief vandaag.quote:
Ja, want ze belde hem of dat mocht? Na een scheiding heb je niks over de ander te zeggen. Het is sneu voor vader, die het altijd aflegt tegen patatmetgevuldekoekenmama als 'ie broccoli op tafel zet. Met recht een pretmoeder.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:22 schreef Nammie het volgende:
[..]
Huh? Je zit die vrouw hier uit te schelden, maar de vader was er ook nog. Hij liet het ook gebeuren dat z'n (ex)vrouw dat meisje op haar twaalfde patat liet halen.
vind het wel sexy dat hij streng doetquote:Op zondag 10 mei 2015 20:24 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hij is niet zo lief vandaag.
'Je bent zestien jaar, ook een beetje je eigen verantwoordelijkheid hoor.' Nou![]()
Waar heb je het toch allemaal over? Het meisje is zestien, geen zes.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk niet zozeer dat moeder bang is om streng te zijn om haar pijn te doen, maar bang om te horen dat papa leuker is...
dus datquote:
; (quote:
Het is gewoon waar dat je met cola enorm veel nutteloze suiker & calorieen binnenkrijgtquote:Op zondag 10 mei 2015 20:28 schreef Nammie het volgende:
Die blonde 'voedingsdeskundige' is zo'n Sonja Bakker. 'Oeeeej zoveel suikers' huilhuilhuil.
misschien is Dubbeltje op z'n kant ook wel nodigquote:Op zondag 10 mei 2015 20:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn leven in puin... Combiprogramma, scheelt geld
Ging niet om de cola. Iets met ontbijt. Oeioei.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
Het is gewoon waar dat je met cola enorm veel nutteloze suiker & calorieen binnenkrijgt
ook nog ruzie met de buren?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
misschien is Dubbeltje op z'n kant ook wel nodig
wie weetquote:
Nee het ging ook over het drinken.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:32 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ging niet om de cola. Iets met ontbijt. Oeioei.
Man, wat zitten hier toch types. Altijd zo gepikeerd.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:34 schreef computergirl het volgende:
[..]
Nee het ging ook over het drinken.
Wat zit je nou te zeiken? Ze zijn niet zo giga dik geworden door worteltjes te eten.
ditquote:
Lijkt op van die vergeelde rookplekken op de muur.quote:
Man man wat zitten hier toch types, altijd zo bijdehand met nutteloze kutopmerkingquote:Op zondag 10 mei 2015 20:36 schreef Nammie het volgende:
[..]
Man, wat zitten hier toch types. Altijd zo gepikeerd.Ik vind zo'n reactie gewoon overdreven om een reepje bij het ontbijt. Dan vind ik (!): verwoord het gewoon op een normale manier in plaats van zo'n veroordelende manier met 'oei, acht verschillende suikers, wat errug.'
Klopt. Ik snap alleen niet waarom ze haar dochter in die situatie hield, terwijl ze ook een vader heeft.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:36 schreef Leandra het volgende:
Die is echt heel erg niet lekker in haar vel.... zo leef je niet als je lekker in je vel zit.
Nee, overduidelijk. Rotzooi overal, wel triest.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:36 schreef Leandra het volgende:
Die is echt heel erg niet lekker in haar vel.... zo leef je niet als je lekker in je vel zit.
Ik vind dat gewoon stom. Juist omdat ze niet voor niets zo dik zijn geworden en ook wel weten dat het slecht is.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:37 schreef computergirl het volgende:
[..]
Man man wat zitten hier toch types, altijd zo bijdehand met nutteloze kutopmerking
Dat kind dacht dat die ontbijtreep juist goed was, dus ze noemde die nadat ze er op gewezen was dat ze 55 suikerklontjes in drinken naar binnen werkt per dag....quote:Op zondag 10 mei 2015 20:36 schreef Nammie het volgende:
[..]
Man, wat zitten hier toch types. Altijd zo gepikeerd.Ik vind zo'n reactie gewoon overdreven om een reepje bij het ontbijt. Dan vind ik (!): verwoord het gewoon op een normale manier in plaats van zo'n veroordelende manier met 'oei, acht verschillende suikers, wat errug.'
0. Geen gezicht die vent.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:39 schreef Mani89 het volgende:
Wat schatten jullie de kans in dat Wendy buiten de camera's om helemaal uitgewoond wordt door Radmilo?
Zegerquote:Op zondag 10 mei 2015 20:39 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon stom. Juist omdat ze niet voor niets zo dik zijn geworden en ook wel weten dat het slecht is.
Waar is Zeger?
zowel moeder als dochter hebben hun 1e doel behaald, zijn zelfs iets meer afgevallen.quote:
netjes!quote:Op zondag 10 mei 2015 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Eerste weegmoment beide ruim gehaald.
quote:Op zondag 10 mei 2015 20:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
G
Kiek dan dat je gewoon antwoord krijg op je vragen van de bitches in het topic
Consider it done!quote:Op zondag 10 mei 2015 20:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Opent iemand ff een nieuwe voor na de reclame? Ik kan het niet, zit op de tablet en dan komt de op niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |