Zal invloed van leeftijd niet ontkennen, maar andere factoren (zoals striae, e.d.) zijn veel meer bepalend. (Helaas spreek ik uit eigen ervaring)quote:Het is natuurlijk ook genetisch, maar leeftijd heeft er zeker wel invloed op.
Dat hangt voor een groot deel van de aanleiding af denk ikquote:Op zondag 3 mei 2015 20:42 schreef Nammie het volgende:
Ik vraag me trouwens altijd af bij mensen die zo extreem dik zijn geweest, of ze dit ook volhouden uiteindelijk.
Ik ook.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:41 schreef Trusten het volgende:
[..]
Zal invloed van leeftijd niet ontkennen, maar andere factoren (zoals striae, e.d.) zijn veel meer bepalend. (Helaas spreek ik uit eigen ervaring)
Ze is inderdaad behoorlijk lang.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:42 schreef Leandra het volgende:
Zo, die is een stuk langer dan Wendy.... als ze minimaal 1.80 is verbaast het me niet.
Geen wonder dat ze niet zo zwaar oogt en het vetpercentage meevalt bij het gewicht.
Is lekker goedkoop en dichtbijquote:Op zondag 3 mei 2015 20:43 schreef SonicVolcano het volgende:
Typisch RTL. Lekker uit eigen vijver vissen.
Is toch commerciele omroep mattiequote:Op zondag 3 mei 2015 20:43 schreef SonicVolcano het volgende:
Typisch RTL. Lekker uit eigen vijver vissen.
Ben benieuwd welke RTL ster er morgen zit bij Humberto!quote:
Veel reclame voor Radmilloquote:Op zondag 3 mei 2015 20:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Reclame voor het programma, dus eerste blok is wat later
Maar ook een type waar je samen mee op de bank hangt met een zak chips i.p.v. samen te sportenquote:
Veel vreetreclame waarschijnlijkquote:
Haha dat is ook veel gezelliger.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ook een type waar je samen mee op de bank hangt met een zak chips i.p.v. samen te sporten
Aannamesquote:Op zondag 3 mei 2015 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ook een type waar je samen mee op de bank hangt met een zak chips i.p.v. samen te sporten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel logisch dat hij dan een studente Nederlands aanneemt als hij de kans krijgt, het zal z'n mailwisseling vast ten goede komen.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:47 schreef Nammie het volgende:
Ik vind Radmilo juist eng. Totaal onaantrekkelijk. Met z'n gebrekkige Nederlands.
OK, niet meer doen hequote:Op zondag 3 mei 2015 20:57 schreef Trusten het volgende:
Sorry was goedbedoeldbedankt voor de spoilertags
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |